8,8

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Palladium Hotel Cala Llonga**** bij :

39 reviews over Hotel Palladium Hotel Cala Llonga in het Nederlands

Oase van rust

M&R, 2-8-2017

Plus:

Schitterende ligging aan prachtige baai. Buitengewoon vriendelijk en behulpzaam personeel. Heel schoon. Kleine maar complete kamer. Gevarieerd en prima eten. Gasten van jong tot oud. Het is een oase van rust (in een tikje slaperig badplaatsje), met entertainment voor die dat wil.

Min:

Het ligt een tikje afgelegen, waardoor je steeds over een bochtige weg moet om de rest van het eiland te ontdekken. Er is openbaar vervoer, maar een auto is aan te raden.

Het hotel wordt voor een groot deel bezet door een grote reisorganisatie; die krijgt - zo hebben wij ervaren - voorrang op de kamers. Wij (geboekt via een reissite) kregen aanvankelijk niet onze geboekte kamer en waren er van afhankelijk of het bij de partner akkoord was om wél een kamer met zeezicht te krijgen.

Een beetje lounge-muziek bij het zwembad zou fijn zijn.

Geachte heer,

Hartelijk dank voor de tijd neemt om deze beoordeling over uw verblijf in het Palladium Hotel Cala Llonga te schrijven.

Allereerst, we zijn blij om te weten dat je genoten hebt van uw vakantie in onze "oase van rust". Het is waar dat we zijn gevestigd in een kleine stad met uitzicht op zee, waar sprake is van rust. Ons entertainment team is verantwoordelijk voor het maken van activiteiten voor degenen die willen deelnemen, erg leuk.

We zijn blij dat ze ook hebben genoten van hun kamer en eten in onze restaurants.

Bovendien zouden we willen zeggen dat we hebben het openbaar vervoer in Cala Llonga, vlak voor het strand. Daarnaast is er ook een boot die hen kan nemen naar verschillende plaatsen op het eiland Ibiza, Santa Eulalia, Es Cana, Formentera, etc.

We hopen dat de volgende keer dat u wilt bezoeken, kunt gaan met de bus, maar ook aan het huren van een auto, want het is makkelijker om rond het eiland te krijgen.

Goed hotel, rustig gelegen

Koppel, 1-8-2017

Personeel was erg vriendelijk, mooi gelegen hotel bij een rustig stadje.

Via touroperator hadden we de "deluxe" kamer met zeezicht geboekt, met de opmerking zo hoog mogelijk. Na het lezen van de reviews waren we op de hoogte van de deluxe kamers met gedeelde zonneweide, en wilden voorkomen hier geplaatst te worden. (bij kamer 111 staat het zonnebed van 110 recht voor je jacuzzi) Om hier zeker van te zijn hebben we na boeken nog contact gezocht met het hotel om aan te geven dat we niet een van de mindere kamers wilden.

Bij aankomst bleek dat we toch een van de mindere (volgens de de receptie, de minste van de deluxe kamers) hadden gekregen. Kamer 111. Direct bij aankomst (23:00) aangegeven dit niet te willen, de volgende dag terug komen voor supervisor. Na aangeven bij zowel receptie, supervisor van receptie - de volgende dag aan de touroperator rep, en uiteindelijk haar supervisor, zijn we niet verplaatst (kamers waren vol) en dit viel enorm tegen.

Het verschil tussen deze kamers, de hoeveelheid privacy en uitzicht is enorm! De hoger gelegen kamers zijn meer prive (niemand kijkt op je terras) hebben en adembenemend mooi uitzicht op zee!

Bij kamer 111 zie je, als je op het puntje van je balkon gaat staan, net een klein stukje strand met wat water, terwijl het verkocht wordt als zeezicht.. dit is een grote misleiding van zowel touroperator als het hotel.

Buiten de tegengevallen ligging en weinig prive, zijn de kamers prima en de jacuzzi erg lekker. Het eten is goed, gevarieerd en het personeel is erg vriendelijk.

Geachte heer Kooper,

Dank u wel voor een deel van zijn tijd wijden aan een review te schrijven, zodat we kunnen weten hoe was je verblijf in het hotel.

In de eerste plaats willen we excuses voor het ongemak. Maar zoals de hoogte bij de receptie, niet kan garanderen voor aankomst wordt een deluxe kamer op een hoge verdieping. Het hangt af van de beschikbaarheid van deze. En de verbleven in het hotel dagen, deze kamers vol waren. Het is jammer dat we konden niet je kamer te veranderen.

