Aparthotel Tivoli ***

Tivoli

8 reviews over Aparthotel Tivoli in het Nederlands

Fantastische

Amalia M, 22-8-2016

Prima vakantie gehad, vriendelijke personeel, schone kamers.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

prima prijs-kwaliteit

rpj.meijer, 28-6-2016

gunstig gelegen, vlakbij strand en uitgaansgebied en niettemin rustig gelegen. Goed ontbijt, zwembad erbij, voldoende ruimte.
    Gereisd met vrienden in september 2015

Geweldige tijd!

Danny1983, 14-9-2015

Afgelopen maanden juni/juli/augustus ben ik ongeveer 10-13 keer op ibiza geweest en heb al die keren in appartementos Tivoli overnacht.

Qua ligging en service is dit een geweldig hotel. Het hotel ligt in het levendige Playa den Bossa maar ook weer niet in het hele drukke centrum wat het erg aangenaam maakt. Het strand ligt op 100 meter lopen en de grote clubs als Ushuaia en Space liggen op 10-15 min loopafstand.

De kamers worden netjes en schoon opgeleverd. In de zomerperiode heb ik verschillende kamers gehad, alle kamers beschikken over airco, koelkast, tv en een goed WIFI signaal.

De service is het hotel is uitstekend, ik voelde mij gewaardeerd als klant en als er vragen waren stond de receptie altijd klaar om te helpen.

Het complex heeft een prima zwembad met ligbedden en gedurende de dag lounge muziek.

Helaas heb ik geen gebruik gemaakt van het ontbijt, dit komt meer omdat ik op ontbijt tijden (07:00-11:00) nog sliep. Kortom een uitstekend hotel waar ik zeker nog terugkom!!!

Gereisd met vrienden in juli 2015

Juni 2013

laan_sonja, 31-10-2013

Hier een week met me dochter van 9 jaar verbleven, was helemaal geweldig. Het werd wel wat drukker betreft partypeople.

Apartament was zeer ruim op de 6e verdieping, en uitkijk op de zee.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Goede plek, maar prijs te hoog!

Jessica en Ellis, 18-9-2013

App Tivoli is een complex bestaande uit 2 torens, met een zwembad, een ruimte met bar en gelegenheid om te ontbijten. Ontbijt is redelijk uitgebreid, zelfs mogelijkheid om verschillende vormen van een eitje te eten die direct gemaakt worden door zeer vriendelijke kok. Kamers van app zijn ruim, maar niet gezellig! Omgeving is prettig, net buiten de drukte van Playa d'en Bossa, op loopafstand van Figueretas en Ibiza stad (30-40min) en het stand. Er staat aangegeven dat dit een familie complex is, maar dat is het mijn inziens niet. Kamers zijn gehorig, maar vrn als mensen op de gang lopen/praten heb je er last van.

Prijs kwaliteit komt niet overeen, daar is het complex te "kaal" voor, de kamers ook en hiervoor is het te veroudert!

Wij hadden een kamer op de 6e verdieping met uitzicht op zee en Ibiza stad, dat was erg mooi, fijn om daar 'savonds nog even te zitten en alles te observeren wat er in de hoofdstraat gebeurd.

Geen last van het vliegverkeer.

Personeel is erg vriendelijk.

Gereisd anders in september 2013

ok

B Jacobsen, 9-9-2012

Personeel was vriendelijk (gingen zelfs mee om m'n handdoek te zoeken op het dak); veel spanjaarden (en gelukkig weinig engelsen); uitzicht was ok; locatie kon niet beter, paar passen van Playa d'enbosae, lekker rustig strand, maar daar vlak naast (links) snorkelgelegenheid bij Figueretta en (rechts) fantastisch uitgaansstraatje bij Bora Bora en Ushaia; en paar kleine miertjes in de kamer, maar geen last van; als je denkt te kunnen koken heb je het mis, er was helemaal geen gerei op een koffiezetter zonder toebehoren en een strijkplank zonder strijkijzer na; de kust in de kamer was prachtig, de drie doeken waren gewoon leeg haha; wel een groot nadeel, je hoor de luide lift elke nacht continue met knallen heen en weer gaan, waardoor je soms uit je slaap wakker wordt, ontbijd was ok, zwembad ok.
    Gereisd met vrienden in augustus 2012

Het was te doen..

Linda, 3-9-2012

Kamers zijn opzich wel schoon, alles is wel echt aan vervanging toe.. Wij hadden eerst een kamer op de begane grond, met een douche waar je niet onder kon staan. Er was ingebroken bij ons op de kamer, en bij nog wat buren. Raam was zo open te krijgen. Receptie kan niet heel goed engels, waardoor t lastig was uit te leggen.. Vervolgens wel allemaal een nieuwe kamer gekregen en een gratis kluisje. Je krijgt elke dag schone handdoeken, schoonmaaksters zijn vriendelijk. Wij hadden ontbijt erbij geboekt en het was niet heel uitgebreid, maar wel vers en lekker. Voor de rest is het personeel niet heel vriendelijk.. maar helpen je wel. Zwembad is erg klein..had er zo mn bedenkingen bij.. De ligbedden zijn allemaal kapot. Voor de rest is de ligging perfect. Tegenover het app is het strand, wij lagen liever bij bora bora. is 300m verder.. Supermarkt zit om de hoek. Je kan lopen naar discotheek Ushuaia.. Kortom, het was te doen...Alleen voor mij volgende keer toch iets anders..
    Gereisd met vrienden in augustus 2012

ideale vakantieplek

Familie Stas, 3-2-2010

ik ben samen met mijn vriend naar dit hotel geweest.kamer was prima niet super luxe maar dat hadden we ook niet verwacht.alles was aanwezig en schon.

toplocatie!

al met al goed hotel voor niet teveel geld.

Gereisd met partner in juli 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Tivoli bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Tivoli in Playa d'en Bossa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Tivoli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Tivoli scoort een 9 uit 10 op basis van 11 reviews.