Hotel Palladium Hotel Cala Llonga ****

Hotel Palladium Hotel Cala Llonga
Palladium Hotel Cala Llonga
8,8

43 reviews over Hotel Palladium Hotel Cala Llonga in het Nederlands

Zeer goed verzorgd hotel en vriendelijk personeel

John zwet, 27-9-2017

We hebben hier heerlijk genoten, WiFi was echt perfect. Alleen de kamer zijn wel gehorig, maar dat kan ook aan de mensen zelf liggen.

Echt een aanrader wij hadden een Jacuzzi op ons balkon, met een mooi uitzicht op het strand.

Gereisd met partner in september 2017
Hospitality Manager, Social Media, 29-9-2017

Geachte heer Zwet,

Hartelijk dank voor het schrijven van dit leuke commentaar over uw hotelervaring.

We zijn blij om te weten dat de Wifi naar uw zin is, evenals de jacuzzi op het terras.

We voelden dat ik lawaai voelde, misschien was het tijdens de feestdagen van Cala Llonga.

Ontvang een hartelijke groet,

Palladium Cala Llonga

Geweldig hotel met mooi uitzicht.

Hennie, 16-9-2017

De keuken was erg goed met respectvol en goed opgeleid personeel.

Verder fantastisch hotel maar de liften waren wat aan de kleine kant.

Hospitality Manager, Social Media, 17-9-2017

Beste Hennie,

Ik wil u heel erg bedanken voor het kiezen van Palladium Hotel Cala Llonga en voor deze vriendelijke beoordeling.

We zijn erg blij dat u genoten van uw vakantie en de meeste van hen, ons eten in onze restaurants. Ik zou uw opmerkingen doorgeven aan ons team.

Wij hopen u volgend jaar te zien!

Beste wensen,

Palladium Cala Llonga

Prachtig uitzicht en heerlijk relaxen.

A&B, 13-9-2017

We hadden de mogelijkheid te upgraden. We kregen na 2 dagen een mooie kamer met een prachtig uitzicht en een jacuzzi op het balkon. Vriendelijk personeel. Het eten bij het buffet was redelijk. Al met al een heerlijke vakantie gehad.
Gereisd met partner in september 2017
Hospitality Manager, Social Media, 15-9-2017

Geachte klanten,

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om een reactie te schrijven zodat we weten hoe uw vakantie bij ons was.

We zijn blij om te weten dat u van het eten genoten hebt, van een van onze Deluxe kamers met jacuzzi, en van ons ongelooflijke personeel.

We hopen dat je snel terug kan komen.

Een hartelijke groet,

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Palladium Hotel Cala Llonga bij:

Erg vriendelijk personeel, mooi gelegen

Anoniem, 21-8-2017

Personeel zeer vriendelijk , hotel mooi gelegen. Zwembad lekker en net groot genoeg.

Restaurants leuk, wel jammer dat als je iets a la cart wil de prijzen erg hoog zijn. Ik vind persoonlijk dat dit voor betalende gasten lager in de prijs moet evenals een echt biertje..

Gordijnen op kamer schijnen erg door. Schoonmaak kamer en toilet bij poolbar kan veel beter.

Kussens kamer niet top, als je echte kussens wil moet je betalen. Ook het dekentje wat je extra op bed kan leggen is viezig , ouderwets.

Gereisd met partner in augustus 2017
Hospitality Manager, Social Media, 24-8-2017

Geachte klant,

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om deze recensie te schrijven over uw ervaring in het Palladium Cala Llonga Hotel.

We zijn blij dat u onze restaurants en bars heeft genoten. Aan de andere kant voelen we dat onze drankjes niet naar uw zin zijn. We houden er rekening mee dat wanneer u terugkomt om ons te zien, wij u kunnen voldoen.

Een hartelijke groet,

Oase van rust

M&R, 2-8-2017

Plus:

Schitterende ligging aan prachtige baai. Buitengewoon vriendelijk en behulpzaam personeel. Heel schoon. Kleine maar complete kamer. Gevarieerd en prima eten. Gasten van jong tot oud. Het is een oase van rust (in een tikje slaperig badplaatsje), met entertainment voor die dat wil.

Min:

Het ligt een tikje afgelegen, waardoor je steeds over een bochtige weg moet om de rest van het eiland te ontdekken. Er is openbaar vervoer, maar een auto is aan te raden.

Het hotel wordt voor een groot deel bezet door een grote reisorganisatie; die krijgt - zo hebben wij ervaren - voorrang op de kamers. Wij (geboekt via een reissite) kregen aanvankelijk niet onze geboekte kamer en waren er van afhankelijk of het bij de partner akkoord was om wél een kamer met zeezicht te krijgen.

Een beetje lounge-muziek bij het zwembad zou fijn zijn.

