Hotel Marigna

Onvoldoende

8 reviews over Hotel Marigna in het Nederlands

nooit meer

wilma, 3-10-2016

Let op met boeken geen primum kamer geen balkon was op de site onduidelijk. Wij kwamen half 11 aan en konden pas om 2 uur op de kamer. De koffer konden we op bergen in een hok maar moesten daarvoor betalen 5 euro per persoon. Dat wilde wij natuurlijk niet dus moesten wij bij de koffer blijven van de man bij de receptie. We konden nix drinken of eten dat is best lullig als je midden in de nacht vertrokken bent. Genoodzaakt om bij de supermarkt een broodje en drinken wezen halen. Halve dag om met wachten. Om 2 uur konden we eindelijk op de kamer. O ja en de handoeken zouden later gebracht worden. Ook handig als je je op wilt frissen. Kamer was een varkenshok met uitzicht op een steeg. Je moest je om de badkamer deur heen manoeuvreren om in de douche te stappen. Wij zijn gelijk op zoek gegaan naar een ander hotel. Bovendien moest je elke dag een aantal trappen af om naar het strand te gaan . Kortom foto's op de site kloppen totaal niet met de werkelijkheid. Betaal liever iets meer en ga naar hotel central playa kamer 3 x zo groot balkon en koelkast op de kamer. Wij waren hier al eerder geweest en zijn gelukkig toch weer naar central playa gegaan. En het is ook nog dichterbij het strand.
Gereisd met vrienden in september 2016

vriendelijk, maar matig

Brigitte, 19-9-2016

Het hotel ziet er leuk uit en heeft sfeer, het personeel is erg vriendelijk.

De kamers zijn klein en de badkamer is erg klein je kunt niet met 2 personen in de badkamer.

Geen koelkast op de kamer.

Parkeren is een drama, je kunt het beste bij de Lidl parkeren dit is 10 minuten lopen ongeveer.

De ligging van het hotel is wel weer dicht bij het strand dat is een voordeel.

Het ontbijt is ook goed.

Gereisd met vrienden in september 2016

Nooit meer

marcmarc4, 18-8-2016

Ben het helemaal met Madelon eens. Wat een naar hotel is dit geworden.

Ik heb ooit een review geplaatst toen het nog in handen was van een duits gay koppel. Altijd alles schoon, vriendlijk, retegoed ontbijt, gezellig terras met happy hour. Alles helemaal weg.

Het is nu een low cost hostel geworden. Ongezellig, onvriendelijk, en het publiek is zeer jonge stelletjes, en jonge italiaanse aso's, allemaal op zoek naar de goedkoopste plek om te slapen. Het is nog geen schim van wat Marigna ooit was. De ligging is goed, dat moet gezegd, maar er zijn veel betere plekken. Kan dit echt niet meer aanbevelen.

Gereisd alleenreizend in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Marigna bij:

Nooit meer dit hotel voor mij

Madelon, 28-6-2015

Chagerijnige gozer achter de receptie.... Geen airco geen balkon geen koelkast.... Kapotte douche, geen lift, geen zwembad. Dakterras wordt je vanaf gestuurd omdat ze yogales daar geven. Wil je meedoen? Mag kost 40 euro.

Service kennen ze niet. Bij uitchecken 10 euro betalen voor kluis... En 4 euro voor schone handdoeken. Geen ruimte om je te douchen en om te kleden. Oja ontbijt wordt ook niet goed aangevuld komen 10 stukken watermeloen en als 1 doos ze alle 10 pakt is er niets meer. :) verder was t wel oké maar ga er nooit meer naartoe :) en raad het ook zeker niet aan. :)

Gereisd met partner in juni 2015

Fantastisch hotel!

Willy, 23-5-2011

Fantastisch hotel, zeer riante kamers (zit- en slaapkamer!) met balkon.

Direct aan boulevard. Levendige omgeving. Oktober is alleen niet de maand om naar Ibiza te gaan, veel restaurants en activiteiten zijn al gesloten. ´s Avonds moeilijk een leuk restaurantje te vinden als bijna alles dicht is. Het tapasrestaurant Home Loos van de Hagenaar Michel is een absolute must. Hier hebben we heerlijke Spaanse tapas genoten.

Gereisd met partner in oktober 2010

Uitstekende plek & aardige mensen

Marc, 21-8-2009

Dit is een leuk hotel, de kamers zijn keurig, alleen als je een standaard kamer zonder airco hebt, wel een beetje warm. De deluxe kamers hebben balkon, airco en een koelkastje, dus echt ideaal.

Ontbijt zou van een vier sterren hotel kunnen zijn! En als je laat bent (bijv. half een s middags) en je vraagt gewoon vriendelijk of ze nog een roereitje bakken, krijg je als antwoord: 3 of vier eieren? Dus Rob heeft of bij een van de jongens daar een blauwtje gelopen :-) of het gewoon niet getroffen. En ja, het zijn inderdaad Duitsers, dus als je zelf correct bent, word je altijd correct behandeld. Maar het is mij nog nooit overkomen dat ik in een hotel vanaf dag twee met mijn naam werd aangesproken "hallo Marc", "Fijne dag gehad Marc" enz. Ik was alleen op vakantie en Stephan (een van het Marigna team) zei steeds "zit daar toch niet in je eentje, kom gezellig bij ons zitten".

En nee, ik ben niet een modepopje van 22 jaar.....! Ben 47 en "gewoon".

Ga er volgende keer zeker weer naar toe!

Gereisd alleenreizend in augustus 2009

Peter, 5-9-2007

100% gay hotel.

De kamers zijn keurig verzorgd en netjes met sat-tv, airco etc.

Ontbijt is gevarieerd en prima verzorgd, de service Duits: absoluut netjes en correct.

De ligging van het hotel is ideaal: de boulevard van Figueretas is op 3 minuten lopen, Ibiza Stad op 10 minuten. Het zwembad van Hotel Cenit (toegankelijk voor iedereen) ligt op 2 minuten lopen.

Absoluut de moeite waard.

Gereisd met partner in september 2007

Rob, 31-7-2007

Matig hotel, ZEER onvriendelijk personeel, echt Duitsers!
Gereisd met vrienden in juli 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Marigna bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marigna in Ibiza-stad / Eivissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marigna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marigna scoort een 3.82 uit 10 op basis van 10 reviews.