Hotel Don Quijote **

6,7

9 reviews over Hotel Don Quijote in het Nederlands

Sober hotel

Amanda, 15-9-2015

Pluspunten:

- De ligging is goed. Vlakbij Ibiza stad. Lopend prima te doen

- Het hotel zit bij het strand. Ook is er een leuke boulevard

- Elke dag schone handdoeken

- Wij hadden een balkon met uitzicht op zee

- Zeer vriendelijk personeel

- Er was airco aanwezig

Minpunten:

- Gehorig hotel

- De lift is een paar keer per week defect

- Slechte bedden

- Er wordt niet goed schoongemaakt

- Geen koelkast

Gereisd met vrienden in september 2015

Prima als slaapplaats

adincic, 27-9-2012

Als je net als wij goedkoop wil slapen en duur wil stappen/eten moet je hier echt naar toe. Taxi, bus voor de deur en Ibiza op loopafstand. Strand en boulevard naast de deur. Kamers zijn simpel en faciliteiten ook. Maar eigenlijk hebben ze allen. Zwembad op dak is leuk met prachtig uitzicht. Geen hotel voor kinderen. Geen airco dus ' s nachts warm. Wel rumoerig, maar als je toch de nacht doorhaalt merk daar niets van.
Gereisd met vrienden in september 2012

Hotel veel en veel te heet ...

B van Es, 24-8-2012

Voor ons dit simpele hotel niet weer helaas, de ligging is erg leuk bij het strand tegen het centrum aan. Het personeel is ook erg vriendelijk, maar in de 10 dagen dat wij er waren, deden de liften het om de haverklap niet en het erg warme hotel (geen airco!) heeft 10 verdiepingen. Het hotel is echt vreselijk warm, meeste kamers geen balkon, je moet met de ramen open slapen en het hotel ligt aan een drukke weg, dus enorm veel lawaai. Het was zo warm dat wij het bijna niet uit konden houden en elke nacht 3 keer koud moesten douchen en natte handdoeken over ons heen moesten leggen. Er wordt ook veel gerookt in de kamers wat gewoon je kamer (en bed) in waait van rokende buren. Verder is Ibiza erg leuk!
Gereisd met partner in augustus 2012

Goed genoeg

Nikki, 30-7-2011

De prijs om te verblijven in dit hotel is laag, en dat merk je als je de kamer op komt. Het is klein, maar groot genoeg om een week te verblijven. Het hotel is schoon, ontbijt uitgebreid genoeg en het personeel is vriendelijk.

Een aanrader als je een weekje wil gaan feesten in Ibiza, want de ligging is super t.o.v. de bekende clubs en Ibiza-stad.

Gereisd met vrienden in juli 2011

simpel hotel

mareille, 9-7-2010

hotel don quijote is een simpel hotel. het is er schoon, elke dag worden de handdoeken verwisselt en bedden opgemaakt...

de ligging is perfect!! erg dichtbij het strand en taxiplaats!

er is 1 minpuntje en dat is dat we geen balkon hadden...verder was het er prima zitten voor een week!!

Gereisd met vrienden in juli 2010

Goed hotel voor weinig geld

G. Hesemans, 16-9-2009

Oud hotel met weinig luxe. Voor reizigers die geen waarde hechten aan luxe is dit hotel perfect. Niet duur, op nog geen kilometer van Ibiza-stad, goed ontbijt, vriendelijk personeel, iedere dag werd goed gepoetst en handdoeken vervangen. Aan de overkant ligt een Spar waar je tot laat gekoelde dranken kunt kopen. Het dakterras met bar is geweldig. Wat wil je nog meer. Wel warm op de kamer en deur open laten kan niet ivm veel lawaai op straat. Wij hadden een kamer zonder balkon geboekt maar kregen zonder bijbetaling toch een kamer met balkon. Dat noem ik nog eens service.

Voor goedkope vakantie op Ibiza is dit hotel zeker een aanrader.

Gereisd met partner in september 2009

Helemaal top voor een paar nachten

Margot, 22-6-2009

Super goedkoop als je boekt via website, volgens mij is het anders wel wat duurder. Prima hotel voor als je een paar dagen Ibiza bezoekt. Direct aan het strand (dat wil zeggen een straat oversteken) en een kwartier lopen naar het centrum van Ibiza stad. Dit is wel de plek waar je wilt zitten! Ibiza stad is erg mooi, gezellig en bruisend! Elke dat werd de kamer goed schoongemaakt en kregen we schone handdoeken. Ook hadden we zelfs een balkon, dat heeft ook niet elke kamer. Wij waren er 5 nachten, prima dus voor dit hotel. Blijf je 2 weken ofzo dan zou ik toch naar een ander hotel gaan.

Vergeet vooral niet naar Pacha te gaan, is de dure entree echt wel waard! Mocht je even geen geld hebben dan kan je ook naar Grial gaan, ligt naast Pacha en heeft gratis entree, ook echt super voor een avondje stappen!

Kortom, echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2009

Lotte van Es, 21-2-2008

leuk hotel als het je niet gaat om luxe maar meer om te stappen

versorging van het hotel was netjes kamer was erg simpel maar had wel een lekker balkon (niet iedere kamer heeft een balkon)

het daktarras met zwembad was heerlijk lekker rus en een zeer mooi uitzicht

de locatie was het beste +/- 8 min. lopen naar het centrum en naar bora bora

Gereisd met partner in september 2007

R. Kaptein, 16-9-2007

Dit was het slechtste hotel waar wij ooit in geslapen hebben. Je hebt het nog beter in de gevangenis. Gelukkig is het op Ibiza niet zo belangrijk om in een luxe hotel te slapen, maar iets luxer had wel gemogen. Volgens jaar weer Ibiza, want het is een super eiland! (maar dan wel in een ander hotel)
Gereisd met partner in september 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Don Quijote bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Don Quijote in Ibiza-stad / Eivissa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Don Quijote zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Don Quijote scoort een 6.7 uit 10 op basis van 10 reviews.