9,3

Uitstekend

Zoover award

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Benet Los Pinares** bij :

198 reviews over Appartement Benet Los Pinares in het Nederlands

Voor ons: niet te overtreffen fijn

Wilna van Kamp, 12-8-2017

Wij zijn sinds 2007 bijna elk jaar, 1 of 2 keer, geweest.

Ik loop niet zo goed, maar daar wordt altijd rekening mee gehouden.

Mijn zus kan niet praten en is altijd blij als wij weer gaan want alles is bekend en zij voelt zich daar ontspannen, wat voor ons ook een grote meerwaarde heeft.

Het verwisselen van lakens en handdoeken en de schoonmaak van het geheel elke 2 dagen, zorgt voor het echte vakantiegevoel. In het restaurant is voor elk wat wils en het smaakt prima. Volgens mijn vriendin, een echte paella-eetster: de beste die zij in Spanje heeft gegeten. In het appartement is een goed ingerichte keuken om zelf te koken. De Nederlands Spaanse verzorging van Lillibeth en Alejandro (Alex) zorgt er voor dat er altijd een oplossing te vinden is. Als je een auto huurt via hen, kun je de auto op het vliegveld in ontvangst nemen en neerzetten als je terug naar huis gaat. Wij gaan bijna altijd samen met familieleden of vrienden. De fijne omgeving is goed voor de onderlinge relatie.

Gereisd met partner in mei 2017

Perfect!

Thijs en Merel Bekker, 7-8-2017

Geweldig om hier met je kleine kinderen je vakantie door te brengen. Wij zijn hier voor de tweede keer geweest en het was wederom heerlijk. Er stond een flesje champagne voor ons klaar omdat we net getrouwd waren, hoe leuk is dat?

Hele vriendelijke en behulpzame eigenaresse, die je overal mee kan helpen. Het maakt het nog makkelijker, doordat ze van oorsprong Nederlandse is. Een fraai appartementencomplex, dat om de dag goed wordt schoon gehouden door de hardwerkende schoonmaaksters, echt top! Wij hebben een hoop strandjes mogen zien deze vakantie, maar een van de meest relaxte licht hier gewoon om de hoek en kun je zo naar toe lopen, Cala Pada! Voor andere praktische zaken als pinnen en boodschappen doen in een grote supermarkt, is het handig om een autootje te huren. Er is naast het complex wel een klein supermarktje en om de hoek is ook nog een klein winkeltje. Je kunt verder prima eten voor weinig geld bij het restaurantje van het complex zelf. Vergeet de Paella niet!!

Gereisd familie in juli 2017

het voelt als thuis komen!

fam. bakermans-kluitman, 2-8-2017

Erg fijn is de kleinschaligheid van het complex. In het appartement is alles wat je nodig hebt aanwezig

geen overdreven luxe. Er wordt goed schoongemaakt. Het zwembad is groot genoeg, de bedjes heerlijk om te zonnen met genoeg schaduw erom heen. Geen herrie tot laat in de avond, dus geen overlast van jongeren of harde muziek. N drankje of hapje bij de bar, n pooltafel en lekker ijs.

wij waren met onze dochter en haar zoontje van 7 veertien dagen in Los Pinares te gast.

we hadden 2 studio's die per studio groot genoeg zijn voor 2 personen. In de omgeving genoeg strandjes en restaurantjes.

Maar het allerbelangrijkste is de gastvrijheid en zorgzaamheid van de eigenaresse Lillibeth en haar zoon.

vraag je hun iets ze helpen je. Wil je een auto huren? Zij regelen het.

kortom een echte aanrader. Wij waren er voor de tweede keer en het zal niet de laatste keer zijn.

Gereisd familie in juli 2017

Heerlijke rustige plek in nabijheid mooie stranden

Scheepmaker, 1-8-2017

Het appartement was zeer netjes en werd om de twee dagen schoongemaakt. Bij de zwembaden was plek genoeg handoeken leggen werd niet getolereerd. Op loopafstand zit Chirincana hier eet je tussen de locals (hippies) er hangt een heerlijke sfeer. En je kunt er heerlijke pizza's en salades eten. Wij hadden een auto gehuurd en hebben het hele eiland gezien. Er zijn prachtige azuurblauwe baaien. Één daarvan is Cala Nova. Los pinares is een fijn complex wij komen zeker een keer terug. En eten dan graag weer paella.

