Appartement Hi Montemar **

Appartement Hi Montemar
Hi Montemar
7,2

104 reviews over Appartement Hi Montemar in het Nederlands

goed maar erg luidruchtig door animatie laat id av

joke wassenaar, 17-1-2016

animatie is goed overdag maar elke avond tot 23.00 uur is te veel van het goede. een boek op het balkon lezen is er niet bij door het harde geluid van de animatie. het verblijf zelf was goed, kamers wel aan een opknapbeurt toe. park ligt hoog dus niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. veel trappen lopen als je toevallig het hoogste appartement hebt
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

nooit meer

Henk, 31-8-2015

de appartementen zijn echt aan renovatie toe, in het bad zit roest, leidingen hangen los, ooit heeft er een kit rand gezeten en her en der schimmel. alles is oud en versleten, het enige nieuw was de airco, die werkte perfect.

zwembad is goed en netjes. bij de receptie zijn ze wisselend behulpzaam, in het begin erg vriendelijk, op de laatste dag kon er niets meer, late uit check was niet mogelijk, terwijl de een kwart leeg stond, de ruimte waar je einde van de dag nog kunt douche en omkleden was smerig en kon niet op slot, en we kregen 2 handdoeken om met 4 personen te douche.

Erg jammer

Cola llonga is geweldig, leuk strand en restaurantjes.

leuke uitstapjes, Ibiza stad, zons ondergang bij Benirras, klein strandje bij Cala Olivera, hippie markt Las Dalias en Santa Eularia is een leuk stadje.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

genoten!

Fam. Dekker, 25-7-2015

Onze dochters (12 en 15) hadden snel contact met anderen (Spaans, Engels en Nederlands). Prima ruim appartement (2 kamer) met veel kastruimte, schoon en groot balkon. Leuk zwembad en altijd genoeg ligbedden met parasol. Ontzettend vriendelijk personeel en super lief animatie team. Wij hadden al in Nederland een auto gehuurd en dat scheelt geld (Eurocar) en op Ibiza heb je echt een auto nodig. Het strand is mooi schoon en ligt op 15 min lopen de berg af. Het hotel ligt lekker rustig en beneden in het dorp kun je de drukte opzoeken. Volgend jaar hebben alle appartementen airco vertelden ze bij de receptie (vaak NL sprekend). Het eten vonden wij bij het zwembad matig (maar de kinderen vonden de cheeseburger heerlijk). Wij hopen hier weer terug te kunnen komen!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Super-week!

Antsje Steenstra, 16-6-2015

Onze algemene indruk van de accommodatie is prima! :)

Behulpzaam en aardig personeel, wisten ons veel leuke tips/ weetjes en dingen te vertellen. Voordat je bij de accommodatie bent moet je wel een kleine klim maken maar is prima te doen.

Ons appartement werd om de 2 dagen schoongemaakt en dan werden de handdoeken ook vervangen. Kamers (Studio C5) en balkon zeer ruim. Drankjes bij het zwembad hebben een prima prijs/kwaliteit verhouding. Zwembad was schoon en prima ligbedden. Cala Llonga vinden we een beetje gericht op gezinnen en ouderen maar dit heeft ons niet gestoord, we kwamen om te relaxen. :D

Douche lekte een beetje maar dit was niet heel storend.

Gereisd met partner in juni 2015

Beste vakantie ooit!

joy pannekeet, 4-3-2015

Dit was de beste vakantie ooit, dit jaar gaan we weer! We zaten aan het zwembad dus hadden geen last van trappen. Ik ben zelf een kind van 14 en had daar een hele vriendengroep opgebouwd waar ik nu nog steeds contact mee hebt. Het is heel goed te doen naar de stad en het strand met de bus, taxi of auto. Elke avond zaten we wel tot laat ca. half 1 buiten. Maar dan zaten we in de speeltuin te klooien dus niemand had last van ons! Was nogmaals De Beste Vakantie Ooit!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Te doen, maar niet gauw opnieuw

jth, 1-9-2014

Appartementencomplex ligt bovenin Clala Llonga, erg leuk plaatsje met alle voorzieningen die je nodig hebt. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Appartement (2 kamer) zeer gedateerd. Koelkast lekte water en vriesvak was defect. Douchewater spoelde niet weg, na melden is dit tijdelijk opgelost maar probleem bleef steeds terugkomen. Keukenvoorzieningen zijn slecht. Het complex is erg rumoerig, wij hebben 2 weken slecht geslapen door lawaai 's nachts en 's ochtends vroeg (kinderen die 'de tent afbreken'). Entertainment in de avond moet je van houden, wij hadden er vooral last van (volume stond extreem hoog). Met jonge kinderen misschien een leukere beleving, als stel of met oudere kinderen in mijn ogen geen aanrader.
Gereisd met partner in augustus 2014

Prima gezinsaccommodatie!!