Hospitality Manager, Social Media, 3-8-2017

Geachte heer,

Hartelijk dank voor de tijd neemt om deze beoordeling over uw verblijf in het Palladium Hotel Cala Llonga te schrijven.

Allereerst, we zijn blij om te weten dat je genoten hebt van uw vakantie in onze "oase van rust". Het is waar dat we zijn gevestigd in een kleine stad met uitzicht op zee, waar sprake is van rust. Ons entertainment team is verantwoordelijk voor het maken van activiteiten voor degenen die willen deelnemen, erg leuk.

We zijn blij dat ze ook hebben genoten van hun kamer en eten in onze restaurants.

Bovendien zouden we willen zeggen dat we hebben het openbaar vervoer in Cala Llonga, vlak voor het strand. Daarnaast is er ook een boot die hen kan nemen naar verschillende plaatsen op het eiland Ibiza, Santa Eulalia, Es Cana, Formentera, etc.

We hopen dat de volgende keer dat u wilt bezoeken, kunt gaan met de bus, maar ook aan het huren van een auto, want het is makkelijker om rond het eiland te krijgen.

Goed hotel, rustig gelegen

Koppel, 1-8-2017

Personeel was erg vriendelijk, mooi gelegen hotel bij een rustig stadje.

Via touroperator hadden we de "deluxe" kamer met zeezicht geboekt, met de opmerking zo hoog mogelijk. Na het lezen van de reviews waren we op de hoogte van de deluxe kamers met gedeelde zonneweide, en wilden voorkomen hier geplaatst te worden. (bij kamer 111 staat het zonnebed van 110 recht voor je jacuzzi) Om hier zeker van te zijn hebben we na boeken nog contact gezocht met het hotel om aan te geven dat we niet een van de mindere kamers wilden.

Bij aankomst bleek dat we toch een van de mindere (volgens de de receptie, de minste van de deluxe kamers) hadden gekregen. Kamer 111. Direct bij aankomst (23:00) aangegeven dit niet te willen, de volgende dag terug komen voor supervisor. Na aangeven bij zowel receptie, supervisor van receptie - de volgende dag aan de touroperator rep, en uiteindelijk haar supervisor, zijn we niet verplaatst (kamers waren vol) en dit viel enorm tegen.

Het verschil tussen deze kamers, de hoeveelheid privacy en uitzicht is enorm! De hoger gelegen kamers zijn meer prive (niemand kijkt op je terras) hebben en adembenemend mooi uitzicht op zee!

Bij kamer 111 zie je, als je op het puntje van je balkon gaat staan, net een klein stukje strand met wat water, terwijl het verkocht wordt als zeezicht.. dit is een grote misleiding van zowel touroperator als het hotel.

Buiten de tegengevallen ligging en weinig prive, zijn de kamers prima en de jacuzzi erg lekker. Het eten is goed, gevarieerd en het personeel is erg vriendelijk.

Hospitality Manager, Social Media, 3-8-2017

Geachte heer Kooper,

Dank u wel voor een deel van zijn tijd wijden aan een review te schrijven, zodat we kunnen weten hoe was je verblijf in het hotel.

In de eerste plaats willen we excuses voor het ongemak. Maar zoals de hoogte bij de receptie, niet kan garanderen voor aankomst wordt een deluxe kamer op een hoge verdieping. Het hangt af van de beschikbaarheid van deze. En de verbleven in het hotel dagen, deze kamers vol waren. Het is jammer dat we konden niet je kamer te veranderen.

Bovendien, de Deluxe kamers hebben allemaal uitzicht op zee en een hot tub, beide op de eerste verdieping als de verdiepingen boven. Zelfs zo, we zijn blij dat je graag de ruimte en hot tub, evenals het eten, de locatie van het hotel en het bedrijf en proberen ons team van professionals.

We hopen dat ze in de toekomst kunnen de reservering te maken en kunnen wij u de ruimte die u wilt.

Aarzel niet om contact met ons op de volgende keer dat u bezoekt.

Geweldige locatie

Vera, 29-7-2017

Voor 25 euro zit je met de taxi in ibiza stad of in playa den bossa, maar in cala llonga merk je niks van het feestgedruis. Dit maakt het volgens ons de ideale locatie. Hotel is prachtig gelegen. Voor 67 euro hadden we via de reisaanbieder een klasse D auto voor 1 dag. Nadeel is wel dat parkeerplekken bij het hotel schaars zijn.

Mooie zee waarin je best leuk kan snorkelen. Mooie Bali bedden. Alleen direct aan zee wordt aan 'handdoekje leggen' gedaan.

