Appartement Club Tur Palas ***

Onvoldoende

4 reviews over Appartement Club Tur Palas in het Nederlands

niet voor herhaling

sandra, 14-9-2009

Ligging super, mooi (klein) zwembad met leuk en gezellig terras en bar. Kwaliteit appartement minder en schoonmaak ook niet geweldig. Bedden wel goed (gelukkig).

Terrein goed beveiligd en dat gaf wel een fijn gevoel.

Volgende keer weer naar Jet!

Gereisd met partner in september 2009

S. Mol, 3-7-2007

Het appartement was erg vies toen we er in gingen en werd pas na een aantal dagen 1x 'schoongemaakt'. De handdoeken waren ook smerig ondanks ze 'schoon' waren. In jullie beschrijving stond tv en airco aanwezig, dit was niet het geval. Wel een bureauwaaier, daar hadden we erg veel plezier van. Ook hebben we enkele kakkerlakken gezien in ons appartement maar dat hoorde bij Ibiza zeiden ze. Tijdens mijn vorig verblijf op Ibiza heb ik geen kakkerlakken gezien en is dit naar mijn inzien een probleem door het slechte schoonmaken. Het zwembad was heerlijk (lekker rustig) en we hadden 2 dagen een live DJ, dat was erg tof. Ook beviel ons de locatie prima.
Gereisd met partner in juni 2007

Chris, 16-10-2006

Afgelopen zomer in Tur Palas verbleven. Prima appartement. Perfect gelegen aan het strand, praktisch naast Bora Bora en Space. Aangezien er geen verkeer langs het appartement kan, is het toch vrij rustig gelegen. Geen getoeter en andere ellende 's nachts. Alleen laagovervliegende vliegtuigen en bezoekers zorgden soms voor wat herrie, maar als je voor je rust gaat moet je niet naar Ibiza.

Appartementen waren eenvoudig maar schoon. Zwembad en bijbehorende bar waren ook prima. Kon er prima ontbijten en eten. Begreep wel dat er maar 2 appartementen mét airco waren en die hadden wij toevallig.

Gereisd anders in oktober 2006

Sjem, 4-9-2006

Wat een vieze bende en onvriendelijk personeel!!

1 keer en nooit weer!!!

Het enige voordeel was de ligging: je loopt door het restaurant en je staat op het strand.

Dat is dan ook het enige positieve dat ik op kan noemen....

Gereisd met vrienden in augustus 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Club Tur Palas bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Club Tur Palas in Playa d'en Bossa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Club Tur Palas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Club Tur Palas scoort een 4 uit 10 op basis van 6 reviews.