Hotel Es Vive **

Hotel Es Vive
Es Vive

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Es Vive bij:

1 review over Hotel Es Vive in het Nederlands

Heel mooi en gezellig hotel met goede ligging

Petra, 27-8-2014

De algemene indruk is prima! Erg leuk hotel en goede ligging. Om de hoek een klein rustig strand en leuke eettentjes. Wij hadden een scooter gehuurd en waren binnen 5 minuten op Bora Bora beach. Het personeel staat dag en nacht voor je klaar. De airco op de kamer was stuk en deze is direct gemaakt. Na een ongeval met de scooter, werd er gelijk een dokter gebeld en werd er de rest van de week meerdere keren gevraagd of het al wat beter ging. Het zwembad is klein, maar prima om een frisse duik in te nemen. Mogelijkheid om cocktails bij je bedje te laten bezorgen! Ontbijt s'ochtends is ook goed. De kamer wordt elke dag schoongemaakt. Het enige wat bij ons elke keer vergeten werd, was het aanvullen van het wc papier. Hier hebben we denk ik 3x naar moeten vragen. Op de laatste moesten we om 12 uur uit de kamer maar was er een kamertje waar we onze koffers zolang konden zetten. Hier was ook een douche zodat we even konden opfrissen! Erg goed en fijn hotel. Zeker aan te raden!
Gereisd met vrienden in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Es Vive in Ibiza-stad / Eivissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Es Vive zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Es Vive scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.