Aanrader! Geweldige plek.

Landsman, 23-7-2017

Heel fijn appartement. Ruim. Super schoon, iedere 2 a 3 dagen schoongemaakt en nieuwe handdoeken en beddengoed. Eigenaren spreken Nederlands en zijn heel vriendelijk. Restaurant erg lekker (paella!) en goedkoop, ook Nederlandse snacks. Twee zwembaden:zijn perfect: genoeg ligbedden en parasols en speelmateriaal voor kids. Twee supermarktjes op loopafstand. Auto huren kan heel makkelijk via receptie: wordt bij appartement afgeleverd en opgehaald. Enig nadeel is de geluidsoverlast in de avonds/nacht: het appartement is gehorig en je hoort tot een uur of twee 's nachts de muziek van de beachclub en het café van de buren. Ook de grindparkeerplaats maakt bij vertekkende gasten veel lawaai s nachts. Verder geen nadelen. Ligging is heel centraal. Strand is 400 meter lopen en met een auto ben je binnen een half uur op de mooiste plekjes!
Gereisd familie in juli 2017

Niet meest luxe plek, wel fijn en schoon.

Jong gezin, 9-7-2017

Alhoewel het zeker niet de meest moderne accomodatie is, soms zelfs beetje gedateerd, was het fijn en vooral schoon. Het 2 slaapkamer appartement was ruim zat voor 4 personen. Er zijn 2 zwembaden, met genoeg bedjes en alles is in een soort 'Melrose place' setting.

Groot nadeel van de accomodatie is de geluidsoverlast. Niet alleen van je (boven-beneden-zij) buren, je hoort echt iedere stoel schuiven, maar ook het café aan de achterzijde heeft vaak feestjes tot laat in de avond/ nacht. Oordopjes heeft ons geholpen, maar hielpen niet altijd.

De wifi is oké, niet geschikt voor Netflix of youtube, maar je email checken of een appje sturen gaat (over het algemeen) prima.

Het eten bij de accomodatie was erg goed, voor een leuke prijs! Vooral de paella is een aanrader en vanuit de accomodatie ben je met de auto binnen 10 á 30 minuten op de leukste plekjes.

Gereisd familie in juli 2017

Prettig en zeer fijne, uigebreide service.

Gert Peppelman, 6-7-2017

Je kunt altijd terecht bij de beheerders en je wordt met elke vraag geholpen.

Als je moeite met traplopen hebt is het verstandig dit bij boeking aan te geven.

Gereisd met partner in mei 2017

Geweldig appartementencomplex!

Jose Luiken, 4-7-2017

Voor de 2e x hier nu geweest, en de 3e is al weer geboekt. Kortom, een geweldige mooie locatie. Ga je voor een kleinschaliger appartementcomplex dan is dit echt 'the place to be'. De service en gastvrijheid zijn top. Wij hadden eerst een mooie studio recht aan het zwembad, studio is groot genoeg en van alle gemakken voorzien. Ook het 1-kmr app is groot, en wij hadden de mazzel van 2 balkons. Alles is brandschoon! Daar wordt ook dagelijks hard aan gewerkt, zonder dat het ten koste gaat van de service en gezelligheid. En als afsluiter een extra compliment voor het café/restaurant, wat zijn de mensen hartelijk en er is niet snel iets te veel. Wij kijken al weer uit naar ons volgende verblijf!
Gereisd met partner in juni 2017

Super genoten!

F&M, 24-6-2017

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in de studio van Los Pinares, ideale lokatie vanwaar je met de auto gemakkelijk overal naartoe kunt! Wij gaan zeker nog eens terug met ons dochtertje want dit is ook een goede plek voor jonge gezinnen!
Gereisd met partner in januari 2017

In een woord; geweldig

Schol/van Bragt, 18-6-2017

Wij kunnen echt niet bedenken wat er niet goed is. Maar weten zeker als we dit waren tegengekomen de eigenaresse Lillibeth dit had opgelost. Gastvrijheid en service staan hoog in het vaandel. De appartementen zijn groot, schoon en van alle gemakken voorzien. Prima plek voor rustzoekers en mensen die gewoon al gek genoeg vinden. Voor herhaling vatbaar. Hasta la vista dus.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Benet Los Pinares in Es Cana / Playa Es Cana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Benet Los Pinares zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Benet Los Pinares scoort een 9.34 uit 10 op basis van 230 reviews.