Hotel Costa Canaria ****

Costa Canaria

52 reviews over Hotel Costa Canaria in het Nederlands

Voor wie van rust houd

Familie Hubloux, 10-8-2017

Rustig gelegen , vriendelijk personeel . Heel ruime kamers en badkamers . Proper overal in de resort . Animatie zowel overdag als s avonds . Het systeem met de ligbedden aan het zwembad werkt perfect , altijd je eigen ligbed de ganse vakantieperiode !!!
Gereisd met partner in juli 2017

Alles prima voor elkaar

M., 2-5-2017

Hotel is rustig gelegen en toch dichtbij Playa del Ingles. Het hotel is zeer schoon. Het eten is prima, erg uitgebreid. Het systeem met de ligbedden bij het zwembad werkt perfect. Altijd je eigen ligbed. Het personeel is vriendelijk en attent. De kamers zijn ruim en hebben bijna allemaal zeezicht. Genoeg (gratis) parkeerruimte voor het hotel. Supermarkt tegenover het hotel. Zwembad is verwarmd. Het hotel is Adults Only.
Gereisd met partner in april 2017

Superfantastisch

Tania Vermeiren, 19-9-2016

Het adults only hotel ligt aan zee . Op amper tien minuutjes wandelen ben je in Sant Augistin. Ook taxi s zijn goedkoop! Het hotel werd volledig vernieuwd. De kamers zijn prachtig en modern. Er is een hele ruime eetzaal waar je uitgebreid kunt ontbijten met live cooking. Ook 's avonds is er naast koud en warm buffet nog keuze uit live cooking gerechten die elke avond anders zijn. Het eten is vers en warm ondanks alle tegenstrijdige berichten ...super is ook dat je geen handdoeken moet reserveren. Je kiest zelf op welk ligbed je wilt liggen en daar wordt dan een kaartje met je naam en reisdatum aan bevestigd. Verse handdoeken kan je elke dag en zonder borg halen in de spa. De welness is gratis, waterbedden, hydro-jets,jaccuzzi, sauna,stoombad,dode zeebad. Alleen voor massage en zonnebank dien je te betalen. Er is animatie de ganse dag door en de avondanimatie was elke avond voorzien van shows en optredens. We hebben veertien dagen lang elke avond een verschillende show gehad. Het personeel is supervriendelijk! Aanrader! Excursies doe je beter zelf door een auto rechtover het hotel te huren. Het zijn zo goed als nieuwe wagens. Maspalomas deden we per taxi , heel mooi. Koop je parfums niet in de luchthaven. Op Gran Canaria zijn ze veel goedkoper, soms de helft. In winkeltjes moet je afbieden. We komen hier zeker terug !
Gereisd met vrienden in september 2016

Zeer goed

Dominique, 20-8-2016

Lekker eten , verzorgd . Vriendelijk .

Alleen de ligging is minder en men kan geen Spaans hotel vergelijken met een Turks . Want hoeveel mensen die daar over bezig waren , niet te doen .

Het was een geslaagde vakantie .

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Perfecte vakantie

DeBruRi, 25-6-2016

Verbleven daar van 1- 11juni.

Als je rust zoekt? een aanrader! Ontvangst in het Nederlands (Isabelle), het lekker eten, de verzorgde kamer, de vriendelijke bediening, de voorbehouden ligzetels er bovenop. De ligging is misschien een minpuntje voor sommigen? Neen zou ik zeggen, in San Augustin is er wel niets te beleven maar dit kan je compenseren door bv. een wandeling via de promenade naar de Duinen van Maspalomas (en met de bus terug ;-)), met de bus, rechtover het hotel, naar Playa del Ingles (1,4€) of naar Maspalomas en en daar de uitgestrektheid van de duinen aanschouwen en Melonoras is daar ook op wandelafstand te vinden.Mogelijkheden genoeg, je kan daar alle richtingen uit.

Een geslaagde Vakantie voor ons in een Prima hotel.

Gereisd met partner in juni 2016

fantastische ervaring

andries, 31-1-2016

Van de 11 dagen die we hier verbleven op basis van all inn kunnen we alleen maar zeggen dat als prima was, uitstekende bediening, lekker eten buiten of en binnen. Het zwembad verwarmd met de ligbedjes goed geregeld. een mooie tuin met ligbedjes en het strand voor de deur. de spa en het dakterras met jacuzzi maken het hotel helemaal compleet.

Een min puntje, het warm eten zou wat variatie mogen hebben.

Gereisd met partner in januari 2016

Perfect

JM, 9-1-2016

Prima hotel, mooie kamers en prima ligging.

Ideaal is de kaartjes die je aan een vrij ligbed kan hangen, dan is dit ligbed de rest van de vakantie voor jou, en ben je verlost van dat vervelende gedoe met handdoekje leggen! Ideaal!

Jammer dat de stoelen op het balkon een vervelend geluid maken als ze worden verschoven, je hoort dit dat enkele kamers/verdiepingen verder ook.

Gereisd met partner in januari 2016

Januari gaan we weer

Wil, 14-8-2015

Dit hotel, waar wij vaak twee maal per jaar komen sinds 2007, is het afgelopen jaar grondig verbouwd en nog mooier geworden. Het viel even tegen dat het overdekte buitenterras nu bij de eetzaal was betrokken (die prachtig is geworden), maar in de wintermaanden werd hier nauwelijks gebruik van gemaakt tijdens het diner, dus begrijpelijk. De ramen die er nu zijn, kunnen wel open, dus wel lekker windje. En we konden toch buiten eten, omdat een deel van het "drinkterras" hiervoor beschikbaar was. De kamers zijn modern en van alle gemakken voorzien en er zijn veel faciliteiten in het hotel. Het eten is erg goed en uitgebreid en de meeste personeelsleden zijn erg vriendelijk. We komen zeker weer in januari 2016.
Gereisd met partner in augustus 2015

geen aanrader

Martinus B., 10-8-2015

Sinds ons vorige bezoek in januari 2015 heeft het hotel het restaurant verbouwd, met als gevolg dat het overdekte buitenterras opgenomen is in het restaurant.

Er is dus bijna geen keus meer, er moet binnen gegeten worden in een zeer benauwd restaurant.

het eten is soms niet warm en er is veel minder keuze uit gerechten in vergelijking met ons vorige bezoek.

juist omdat het naburige hotel Tamarindos wel een mooi buitenterras heeft zal door ons voortaan waarschijnlijk niet meer voor hotel costa Canaria gekozen worden.

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Nooit meer !!!!!

Praet Nicole, 1-6-2014

Receptie : heel onvriendelijk, arrogant zelfs

Foute kamer : zeezicht was zetelzicht, niks privacy op het terras dat bij onze "kamer" hoorde

We konden betere kamer krijgen aan 35 € per dag!!!! voor 10 dagen dus nog 350 € extra voor iets dat we al betaald hadden!

Niet geaccepteerd dus.

Eten : redelijk, maar geen 4 sterren hotel waardig, na 5 dagen gaat je honger zo weg. Vorig jaar in Kreta was het Iberostar hotel daar zeker 6 sterren waard vergeleken met dit ! Hun commentaar daarop : dat is een ander land, je kunt dat niet vergelijken??? Waar dient een hotelketen dan voor?? Dit was het onvriendelijkste hotel waar wij ooit verbleven, en zeker geen 4 sterren waardig. dus : echt NOOIT meer!!!!!!

Gereisd met vrienden in mei 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Costa Canaria bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Costa Canaria in San Agustín, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Costa Canaria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Costa Canaria scoort een 8.04 uit 10 op basis van 52 reviews.