Bovendien, de Deluxe kamers hebben allemaal uitzicht op zee en een hot tub, beide op de eerste verdieping als de verdiepingen boven. Zelfs zo, we zijn blij dat je graag de ruimte en hot tub, evenals het eten, de locatie van het hotel en het bedrijf en proberen ons team van professionals.

We hopen dat ze in de toekomst kunnen de reservering te maken en kunnen wij u de ruimte die u wilt.

Aarzel niet om contact met ons op de volgende keer dat u bezoekt.

Geweldige locatie

Vera, 29-7-2017

Voor 25 euro zit je met de taxi in ibiza stad of in playa den bossa, maar in cala llonga merk je niks van het feestgedruis. Dit maakt het volgens ons de ideale locatie. Hotel is prachtig gelegen. Voor 67 euro hadden we via de reisaanbieder een klasse D auto voor 1 dag. Nadeel is wel dat parkeerplekken bij het hotel schaars zijn.

Mooie zee waarin je best leuk kan snorkelen. Mooie Bali bedden. Alleen direct aan zee wordt aan 'handdoekje leggen' gedaan.

Eten viel iets tegen. Niet heel veel keus.Italiaanse restaurant viel ook wat tegen. De sushi bij de Japanner konden we wel erg waarderen. Service is prima. Jammer alleen was dat ze vertelden dat na bellen er binen 5 min een taxi voor stond, maar dat duurde uiteindelijk een uur, terwijl ter hoogte van de bushalte taxi's staan te wachten.

overdag zijn 2man continue wedstrijdjes water volleybal, darten of poolen aan het organiseren. 'Savonds verschilt het niveau van het entertainment nogal. Fijn is wel dat alles na middernacht stil is.

Beste Vera,

Hartelijk dank voor de tijd neemt om te schrijven en waarderen uw verblijf in het Palladium Hotel Cala Llonga.

In de eerste plaats willen we excuses als u niet graag het eten in het buffetrestaurant en in de Middellandse Zee. In de eerste tematizada eten we elke dag, waar u kunt genieten van een verscheidenheid aan internationale gerechten. In de Middellandse Zee carte restaurant, onze gasten hebben de neiging om een ​​groot deel van het voedsel te genieten. We zullen bespreken met de chef-kok en proberen dat de volgende keer dat ik kom, het eten is naar uw wens.

Aan de andere kant, we zijn blij dat u onze ligging, de zee om te snorkelen en het eiland Ibiza genoten.

We hopen snel terug te komen.

Aarzel niet om contact met ons de volgende keer dat je komt.

Top plek!

George, 7-7-2017

Hotel palladium Cala llonga is relaxed en zit op een top locatie.

Leuk personeel, doen alles voor je.

Eten is heerlijk. Zwembad is klein maar fijn. Kamers zijn mooi.

Hygiene van kamer is prima. Jacuzzi was niet hygiënisch (leek alsof die niet schoon was gemaakt)

Bus Ibiza sfad 45 min afstand. 6€ 2 personen. (taxi 40€)

Bus Santa Eurelia 15 min afstand 4€ 2 personen (taxi 13€)

Auto huren C-klasse 2 dagen 140€

Beter vanaf thuis een auto huren, is goedkoper

Al met al. Super mooi eiland. Auto huren is een must. Alles is lekker dichtbij.

Gereisd met partner in juni 2017

Gewaardeed Khg87,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en commentaar op hun verblijf in het Palladium Hotel Cala Llonga.

We zijn blij dat je genoten hebt van uw verblijf evenals eten, zwembad en kamers. Dank u voor het waarderen en laat ons door HolidayCheck.

Wij hopen u snel te zien.

Voor herhaling vatbaar!!

Nancy, 25-6-2017

Net als vorig jaar hebben wij een week in Palladium Cala Llonga doorgebracht. Eind mei is een fantastische periode om op Ibiza te zijn, niet te druk, niet te heet. Het hotel is op korte afstand van het vliegveld, wij huren altijd een auto en rijden op eigen gelegenheid erheen. Het hotel is 18+, wat betekent dat er geen gasten zijn onder de 18 jaar. Op Ibiza liggen alle plaatsen centraal, je bent in korte tijd van de ene kant naar de andere kant. Wij gaan onze favoriete strandjes langs (Oliviera, Lleo de Pou, Benniraz en nog vele meer). Ontbijt in het hotel is heerlijk. Lekker vers, goede keuzes. Ook het diner, alles in buffetvorm, is heerlijk. Dit hotel is een absolute aanrader. Ook goede bedden, wij hadden vanuit de kamer een adembenemend uitzicht. Wij gaan zeer zeker terug naar dit hotel!!
Gereisd met partner in mei 2017

Beste Nvdlaan,

Het is ons een genoegen dat u hier weer bent gebleven en deze mooie reactie over uw tweede bezoek bij Palladium Cala Llonga kunt lezen. Hartelijk dank voor het laten weten hoe het was.

