9,3

Uitstekend

4 reviews over Bungalow Morea in het Nederlands

goed en super ligging !!!!

van den Dungen, 7-9-2008

wij waren daar een paar jaar geleden en vonden het voor een weekje strand perfect!

Wij zouden graag nog een x gaan (morea)bedoel ik dan maar kunnen het complex nergen meer vinden. Wie helpt ons waar kunnen we boeken? groetjes ton en jacqueline

Gereisd met vrienden in september 2008

sonja bruin, 9-12-2004

Ik ben hier nu voor de 4e keer en elke keer zijn er verbeteringen, tv, wasmachine,magnetron.

heel dicht bij het strand en bijna direct bij de boulevard met allerlij winkels en eet/drinkgelegenheden, speciale aanbeveling,,,,Oscars Pub,,,grandioos goed eten.

Ik ga beslist weer

Gereisd anders in december 2004

Alice & Juul, 4-5-2004

Ik kan de vorige reacties alleen maar beamen alles voor een geweldige vakantie is aanwezig! De weg was inderdaad erg druk, maar dat was geen groot minpunt!

En als je met alle deze goede ingredienten nou ook nog eens erg leuke buren treft ...succes verzekerd! Ik denk met zeer goede herinneringen terug aan deze geslaagde vakantie! Een echte aanrader!

Gereisd anders in mei 2004

Jeroen, Claudia en Luuk, 4-5-2004

Wij hebben vorige week echt een super vakantie gehad, het is trouwens een serie van 5 bungalows naast elkaar. Wasmachine, waterkoker, citruspers, broodrooster, koffiezetapparaat. Direct aan zee, maar niet gescheiden door zomaar een weg, maar DE doorgaande weg van Puerto Rico, dus erg druk. Wij hadden er geen last van. Gaan zeker nog een keer. Wij waren met onze zoon van anderhalf.....helemaal top. Tuintje, zee dichtbij, gezellig stadje, leuke buren ;-) hihi.
          Gereisd anders in mei 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Morea in Puerto Rico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Morea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Morea scoort een 9.25 uit 10 op basis van 4 reviews.