Appartement Noguera **

Appartement Noguera
Noguera

3 reviews over Appartement Noguera in het Nederlands

Goede prijs/kwaliteitverhouding. NL eigenaar.

evdgrift, 1-11-2011

+/- 10 min rijden van het vliegveld. Ligt op 3 min lopen van hartje Ibiza stad. En een kleine 10 minuten lopen naar een klein mooi strandje. Supermarkt op nog geen 500m. Erg aardige jonge Nederlandse eigenaar. Erg behulpzaam met info, kaartjes en huurauto.

Kamers zijn net gerenoveerd. Alles strak en wit. Airco werkt (soms te) goed. Gratis Wifi op iedere verdieping. Mooie nieuwe LCD TV, schone keuken en uitgebreide badkamer. Wij gaan in mei weer hierheen!

Gereisd met partner in oktober 2011

Meer dan ik verwacht had, aanrader!

Sander, 20-4-2011

Voor heel weinig geld hebben wij hier een midweek doorgebracht. Het was een gokje, want er stonden toen ik boekte nog geen recensies op internet. Mede vanwege het onbreken hiervan en het lage bedrag, wist ik niet wat ik ging aantreffen. Die vrees was bij aankomst al snel weg, want het is een recent gerenoveerd complex. Op sommige plekken was de schilder zelfs nog bezig.

Het pand en de kamers zien er zeer netjes uit. De eerste dagen hadden wij nog geen WIFI, maar de eigenaar (een Nederlander) was zeer behulpzaam en heeft er alles aan gedaan dit op te lossen. Er staat ook wel eens een Spanjaard achter de balie(met staart), hij was ook zeer vriendelijk en behulpzaam.

Wij hadden een auto gehuurd, maar dat is eigenlijk niet nodig. Noguera ligt midden in het centrum waar genoeg te beleven valt. Parkeren is lastig want je moet overal betalen. Dus als je van plan bent een auto te huren, neem genoeg klein geld mee!

Resumé: aanrader!

Gereisd met partner in maart 2011

Prima appartement en waar voor je geld!

Geert, 10-4-2011

Net terug van een midweek. Prima appartement en vriendelijk personeel aan de receptie. De eigenaar is een Nederlander. De appartementen zijn recent gerenoveerd. Ze zijn basic ingericht maar zeer schoon, nieuwe keuken, nieuwe designer badkamer, flat screen tv (enkel Spaanse zenders) en de witte laminaat vloer geven een schone en ruime indruk. In het appartement gratis wifi en kluisje. Handdoek en bedlinnen wordt 1x per week gewisseld. Je kunt voor de deur parkeren voor 1 euro per uur. (van 9 tot 14 uur en 17 tot 20 uur betalen) Je zit hier op loopafstand van het centrum en de haven. Je krijgt hier waar voor je geld! Mocht je naar de haven gaan om te eten, ga zeker naar restaurant La Tagliatella. Geweldige pasta's en pizza's voor een prima prijs en super vriendelijk personeel!
Gereisd met partner in april 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Noguera in Ibiza-stad / Eivissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Noguera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Noguera scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.