Appartement Portonovo ***

6,8

29 reviews over Appartement Portonovo in het Nederlands

Helaas te weinig schoonmaak om de 3 dagen vind ik

Peter, 16-8-2017

Mij zien ze hier niet meer veel te benauwd zonder airco en om de 3 dagen schoonmaak slaat ook nergens op mij zien ze hier niet meer en als je in je schone handdoeken vraagt kan dat niet
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Leuke plek voor vakantie, jammer van de herrie

Leuk Complex, mooie ligging, 25-6-2016

Langgerekt complex direct bij haven en strand. Goede schoonmaak, vriendelijke receptie. Ruim appartement , de bedden vonden we goed de bank in de woonkamer een ramp. Mooie keuken en badkamer. Helaas is men continue op diverse plaatsen aan het verbouwen, en zo te zien is dat een proces dat zich blijft herhalen. Dit gaf vanaf 9.00 uur in de morgen wel overlast in variërende mate. Ondanks dat hier prima vertoeft. In juni nog ruim voldoende plaats bij het strand en het goede zwembad (geen kinderbad) met genoeg bedden vrijgelaten door de vervelende handdoekleggers. Voldoende restaurants in naaste omgeving. Taxi standplaats voor de deur. Supermarkt onder deel van complex en ook de Spar dichtbij. Geen voorzieningen voor kinderen. Genoeg mogelijkheden om naast het zonnen een uitstapje te maken. Leuk is om met de veerboot die vlakbij aanlegd een tripje te maken.
Gereisd met partner in juni 2016

mooie plaats

kees en mariet landman, 6-4-2012

appartement portonovo is mooi app. voor herhaling vatbaar.personeel vriendelijk. schoonmaak voldoende, prima bedden.
Gereisd met partner in maart 2012

Mooi complex

JG DEJONG, 17-1-2012

in december verbleven we 3 weken in Porto Novo, het was natuurlijk prachtig weer.

Porto Novo ligt vlakbij het Porto Novo strand.

De kamers worden goed schoongemaakt, het personeel is vriendelijk, bij het zwembad zijn nieuwe ligstoelen.

bij de receptie is een Indisch restaurant, lekker eten voor een schappelijke prijs

verder in de omgeveing diverse restaurants en de supermarkt is op de hoek.

Gereisd met partner in december 2011

Heerlijke uitvalsbasis

Jaimy, 28-9-2011

Appartementen Portonovo is een goede uitvalsbasis voor strandvakanties. Wij zijn hier met z'n tweeën verbleven, beide vegetariërs maar hebben hier prima gegeten. Het hotel is net doch simpel aangekleed, receptie en hotelpersoneel zeer aardig. Kamers werden dagelijks schoongemaakt, en als je iets mist gewoon naar vragen! De kamers zijn ruim opgezet, voorzien van schuifdeur tussen het slaap- en woongedeelte, TV, kluisje AIRCO aanwezig, afstandbedieningen en kluissleutel op aanvraag. Bedden sliep redelijk goed. Wij hebben geen enkele keer bij het hotel ontbeten, maar je kunt er heerlijk avondeten. Supermarktjes om de hoek te vinden. Winkelcentra op loopafstand, leuke eet- en uitgaansgelegenheden te vinden. Het hotel ligt tegenover het een haventje, prachtig uitzicht! En om de hoek bevindt zich tevens het strand. Het hotel beschikt ook over een zwembad, zoals gewoonlijk een gevecht om ligbedden, maar als je er eindelijk een hebt wil je niet meer opstaan!
Gereisd met partner in augustus 2010

2x geweest en dat is meer dan genoeg!

Mabel, 25-3-2011

In nov.2010 geweest, toen ging het nog; waarschijnlijk was het lang niet vol.

In maart 2011 nogmaals (omdat het het enige was dat we nog konden boeken). Slecht apt; boven supermarkt, aan het eind van t complex. Hele nacht herrie van aan en uitslaande ventilatoren o.i.d. 's-morgens vroeg herrie van laden/lossen, knallende deuren en geschreeuw.

Heel koud balkon, want door de hoekligging aan alle kanten wind. Hierdoor apt ook altijd koud. Meteen om een ander apt. gevraagd, niet aanwezig, alles was vol (??) Naast ons stond een apt de hele week leeg!! Personeel sowieso weinig klantvriendelijk, om t netjes te zeggen.

