Appartement Bloem

8,9

13 reviews over Appartement Bloem in het Nederlands

Volgend jaar weer!

Helmo en Minoes, 16-11-2016

Ideale ligging om het eiland te verkennen, dichtbij hotspots zoals Bambuhdda Groove en Amante. Maar ook de stranden van Es cavallet slechts op 20/25 min rijden.

Gratis parkeren in de straat

Het appartement was superschoon, voor twee personen misschien wel te groot (positief!) de eigenaren zijn erg aardig en relaxed.

Onder het complex een leuk restaurant waar je een lekker drankje kunt doen alvorens je op pad gaat. Om de hoek supermarkt, broodjeszaak en uiteraard het mooie strand van cala llonga op nog geen 75 passen.

Gereisd met partner in september 2016

Heerlijke relaxte vakantie

Soranna, 29-9-2016

Accomodatie uitstekend gelegen en goed verzorgd, schoon en zeer gastvrije eigenaren. Centraal gelegen op het eiland, wij hadden een auto gehuurd dus veel gezien, prachtige baaitjes bezocht, geslenterd door Ibiza stad, heerlijk geluncht en gedineerd, yoga bij Amante Beachclub op steenworp afstand zeker gaan doen, een mooiere plek kun je niet verzinnen en een heerlijk ontbijt na de les. Deze vakantie is zeker voor herhaling in de planning. Bedankt Dennis en Annemiek.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Hippie achtig !

Avalon, 7-6-2016

Wij hebben een heerlijke tijd gehad bij bloem. De eigenaar Dennis en zijn vriendin hebben ons goed geholpen. Het appartement is ruim en je wandelt zo binnen 1 minuut het strand op van cala longa! Een auto huren is echt een must wil je wat van het Eiland zien. 1 minpuntje: er was een slechte WiFi verbinding, maar he: je bent op vakantie dus laat die telefoon lekker links liggen. O ja en die douchekop mag echt wel vervangen worden!
Gereisd met partner in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bloem bij:

Geweldig! Super tijd gehad!

Patrick, 18-1-2016

Super vriendelijk personeel, we voelde ons meteen welkom.

Het appartement was goed en schoon, handdoeken kregen we om de dag verschoond en als we iets wilde weten konden we 24 uur per dag bij Dennis of Annemieke terecht, wel jammer dat we maar 7 dagen hadden geboekt. Volgende keer komen we min 2 weken!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2015

In 1 woord: geweldig!

Jerrel, 6-8-2015

Nice apartment 20 meters away from a beautiful beach. The apartment is not big but got all you need for a fair price. It's clean and our towels were cleaned every other day. The owners are Dutch and are very kind. We were very warm welcomed and everything regarding the accommodation and our apartment was explained in a crystal clear manner. We even received an invite to have dinner at a brand new top class restaurant were one of the owners of the apartment is a resident DJ. We would not have wanted to miss it.

We strongly recommend this apartment to (young) families. We had a great time!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Heerlijke apartementen!

Iris, 15-6-2015

Bloem apartementen is een eenvoudig goed verzorgd en op een heerlijke plek gelegen apartementen complex.

Het ligt op circa 40 meter van het Cala Longa strand/baai

Met een leuk strandtentje waar je een heerlijk broodje kip kan eten.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

Tot rust komen en van de zon genieten

Marjolein, 18-9-2014

Fijne ligging, dicht bij het strand. Vooral voor gezinnen leuke plek en omgeving. Voor jonge stelletjes lekker uitrusten maar s avonds weinig te doen in Cala Llonga.

Lekker en gezellig Mexicaans restaurant onder het appartementencomplex.

Eigenaars van Bloem zijn erg vriendelijk en geven je graag tips over waar je goed kunt eten of waar nog andere mooie strandjes zijn. Enige wat opviel is de Wifi die niet zo goed werkt (maar we zijn ook wel erg verwend voortaan... ;-)

Gereisd met partner in augustus 2014

alles voor een leuke vakantie

rob, 23-7-2014

Uitstekend appartement, voor een prima vakantie.

Vriendelijke en behulpzame mensen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Mooi ruim kleinschalig appartementencomplex

Karin, 12-5-2014

Wij hadden een appartement met 2 slaapkamers en 2 badkamers. Dit was lekker ruim. Een klein balkom met zitje maar wel ruim genoeg voor 4 personen. De ligging is ideaal op loopafstand van het strand. Vanaf dit appartement kan je het hele eiland bekijken. Vraag de mooie locaties aan Denise. Je wordt netjes ontvangen. Als er problemen voordoen wordt dit meteen naar tevredenheid opgelost. Super gehad hier.
    Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

Super appartement

Nick, 13-1-2014

Het was heel mooi. Super gelegen zo dicht bij het strand. De twee eigenaressen zijn heel aardig en betrokken. Lekker mexicaans restaurant er naast. Zeker een aanrader.
    Gereisd met vrienden in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bloem bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bloem in Cala Llonga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bloem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bloem scoort een 8.91 uit 10 op basis van 13 reviews.