Karen, 9-8-2014

Complex ligt mooi tegen een heuvel aan gebouwd, inderdaad trappen lopen maar dat is best te doen en daardoor ziet het complex ook gezellig en speels uit. Veel grotere gezinnen ( Nederlanders dus veel vriendjes) . Als jeugd of zonder kinderen zou ik hier niet heen gaan. Appartement gedateerd maar wel heel erg ruim met een geweldig groot balkon. Verwacht geen luxe maar het is echt wel prima. Ik heb 16 dagen heerlijk geslapen, prima bed!! Koken kun je inderdaad bijna niet op de 2 pitjes. Spar ligt op loopafstand,splinternieuwe Lidl in Playa den Bossa) Zwembad heerlijk rustig. Bedjes altijd wel te krijgen (gratis). Prima prijzen (1.70 frisdrank). Animatie niet spetterend maar gezellig. 23.30 uur is het stil. Zeer vriendelijk personeel overal! Restaurant (ontbijt en diner) te doen voor af en toe (beide 2x gedaan) maar all-inclusive zou ik nooit doen. Complex ligt op loopafstand van centrum. Huurauto is wel handig. Onze kinderen (11-12-14) hebben hier een prima vakantie gehad!!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Zwembad top. Appartement slecht.

hakepake, 24-7-2014

Zeer veel traptreden als je de pech heb hoog te zitten (150 treden) echt slopend zoveel.

S'avonds vaak geen water of koud water moet je 10 minuten wachten doet ie het vaak weer.

Enorme stank in appartement echt verschrikkelijk.

Na 2 x zelf gevraagd te hebben kregen we handoeken anders waren we denk ik vergeten ook de schoonmaak zelf om moeten vragen na 4 dagen.

Verder prachtig zwembad met voldoende ligbedden en een prima zwembad bar met prima prijzen (biertje 1.80 frisdrank 1.40). Prachtig strand op 700 meter zeer geschikt voor kleine kinderen ivm zeer ondiep strand.

Ook prima restaurant Baron heerlijk of om te lunchen flipper's ook prima.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Prima plekje op Ibiza

Betty, 22-8-2013

Appartement Montemar is prima bevallen. Miste alleen de airco! Maar slapen met een plafond ventilator is ook goed te doen. Appartement was super schoon. Inrichting is gedateerd en de kit randjes in de badkamer zijn aan vernieuwing toe maar het heeft ons niet gestoord. Helaas ook hier handdoek terreur bij t zwembad. Om half 9 waren alle bedjes bezet. Eigenaars kwamen s'middags pas opdagen..Op loopafstand van t strand. Vanaf strand kun je dagelijks met boot naar Ibiza stad, Hippie markt en Santa Eulalia. Auto huren is een aanrader om dit mooie groene eiland te verkennen.
Gereisd anders in augustus 2013

Gezellig complex op prima locatie

Petra van der Leeden, 22-7-2013

Het complex ziet er gezellig uit en er zijn voldoende voorzieningen. Wij zaten vlak vooraan, dichtbij het zwembad wat erg handig was voor onze kinderen. Animatie niet echt bijzonder, maar onze kids vonden het prima. Muziek vonden wij niet storend (sommige avonden animatie wel erg lawaaierig maar scheelt of je gaat kijken of niet) en om 24.00 was het ook echt stil. Appartement zelf kan inderdaad wel vernieuwing gebruiken, maar ach op vakantie niet te lang bij stil staan en passend bij prijs/kwaliteitverhouding naar ons idee. Wel wat gehorig, waar je afhankelijk van onrust ('s nachts...) van andere gasten meer of minder last van hebt. Weegt niet op tegen heerlijke locatie van waaruit hele eiland supergoed te bereiken is, wij zouden gerust nog een keer terug gaan. Vanwege vele trappen en diepe zwembad zou ik hier niet gauw met kinderen onder de 4 naar toe gaan. Alles bij elkaar prima vakantie gehad!
Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hi Montemar bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hi Montemar in Cala Llonga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hi Montemar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Hi Montemar scoort een 7.17 uit 10 op basis van 104 reviews.