Veel te weinig ligbedden bij t zwembad; waarvan ook nog veel kapot of totaal doorgezakt. Dus 's-morgens om 07.00uur op om te proberen n bedje te reserveren...

Kortom, niet voor herhaling vatbaar, zelfs niet als er niets anders te krijgen is.

Gereisd met partner in maart 2011

Prima accommodatie!

Arja, 12-12-2010

Wij hebben in november 2011 11 dagen in Portonovo verbleven. Prima accommodatie! Zonnige balkons met een prachtig uitzicht over de jachthaven en de zee. Sommige balkons hebben een natuurlijke parasol in de vorm van een palmboom. De kamers worden 5x per week schoongemaakt. We kregen 3x per week schone handdoeken en dat vonden we dan wel wat weinig. Maar dat is dan ook het enige minpuntje. De bedden vonden wij heel goed.

Puerto Rico is een leuk dorp met een ruime keuze aan restaurants. Mooi is de wandeling naar het Amadores strand. Wij zijn per lokale bus naar Las Palmas, Playa del Ingles en Puerto Mohan geweest. Busstation is ongeveer 15 minuten lopen. Met name Puerto Mohan is een aanrader. In Puerto Rico verblijven met name Engelsen en Scandinaviers.

Gereisd met partner in november 2010

Super!

VM Ellen, 14-6-2010

Voor ons de eerste keer in het prachtige plaatsje Puerto rico. Aardige receptionist en simpel maar voldoende accomodatie. Om de dag werd de kamer schoongemaakt en kregen we nieuwe handdoeken, dit vonden wij een groot pluspunten! Uitzich op de jachthaven en de pier. Leuke omgeving en alles zo goed als op loopafstand. Veel eettentjes in de buurt en supermarkt onder ons! Helaas werd het zwembad gerenoveerd maar de zee was de straat over dus geen probleem. Excusies waren te boeken via de reisorganisatie en dat is zeker en aanrader. Denk er wel om als je in het dorp wat (duurs) koopt want de kans dat je word belazerd is groot, het is ons ook overkomen. Verder heerlijk genoten van de vakantie met een gemiddelde temp van 29 graden. Aparthotel Porto novo is zeker een aanrader!!
Gereisd met partner in april 2010

De moeite waard, op het bed na...

A. Bakker, 16-2-2010

Ruim appartement op mooie locatie.

Inrichting is gedateerd, maar dat vonden wij niet zo erg. Minpunt waren wel de harde bedden en slechte kussens! Hiervoor een oplossing gevraagd bij de receptie, maar daar is niets mee gedaan. Volgens het reisbureau hadden we de reisleidster moeten bellen. Daar hebben we niet aan gedacht. Verder hebben we een mooie vakantie gehad. Met een huurauto veel van Gran canaria gezien. De rondrit langs de kust, was vooral erg mooi! Als ik wist dat ze de bedden zouden gaan verbeteren, zou ik hier weer voor kiezen....

Gereisd met partner in februari 2010

In Puerto Rico is de ligging zeer belangrijk!

Nanny Vromans, 9-1-2010

De apt. Puerto Novo liggen rustig tegenover de jachthaven op luttere meters van de wandelboulevard, strand en centrum. Ze liggen vlak en op het zuiden. Dus geen rare klimpartijen en de hele dag zon. De appartementen zijn keurig gerenoveerd. De tuin is goed onderhouden. Onder/naast de appartementen supermarkt, diverse restaurants en bars/terrassen. Echter geen lawaai! Puerto Rico is gelegen op het zuiden van Gd Canaria en is omgeven door heuvels. Voordeel: zonnig. altijd een paar graden meer als Las Palmas. Het openbaar vervoer is er makkelijk, taxi's goedkoop en per boot kan men ev. ook diverse andere badplaatsen aandoen voor een redelijke prijs. Veel intern. restaurants, maar probeer vooral de Spaanse, die zijn nl. het beste. Een aanrader is EL Cenador, uitgebreidde kaart, open keuken en een uitstekende bediening.
Gereisd met partner in december 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Portonovo bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Portonovo in Puerto Rico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Portonovo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Portonovo scoort een 6.79 uit 10 op basis van 30 reviews.