Hotel Costa Canaria ****

Hotel Costa Canaria
Costa Canaria

4 tips over Costa Canaria

Claudia Op de Weegh, 3-1-2014

Neem iets mee om water te koken.

Als je de bedden in de tuin of bij het zwembad uitzoekt , loop ook eens richting zee. Daar zijn bij het hek rustige plaatsen. De bungalows , wij zaten in 811 , 2 slaapkamers, zijn prettig. Je kan een Nederlandse krant in de hotelwinkel reserveren. Ook is er een bibliotheek .

pauline, 11-9-2013

De accommodatie is prima en ik zou een kamer met zeezicht aanraden.

Wij hebben 2 keer een auto gehuurd. tegenover het hotel kan je een auto huren. wij zijn een keer naar Puerto Morgan geweest,dat is echt een aanrader.het plaatsje ligt aan zee.het lijkt een beetje op venetie.Verder zijn wij een dag naar een vulkaankrater geweest,Caldera de Bandama,leuk om te zien. En natuurlijk kun je gezellig naar Playa del Ingles,lopend langs het strand,of met de bus of taxi.

Nick, 21-2-2013
Pak de bus voor het hotel, echter een taxi is een klein beetje duurder maar sneller. en huur een auto zodat je een hele andere indruk van het eiland krijgt!

zwenne, 1-11-2012
Een tip huur een auto(is erg goedkoop)en ga naar puerto mogan.Dat is een dorpje aan de haven met heel veel bloemen en planten en op vrijdag een gezellige markt.Ook is er een leuke haven.Je kan ook met een boot naar puerto rico varen.