We zijn verheugd om te weten dat u onze locatie genoten had, dicht bij de luchthaven en naar Ibiza, ons ontbijt en diner in het Buffet Restaurant, uw kamer en het uitzicht.

Ik zal uw commentaar doorgeven aan ons team, speciaal vermelding aan de chef-kok voor de verscheidenheid aan voedsel dat u de meeste vond.

Wij hopen u snel te zien.

Hartelijkste groeten,

Absoluut aan te bevelen!

Nancy, 15-11-2016

Fantastische vakantie gehad. Rustig want 18+ prima buffet, leuke bar, gewoon top!
Gereisd met partner in mei 2016

Geweldig komen zeker terug

Bert, 28-9-2016

Goed en gevarieerd eten, zeer vriendelijk personeel,kamers zijn heel goed schoon gemaakt het hotel heeft alles in huis voor een fijne en relaxte vakantie
Gereisd met vrienden in september 2016

Beste Bert,

Hartelijk dank voor de tijd neemt in verlof deze positieve beoordeling! Hartelijk dank voor uw goede woorden over onze persoonlijke, onze kamers en ons eten en drinken.

We kijken ernaar uit om met u met ons.

Heel relaxed hotel!

Debby, 11-9-2016

Prima verblijf gehad. Hotel ligt aan mooie baai en in rustig dorpje. Onze complimenten voor het zeer vriendelijke personeel. De all inclusive formule is uitgebreid, tussen de drie hoofdmaaltijden door staat er bij de zwembadbar een buffetje met snacks en taart en je kunt bij een drankje altijd wat olijfjes, chips of nootjes bestellen. Het eten vond ik bijzonder lekker, bijna alles wordt vers bereid en er wordt heel goed gebruik gemaakt van verse kruiden. Naast de vaste items was er dagelijks een thema zoals oosters en mexicaans. Speciale complimenten voor de dame achter de grillplaat, ondanks de grote hitte blijft zij onverstoorbaar zich concentreren op het eten en alle keren heb ik een perfect gebakken stukje vlees of vis op mijn bord gekregen. Het hoofdrestaurant is niet heel erg gezellig ingericht maar de bediening is uitstekend en het is er schoon en koel en je hebt een prachtig uitzicht over de baai. De specialiteitenrestaurants hebben een terras en het menu is heel erg lekker. Kamers, zwembad en zonneterrassen ook prima in orde. Ik kom er heel graag terug.
Gereisd met partner in september 2016

Beste Debby,

Hartelijk dank voor het laten deze positieve beoordeling! Het is een genoegen u weet in termen van all-inclusive diensten en producten, speciaal voedsel en het personeel hebben genoten. We zullen blij zijn in het ontvangen van u in een nabije toekomst.

Nogmaals, ik dank u voor hebt gekozen Palladium Cala Llonga.

Namens het hele team, een mooie winter.

Beste wensen.

Buitengewoon prettig

Familie A.Korevaar, 18-8-2016

Er zijn van die bestemmingen waarbij alles klopt.

Dit was er voor ons zo eentje!

Prachtige ligging, een heel ontspannen sfeer, zeer vriendelijke mensen en niets om je druk over te maken.

Alles was prima in orde. Top tijd gehad en zeker een bestemming om te onthouden.

Gereisd met partner in augustus 2016

Lieve Familie A. Korevaar,

We zijn erg blij voor het lezen van deze mooie review over ons hotel Palladium Cala Llonga. Hartelijk dank voor de tijd die u hebt besteed aan het schrijven is.

We zullen deze mooie woorden doorgeven aan onze medewerkers. Ze zullen echt waarderen! Wij zijn blij dat u uw ontspannen vakantie met de locatie en ons team hebben genoten!

Wij willen u snel te zien!

Beste wensen,

Heerlijk rustig hotel met waanzinnig goedpersoneel

marjolein, 6-8-2016

Onlangs hebben wij ( mijn partner en ik met nog 2 vrienden) voor 10 dagen in dit hotel verbleven.

Bij aankomst wordt je zeer vriendelijk ontvangen en krijg je een glaasje bubbels, terwijl de balie medewerkers het papier werk in orde maken. De koffers worden gelabeld en door de piccolo op de kar naar de kamers gebracht. Doordat het ontbijt buffet bijna afgelopen was werd ons aangeraden eerst te gaan ontbijten en daarna naar onze kamers te gaan.

