Appartement Benet Los Pinares **

Benet Los Pinares
9,4

Zoover award

208 reviews over Appartement Benet Los Pinares in het Nederlands

Heerlijk en we komen zeker terug!

Conny Melissen, 13-10-2017

Prima accommodatie, dicht bij strand en het mooie plaatsje Santa Eulalia. Hippymarkt elke woensdag in Es Canar op loopafstand. Twee zwembaden, restaurant, gastvrije eigenaresse die er samen met haar zoon voor zorgt dat je er zeker weer terug wilt komen.

FANTASTISCH

Mario en Karin van Teijlingen, 11-10-2017

Kortom een fantastische accommodatie met een Nederlands sprekende gastvrouw

LILLIBETH.

Ieder jaar weer genieten,...heerlijk

Ellen Bravenboer, 8-10-2017

Wij komen hier al voor het zevende jaar, en vinden het iedere keer weer heerlijk om hier te zijn. Het voelt als thuis komen! Wij huren altijd een auto om vanuit deze plek het eiland te verkennen. Geweldig om te doen en zeker aan aan te raden! Hier is het Heerlijk rustig, fijn appartement. De hygiëne is hier echt top! Je kan hier helemaal op jezelf zijn als je dat wilt. Fijne mensen, geen poespas gewoon goed! In het restaurant kan je heerlijk eten, eenvoudige maaltijden, heerlijke tapas en pizza’s met lekkere en goede wijnen🖤
Gereisd met partner in oktober 2017

heeel goed !

Frans en Diny van Asten-van Minderhout, 17-9-2017

Erg schoon, zeer regelmatige wisseling van handdoeken/bedlinnen. Vriendelijke eigenaresse en haar zoon. Normaal gesproken zal het er zeker rustig zijn. Wij hadden echter de pech dat er een Spaanse familie was met een aantal kinderen die een verjaardag vierden, dus tot laat in de nacht veel lawaai, werd geen rekening gehouden met overige gasten. Helaas heeft dat 7 dagen van onze 10 dagen verblijf geduurd, niet elke avond overigens zo erg. Was wel jammer, want verder was het hier goed!

heerlijk en schoon

lynda, 12-9-2017

De prijs kwaliteitsverhouding vind ik erg goed, en er wordt goed schoongemaakt.

Eigenaars erg vriendelijk ,2 zwembaden tot je beschikking.

Minpunten vond ik de ligging, strand in de buurt was niet schoon , dus met auto naar andere stranden. Jammer dat er geen airco is.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Top: locatie & sfeer & complex

Bernard en Esther, 2-9-2017

Lekker relaxed sfeertje, geen minpunten aan te merken.
Gereisd met vrienden in oktober 2016

Heerlijk vakantieverblijf ,

John, 2-9-2017

super schone ruime appartementen, fantastische gastvrouw, gezellige bar/restaurant alles top!
Gereisd met partner in juni 2017

Super vakantie gehad

Jo Verstegen, 31-8-2017

Ligging centraal maar heerlijk rustig complex

Geweldig complex

Ilse, 30-8-2017

Wat hebben wij hier een heerlijke vakantie gehad. Eten in het restaurant is echt uitstekend en Lillibeth en haar zoon staan altijd voor je klaar met al je vragen en hebben leuke tips. Appartement was echt prima alles was aanwezig ook in de keuken het enig wat wij toch wel miste was een airco het was echt heel erg warm toen wij er waren en snachts koelt het bijna niet af dus voor een goede nachtrust zou een airco wel heel fijn zijn. Schoonmaak om de 2 dagen echt top! Na een dagje strand is het heerlijk om even hier lekker de rust te vinden en te genieten met een drankje bij het zwembad. Kortom alles bij elkaar zeker een aanrader!

Geweldig

Johanna, 21-8-2017

Wat is er niet goed, niks dus. Dikke 10 voor dit appartement. Als je wilde koken, kon dat, de benodige spullen waren te vinden in 2 supermarktjes op loopafstand. Het appartement is van alles voorzien, en wilde je niet koken dan was er in het complex een goed en betaalbaar restaurant of anders op loopafstand ook nog genoeg te vinden. Wij hebben toch 'last minute' besloten om een auto te huren, heel betaalbaar en goed geregeld door de eigenaars. Zo hebben we het eiland verder kunnen verkennen. Schoonmaak een 10, zwembaden heerlijk, genoeg handdoeken etc. En wat mij persoonlijk ook erg aansprak, is het uitzwaaien van de eigenaresse op het moment dat wij in de transferbus stapte op weg naar het vliegveld. Het voelde heel speciaal. Dank jullie wel voor het heerlijke verblijf

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Benet Los Pinares bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Benet Los Pinares in Es Cana / Playa Es Cana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Benet Los Pinares zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Benet Los Pinares scoort een 9.35 uit 10 op basis van 240 reviews.