Matig

1 review over Hotel Fiesta Lido in het Nederlands

Wij gaan er niet meer naar toe.

Monique, 17-10-2011

Wij hadden in mei dit hotel bekeken en het leek ons wel relaxed, dus via touroperator 12 dagen in september geboekt. Het relaxte zwembad was zo rustig omdat er maar op een heel klein stukje de zon de hele dag scheen. Oude, ingezakte bedjes, het "leuke" zwembadbarretje was meestal dicht en dan kon je alleen een tosti of patat bestellen. Heel veel geluidsoverlast van toeristen en vaste bewoners in het appartement. Personeel was wel ontzettend vriendelijk. Ligging is aan de voorkant geweldig, aan het strand en boulevard, achterkant is een niet zo nette woonwijk. Dus, voor ons niet voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fiesta Lido in Ibiza-stad / Eivissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fiesta Lido zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fiesta Lido scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.