Bed and Breakfast Maribelle

8,7

29 reviews over Bed and Breakfast Maribelle in het Nederlands

B&B Maribelle voelt als thuiskomen

Johan en Annemiek, 15-9-2017

Onze eerste kennismaking met een B&B en Ibiza, ik denk dat het niet beter kan! Als je houdt van rust, natuur, schoonheid en gezelligheid dan heeft deze bed en breakfast alle ingrediënten. Maribelle zou zo het programma "Villa Felderhof" kunnen voortzetten in "Villa Maribelle". De warme ontvangst, het heerlijke en gezellige ontbijt, de laatste 2 dagen gezamenlijk met Mark en Hans. Met de auto hebben we de ontelbare cala's opgezocht sommige te vol om te liggen of je moet heel vroeg zijn maar bij maribelle lukt dat niet omdat je er gewoon heerlijk slaapt. De zonsondergang bij es vedra bekijken, en heerlijk vis eten vooral de gamba's zijn voortreffelijk. Wij hebben 4 heerlijke dagen gehad waar we hebben genoten van het weer maar vooral van de B&B, nogmaals bedankt Nicolaas en Maribelle 😘
Gereisd met partner in september 2017

Heerlijk verblijf bij Maribelle!

Daphne, 24-8-2017

Vorige week hebben wij 3 heerlijke dagen gehad bij Maribelle! De kamers waren netjes en schoon, het ontbijtje was echt heerlijk en de tuin was voorzien van een heerlijk loungebed en fijn zwembad. De finca ligt in de heuvels van San Rafael en daarmee centraal gelegen op het eiland. Een scooter of auto is absoluut een must, want taxi's kunnen dit huis niet vinden. Zeker een aanrader en een plekje om terug te keren wanneer we weer op het eiland zijn!
Gereisd met partner in augustus 2017

Gigantisch!

Mariska, 5-7-2017

10 dagen verbleven in de prachtige bed & breakfast van Maribelle. Zeer gastvrij ontvangen met een welkomsdrankje en snacks, tijdens dit drankje vertelden Maribelle over de meest fantastische plekjes op het eiland en kregen we ook een kaart van het eiland mee.

Het huisje was erg schoon en leuk aangekleed met een prachtig sprei op bed. Elke dag werd het bed netjes opgemaakt en de badkamer schoongemaakt.

We kregen 2 flessen water en een heerlijke fles Rosé in de minibar.

We hebben een erg leuk verblijf gehad en komen volgend jaar zeker weer terug!

Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig

Louise, 26-6-2017

Deze plek is geweldig. Dit jaar weer bij B&B Maribelle Ibiza geweest. Alles hier klopt. Het is rustig maar ligt heel centraal. De huisjes zijn schoon en het ontbijt is uitgebreid en heerlijk. Onder een prieeltje in de tuin wordt het ontbijt neergezet en iedere dag is het weer anders. Wat een welkom en wat een leuke tips worden er gegeven. Kortom een aanrader.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Heerlijke plek, bijzonder gastvrij!

Caroline, 15-9-2016

Prachtige plek, zeer vriendelijk en gastvrij welkom bij aankomst.. We hebben er een heerlijke week gehad en zullen het zeker aanraden bij vrienden.
Gereisd met vrienden in januari 2016

Een aanrader

Willems, 18-8-2016

Mooie, nette kamer, lekker fris tussen de bomen, privé terrasje.

Super ontbijt.

Vriendelijk onthaal, lieve, leuke gastvrouw.

Wij komen zeker terug !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Deze dame snapt wat gastvrijheid betekent!

Femke, 25-5-2016

Voor diegene die gastvrijheid, warmte, rust en gemoedelijkheid kan waarderen is dit de ultieme plek! Maribelle ga zo door; jij snapt het!
Gereisd met partner in mei 2016

Een droomvakantie

Inge van Stokkem, 25-1-2016

Deze b & b heeft werkelijk alles, wat je kunt verwachten. Je komt heerlijk tot rust en de omgeving is echt een sprookje. De gastvrouw en gastheer doen alles om het naar je zin te maken. Het ontbijt is heel uitgebreid, de bedden zijn heerlijk en de kamers schoon en gezellig. Echt een aanrader voor mensen die lekker verwend willen worden.
Gereisd met partner in december 2015

Wat een geweldige plek, een oase van rust

Louise en Sebastian Cortes, 7-1-2016

Wat een warm en vrolijk welkom van Maribelle bij aankomst. De huisjes zijn net zo warm en vrolijk aangekleed als Maribelle zelf. Het is schoon en fris. Er is buiten een leuk zitje aan de voorkant van het huisje waar je heerlijk kunt genieten na een lange dag weggeweest. In de avond zochten wij zelf de drukte op. Ibiza stad is maar 10 minuutjes van de B&B en ook de stranden zijn goed en snel te bereiken. Zeer centraal gelegen. Het ontbijt is uitgebreid en heerlijk. De ochtend begint goed met een grote kan verse koffie/thee, verse jus d'orange en verse broodjes. Kortom wij hebben alweer geboekt bij Maribelle, maar deze keer gaan wij in juni 2016.
Gereisd met partner in augustus 2015

Heerlijk!

Henk, 20-12-2015

Een vijftal heerlijke dagen hebben wij doorgebracht bij Maribelle. Alle lof voor de gastvrijheid, ontbijt en aandacht van deze gastdame en gastheer. Volgend jaar komen we zeker weer voor de combinatie van rust en sfeer.
Gereisd met partner in oktober 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Maribelle in Ibiza-stad / Eivissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Maribelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Maribelle scoort een 8.69 uit 10 op basis van 29 reviews.