Bungalow Los Patios ***

Los Patios

21 reviews over Bungalow Los Patios in het Nederlands

we zjn er 2x geweest, bevalt prima

rene, 3-6-2009

compex is prima gelegen, wel eenvoudig en met kakkerlakken. uitzicht is enorm mooi.
    Gereisd met partner in juni 2009

fantastisch uitziht

Marianne Hooghiemstra, 8-2-2009

Bungalow Los Patios in San Augustin ligt tegen e rots aangebouwd, waarbij elke bungalow een weergaloos uitzicht heeft op de oceaan. Wel vanaf de straat 150 treden naar beneden voor de bungalow en nog eens 50 meer voor het strandje waar je heerlijk kan zwemmen. Zwembad was ook prima. Heel rustig, aan doodlopende weg met alleen het geluid van de branding! Heerlijk!!

Keuken erg summier ingericht; badkamer okee; goede bedden.

Gereisd met partner in januari 2009

Aanrader

PVM, 6-1-2009

Zijn net terug van een weekje Los Patios. Na twee dagen zijn we op eigen verzoek verhuisd naar het bovenste app. met zeer royaal terras, twee slaap- en badkamers. Inrichting simpel maar voldoende. Restauranttip: Bamira (bij het supermarktje) op het terras goed eten voor een goede prijs en 1 verdieping lager hebben ze een culinaire keuken die hoge ogen gooit. Niet goedkoop voor canarische begrippen maar erg goed.
    Gereisd met jonge kinderen in december 2008

Heerlijke plek

Perry Egelmeers, 31-12-2008

Onze situatie: 2 weken met 3 personen in het 3 kamer appartement. Een lekker groot balkon, nauwelijks trappen te lopen (aanrader) en 2 wastafels.

Het is heel erg goed bevallen: schitterend uitzicht, prachtige tuin (ook 's nachts), prima service en dagelijkse schoonmaak, inrichting is niet luxe maar wel netjes en schoon. Mooie tuin en verwarmd zwembad. Kinderen? Zie andere reacties

De laatste 3 dagen (= kerstweek = top drukte) waren de appartementen om ons heen (plots) allen bezet: toen was te merken dat het gehorig is. Maar in het algemeen is het hier niet druk. Prima uitvalsbasis als je een huurauto hebt om het eiland te verkennen.

Onderstaande recenties had ik gelezen _voordat_ we boekten. Hierbij wat aanvullingen: San Agustin is vast gebouwd aan Maspalomas en Playa Ingles. Deze plaatsen bestaan volledig uit hotels en appartementen complexen (zie foto's), authentieke restaurantjes ontbreken, wel kun je er in vele talen terecht.

Er is geen airco, dus zomers mogelijk warm

Gereisd met vrienden in december 2008

Heel mooie ligging

William, 12-11-2008

Eenvoudige maar wel prima bungalows. Het uitzicht over de oceaan is heel mooi, en afgelopen herfstvakantie hadden we het zwembad bijna helemaal voor ons zelf. Je hebt er wel vervoer (bv auto) nodig omdat in de nabije omgeving niet echt heel veel te doen is. Er is wel een strand en er zijn wat restaurants, maar iets verderop in Maspalomas is meer te beleven.

Maar zeker een aanrader, Los Patios.

Gereisd familie in oktober 2008

Super ligging!

Mw Nieuwenkamp, 1-10-2008

Hele mooie ligging, mooie tuin, echter het gehele complex is toe aan een gehele renovatie.
    Gereisd met partner in september 2008

geweldige ligging!

Ieke Slijkhuis, 2-9-2008

leuk ruim appartement, ligt prachtig boven de oceaan, met heerlijk, bijna eigen, strand.
    Gereisd familie in augustus 2008

mooie, rustige locatie

A.Groenendijk, 14-8-2008

Wij zijn net terug van vakantie in Los Patios, Gran Canaria. Het uitzicht vanuit ons appartement is adembenemend mooi. De rustige ligging van het complex vonden wij prettig. Geen schreeuwerig toerisme in de directe nabijheid maar gemakkelijk op te zoeken met een taxi of bus. Het onvermijdelijke traplopen kun je zien als lichaamsbeweging of als obstakel, ligt aan je instelling. Het eten in buffetvorm is prima verzorgd.
      Gereisd met partner in augustus 2008

j.h.jansen, 2-5-2008

Uitstekende ligging, direct aan de oceaan in een rustige omgeving. Inrichting inderdaad wat karig, maar wel functioneel. Koelkast, magnetron, T.V. met BVN kookgelegenheid (gas), koffiezetapp.

Goede bedden. Houtwerk aangetast door wind en water. Tegelwerk leuk en gaaf. Sanitair (bad en douche)goed.

Tuin prachtig. En de trappen..... 't is ons steeds gelukt .

Gereisd met partner in april 2008

Ria, 6-4-2008

prima rustig app.,uitzicht prachtig.Inrichtig karig en wat klein,achterstand in het onderhoud gewoon wat slordig.Service goed,jammer dat het restaurant dicht was.En ja de trappen,ook wij (71) goed te doen,elke dag 150 treetjes op,en weer af.lEen auto is hier wel erg fijn.
      Gereisd met partner in maart 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Los Patios in San Agustín, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Los Patios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Los Patios scoort een 6.95 uit 10 op basis van 21 reviews.