Appartement Serenity Amadores ***

Appartement Serenity Amadores
Serenity Amadores
8,8

8 reviews over Appartement Serenity Amadores in het Nederlands

Fantastisch om tot rust te komen !

Thierry, 24-9-2012

Degelijke, ruime appartementen met allemaal een balkon van 18m². Balkon heeft tafel en stoelen alsook 2 zonnebedden, zodat je buiten kan zitten/eten en je kan genieten van het fenomenale zicht.

Er is ook een klein winkeltje aan zeer schappelijjke prijzen voor voeding. Tevens is er een mooie infinity pool, deze is groot genoeg want er zijn toch maar 30 appartementen. Het is er meestal heel rustig.

Het is wat afgelegen op de top van een klif. Een huurauto is aan te raden, maar het kan ook te voet of met een taxi (3€).

Personneel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Hier gaan we zeker terug. !

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Fantastisch om een week tot rust te komen

Thierry, 29-5-2012

Algemene indruk was zeer positief, reeds van op het ogenblik dat we aankwamen en incheckten. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Ruim en proper appartement, een supergroot balkon met een grandioos uitzicht. Zwembad is niet erg groot maar groot genoeg voor de amper 40 appartementen die er zijn. Het is er trouwens steeds rustig, genoeg plek, genoeg ligstoelen, echt zeer aangenaam.

Er is een pizza-pasta en broodjesservice, en er is een minimarket naast de receptie waar je aardig wat kan kopen aan lage prijzen. Uit gaan eten is ook een plezier, op sommige plaatsen eet je een 3-gangen menu voor 9 euro !

Zoals eerder vemeld is het hier zeer rustig, boek dit dus niet als je op zoek bent naar avondvertier. Het bruisende Puerto Rico ligt per auto amper 5 min rijden.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

Serene rust in Serenity Amadores

Marianne, 8-12-2011

Op basis van de vorige omschrijvingen Serenity geboekt en ben het helemaal eens met alle pluspunten door anderen genoemd. We komen zeker terug. De hoogte garandeert een geweldig uitzicht en een taxi brengt je voor 3 euro weer helemaal boven vanaf het strand.
Gereisd met partner in november 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Serenity Amadores bij:

kleinschalig, rustig en verzorgd appartement

Caroline, 26-9-2011

Serenity Amadores is een kleinschalig (40 appartementen) en rustig gelegen complex, hoger gelegen boven het strand van Amadores. Alle appartementen hebben een mooi zicht. Ruim balkon met tafel en 3 stoelen en 2 ligbedden. Ruime badkamer met twee wastafels en douche. Ruime slaapkamer met goede bedden en voldoende kastruimte. Woonkamer/keuken is ook voldoende, aangezien je toch meestal buiten zit. Zowel slaapkamer als woonkamer hebben een grote schuifpui. Mogelijkheden om te koken beperkt, maar 2 kookplaatjes. Er wordt goed gepoetst. Zwembad met zonneterras aanwezig, incl. ligbedden en parasols. Medewerkers receptie erg vriendelijk en behulpzaam. Winkeltje met beperkt assortiment aanwezig, verse broodjes verkrijgbaar. Auto is noodzakelijk. Parkeergelegenheid aanwezig (gratis). Wifi tegen betaling. Geen animatie. Een aanrader voor mensen die van rust houden.
Gereisd met partner in september 2011

Janta Geels, 7-4-2008

Schitterend appartement. Ligt bovenop een heuvel, alle kamers hebben zeezicht met een riant balkon.Om van het appartement naar Puerto Rico te gaan doe je lopend een goed half uur over (naar beneden) maar terug, moet je aardig zweten en doe je er ruim 3 kwartier over. Maar... het is de moeite waard, je kunt het op je gemakje doen, dus waarom zou je de bus pakken.

Broodjes kun je 's avonds bestellen en dan hangt het de volgende morgen aan de deur. Zeer aardig personeel. Wij hadden een auto erbij en dat is wel nodig als je wat van het land wil zien, maar kom je puur voor het strand is het goed zonder auto te doen. Laatste week maart was het boven de 30 C, dus we hadden een perfecte week, een aanrader !!

Gereisd met vrienden in april 2008

Karin, 12-11-2007

Serenity is gebouwd boven op de rotsen vandaar dat je een auto moet hebben. Je kan met de bus of lopend naar het strand maar zoals wij 2 kids van 3 jaar hebben is een auto makkelijker. Appartementen zijn echt heel ruim en goed ingericht met een fijne bank! Er is zelf 1 nl tv kanaal BVN. Ook badkamer zeer ruim en je kan gerust 3 grote koffers kwijt zonder dat ze in de weg staan. Afgesloten balkon is super met kleine kids, 2 ligbedden en een tafel met stoelen, alle app. hebben uitzicht op zee en de meeste op het zwembad. Het hele eiland is zeer kindvriendelijk. De service in het complex vonden wij ook erg goed. Ons verzoek tot een begane grond app vlakbij zwembad was geregeld en deze was om 11uur sochtends ook schoon zodat we meteen konden inchecken. Nadeel: savonds erg rustig (wat wij fijn vonden, voor vertier ben je zo ergens anders), alle app hebben maar 1 slaapkamer dus een familie met 2 grote kids is dit niet ideaal. Er is evt ruimte in de woonkamer voor 1 groot bed. Wij gaan terug!
Gereisd familie in november 2007

Ricky, 2-7-2007

Prachtig nieuw complex, rustig gelegen boven op de heuvel bij het Amadores strand. Boek wel een auto want het is een hele klim vanaf het strand (voor de sportievelingen: in 20 min loop je naar boven). Appartementen zijn mooi en ruim, slaapkamer met prima 2pers bed, groot terras met schitterend uitzicht. Bij late aankomst kun je zelfs nog wat eerste boodschappen inslaan want de mini-markt achter de receptie is tot 23:00 uur open! Verder zeer vriendelijk personeel bij receptie en de appartementen plus algemene ruimtes worden goed schoongehouden. Verderop in de straat is een Spar super en het Europa winkelcentrum ligt op 20min lopen. Je huurauto kun je binnen het complex parkeren. Vergeleken met de veelal verouderde accomodaties in het oudere deel van Puerto Rico steekt Serenity er ver bovenuit, letterlijk en figuurlijk!
Gereisd met partner in februari 2007

Natascha, 28-12-2006

Een prima nieuw appartement met ruime kamers/badkamer/balkon. Voor de begrippen van Puerto Rico erg mooi. Alleen wij vinden dat je wel een auto moet hebben, want lopen kan bijna niet (te hoog en te steil).Of je moet de taxi of bus nemen naar het strand Amadores/Puerto Rico.Wel een prachtig uitzicht over de baai van Playa Amadores.

Het is één van de eerste apartementen die open is bij Amadores dus verder niets te doen op loopafstand. Bij het appartement wordt niets georganiseerd. Dus als je voor je rust komt is het heerlijk.Wij gaan er zeker weer naar terug.

Gereisd anders in december 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Serenity Amadores bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Serenity Amadores in Puerto Rico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Serenity Amadores zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Serenity Amadores scoort een 8.82 uit 10 op basis van 10 reviews.