Wij hadden kamer 403 met uitzicht over de baai. De kamer is niet heel groot. Wel is alles netjes en schoon. De kamer is voorzien van 1 koffersteun en doordat er op de grond geen plaats is voor de koffer hebben wij het bureau leeg gemaakt zodat daar de andere koffer kon liggen.

Het bed is wat aan de korte kant, mijn vriend is 186cm en lag met zijn voeten over de rand. De kussen en het matras zijn wel prima. Op het nacht kastje ligt een kaartje wat je op het bed legt als je schone lakens wilt.

De badkamer was voorzien van een grote douche met regendouche kop en een losse handdouche kop. De wc zit een beetje ongunstig, de deur van de badkamer gaat naar binnen op waarachter de wc zit. Elke dag worden de handdoeken verschoont en wordt de badkamer goed schoongemaakt.

De airco werkt doormiddel van je pasje in een houder. Tijdens ons verblijf deed de airco het alle tijden als het pasje er maar in zit.

Het hotel heeft 2 liften ( 1 voor 4 personen > erg krappe lift en 1 voor 6 personen deze is iets ruimer)

Het eten is iedere dag vers en best gevarieerd. Elke avond werken ze met een thema, zoals Mexicaans of Aziatisch etc. Ook mag je alla carte eten, hierbij heb je de keuzen uit een Japanner of mediterraan. De japanner ( sushi als voorgerecht en daarna een keuze uit vis of vlees gerecht + nagerecht) is echt super lekker. De mediterraan vonden wij niet lekker, de zalm smaakte echt niet naar zalm, de zalm uit het buffet restaurant had meer smaak en was verser. Wij raden de mediterraan af.

Het personeel is zeer vriendelijk en komen geregeld vragen wat je wilt drinken en halen de lege borden weg.

Het zwembad is niet heel groot, maar tijdens ons verblijf was het zwembad nooit vol. Het zonneterras bestaat uit meerdere terrassen naar beneden naar het water. De onderste terrassen zijn voorzien van trapjes zodat je het water in kan. Trek wel waterschoenen aan, want hier zitten rotsen en zee egels. De life guard had iedere dag weer mensen waarbij hij de stekels van de egels moest verwijderen. Het water is heel helder, waardoor we goed konden snorkelen. Naast het zwembad is ook een jacuzzi.

Op loopafstand vind je het dorpje Cala Longa. Het is niet heel groot er zijn een paar restaurantjes, bars en wat souvenirs winkels, supermarktjes. Ook is er een arts en een apotheek aanwezig.

Bij de bushalte kan je naar ibiza stad en overige dorpjes.

Wij hebben via het hotel een auto gehuurd met een all-in verzekering ( de mensen op ibiza zijn niet erg zuinig op hun auto’s) De receptie medewerker heeft geregeld dat de auto bij ons hotel werd afgeleverd en ook weer werd opgehaald. Echt een aanrader om een auto te huren als je het eiland wilt verkennen. Tegen over de receptie zit een dame waarbij je de alla carte restaurants kan inplannen. Deze dame heeft voor ons op een kaart alle hoogte punten gemarkeerd en heel veel verteld over Ibiza.

De dag voordat je gaat rond rijden kan je bij de receptie een lunchpakket reserveren deze staat dan de volgende ochtend bij het ontbijt buffet klaar.

lunchpakket: broodjes, croissant, maria koekjes, 2 stuks fruit, een tomaat, flesje water + plastic bestek, beleg ( ham en salami), boter en een blikje tonijn.

Ook is er een animatie team. Elke dag loopt het zelfde animatieprogramma met hier en daar af en toe een aanpassing (een wandeling op dinsdag > erg leuk om te doen maar trek wel wandelschoenen aan en neem genoeg water mee). Iedere avond is er een andere show, de één wat leuker dan de ander. Het hotel is vooral Duits, Spaans en Engels gericht hoewel er ook vele Nederl

Gereisd met partner in augustus 2016

Beste Marjolein,

Hartelijk dank voor uw tijd te nemen om dit mooie en nuttige review over ons hotel Palladium Cala Llonga te schrijven.

Allereerst willen we onze excuses voor de zalm in het Italiaanse restaurant. Aan de andere kant, we zijn erg blij dat u en uw vrienden hebben genoten met onze medewerkers, het eten in het Natsumi Restaurant (Japanse) en de locatie.

Wij zullen uw positieve opmerkingen aan ons personeel te zenden, degenen die echt hard werken om te zorgen dat u gelukzalig gevoel.

We verheugen ons op uw komst!

Hospitality manager.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palladium Hotel Cala Llonga in Cala Llonga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palladium Hotel Cala Llonga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palladium Hotel Cala Llonga scoort een 8.83 uit 10 op basis van 39 reviews.