2 reviews over Hotel Club San Miguel in het Nederlands

Rudi en Hedwige, 30-1-2007

Ik ben over 2 jaar naar dit hotel geweest,volgens mij is dit een heel goed hotel vooral met kleine kinderen.

Natuurlijk is dit de rustige kant van Ibiza en zeker de mooiste kwa natuur,echt prachtig,ik was daar in September en had iedere avond animatie,eerst bingo en dan een show met vanalles,tijdens de dag was het aan het zwembad van alles te doen maar aan zee met baai kon je ook van alles doen,duiken,windsurf,kajak,snokellen(echt mooi onder water)maar was inbegrepen in de all-inn formule.Wij hadden daar een rustige prachtvakantie,wij zijn wel 50 jarig koppel,zou er wel teruggaan met all-inn.

Gereisd anders in januari 2007

Familie Willems, 4-8-2006

Goed hotel, prima keuken (duitse). Geen aanrader voor mensen met kleine kinderen, veel bergen en trappen oplopen. Animatie is een beetje soft, erg rustig overdag en 's avonds. Geen muziek. Zeer mooi strand, ligging in baai, heldere zee met veel vissen. Prachtige omgeving om te relaxen. Personeel is ook vriendelijk.
Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club San Miguel in Port de San Miguel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club San Miguel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club San Miguel scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.