Eten viel iets tegen. Niet heel veel keus.Italiaanse restaurant viel ook wat tegen. De sushi bij de Japanner konden we wel erg waarderen. Service is prima. Jammer alleen was dat ze vertelden dat na bellen er binen 5 min een taxi voor stond, maar dat duurde uiteindelijk een uur, terwijl ter hoogte van de bushalte taxi's staan te wachten.

overdag zijn 2man continue wedstrijdjes water volleybal, darten of poolen aan het organiseren. 'Savonds verschilt het niveau van het entertainment nogal. Fijn is wel dat alles na middernacht stil is.

Hospitality Manager, Social Media, 31-7-2017

Beste Vera,

Hartelijk dank voor de tijd neemt om te schrijven en waarderen uw verblijf in het Palladium Hotel Cala Llonga.

In de eerste plaats willen we excuses als u niet graag het eten in het buffetrestaurant en in de Middellandse Zee. In de eerste tematizada eten we elke dag, waar u kunt genieten van een verscheidenheid aan internationale gerechten. In de Middellandse Zee carte restaurant, onze gasten hebben de neiging om een ​​groot deel van het voedsel te genieten. We zullen bespreken met de chef-kok en proberen dat de volgende keer dat ik kom, het eten is naar uw wens.

Aan de andere kant, we zijn blij dat u onze ligging, de zee om te snorkelen en het eiland Ibiza genoten.

We hopen snel terug te komen.

Aarzel niet om contact met ons de volgende keer dat je komt.

Top plek!

George, 7-7-2017

Hotel palladium Cala llonga is relaxed en zit op een top locatie.

Leuk personeel, doen alles voor je.

Eten is heerlijk. Zwembad is klein maar fijn. Kamers zijn mooi.

Hygiene van kamer is prima. Jacuzzi was niet hygiënisch (leek alsof die niet schoon was gemaakt)

Bus Ibiza sfad 45 min afstand. 6€ 2 personen. (taxi 40€)

Bus Santa Eurelia 15 min afstand 4€ 2 personen (taxi 13€)

Auto huren C-klasse 2 dagen 140€

Beter vanaf thuis een auto huren, is goedkoper

Al met al. Super mooi eiland. Auto huren is een must. Alles is lekker dichtbij.

Gereisd met partner in juni 2017
Hospitality Manager, Social Media, 14-7-2017

Gewaardeed Khg87,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en commentaar op hun verblijf in het Palladium Hotel Cala Llonga.

We zijn blij dat je genoten hebt van uw verblijf evenals eten, zwembad en kamers. Dank u voor het waarderen en laat ons door HolidayCheck.

Wij hopen u snel te zien.

Voor herhaling vatbaar!!

Nancy, 25-6-2017

Net als vorig jaar hebben wij een week in Palladium Cala Llonga doorgebracht. Eind mei is een fantastische periode om op Ibiza te zijn, niet te druk, niet te heet. Het hotel is op korte afstand van het vliegveld, wij huren altijd een auto en rijden op eigen gelegenheid erheen. Het hotel is 18+, wat betekent dat er geen gasten zijn onder de 18 jaar. Op Ibiza liggen alle plaatsen centraal, je bent in korte tijd van de ene kant naar de andere kant. Wij gaan onze favoriete strandjes langs (Oliviera, Lleo de Pou, Benniraz en nog vele meer). Ontbijt in het hotel is heerlijk. Lekker vers, goede keuzes. Ook het diner, alles in buffetvorm, is heerlijk. Dit hotel is een absolute aanrader. Ook goede bedden, wij hadden vanuit de kamer een adembenemend uitzicht. Wij gaan zeer zeker terug naar dit hotel!!
Gereisd met partner in mei 2017
Hospitality Manager, Social Media, 28-6-2017

Beste Nvdlaan,

Het is ons een genoegen dat u hier weer bent gebleven en deze mooie reactie over uw tweede bezoek bij Palladium Cala Llonga kunt lezen. Hartelijk dank voor het laten weten hoe het was.

We zijn verheugd om te weten dat u onze locatie genoten had, dicht bij de luchthaven en naar Ibiza, ons ontbijt en diner in het Buffet Restaurant, uw kamer en het uitzicht.

Ik zal uw commentaar doorgeven aan ons team, speciaal vermelding aan de chef-kok voor de verscheidenheid aan voedsel dat u de meeste vond.

Wij hopen u snel te zien.

Hartelijkste groeten,

Absoluut aan te bevelen!

Nancy, 15-11-2016

Fantastische vakantie gehad. Rustig want 18+ prima buffet, leuke bar, gewoon top!
Gereisd met partner in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Palladium Hotel Cala Llonga bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palladium Hotel Cala Llonga in Cala Llonga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palladium Hotel Cala Llonga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palladium Hotel Cala Llonga scoort een 8.75 uit 10 op basis van 43 reviews.