8,5

Uitstekend

2 reviews over Appartement Bamira in het Nederlands

Tamara, 9-2-2005

Wij zijn in 2000 naar Bamira gegaan. Toen wij er aan kwamen was het net 1 week open dus het was nog erg rustig. Het is een ideaal appartement als je lekker tot rust wil komen en met een auto ben je zo in het bruisende centrum van Playa del Ingles. Voor ons was het een hele fijne vakantie dit mede doordat de eigenaar zo ontzettend vriendelijk was. Wij gaan hier zeker nog eens heen.
    Gereisd anders in februari 2005

Iris, 27-7-2004

Wij zijn er in 2001 geweest en het is een klein, gezellig en rustig appartementencomplex. Mooi zwembad met ligbedden waar het ook lekker rustig is. Als je via het poortje bij het zwembad de trappen afloopt sta je al op een klein strandje.

Nadeel is dat het een stuk buiten het centrum ligt, maar met de bus of taxi (kost bijna niks) ben je er zo. Er ligt een supermarkt langs de deur.

Gereisd anders in juli 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bamira in San Agustín, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bamira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bamira scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.