Appartement Miami

Miami
8,2

5 reviews over Appartement Miami in het Nederlands

I. Huizinga, 17-9-2007

De algemene indruk is goed,de ligging is aan een zeer drukke doorgaande weg,dus veel verkeersgeluid.

Een supermarkt dichtbij,winkelcentrum,en strand op loopafstand.

Een receptioniste sprak weinig engels.

Er is vanalles exstra te huur,zoals waterkokoer,magnetron,radiocdspeler,airco,spelcomputer etc.Helaas is deze informatie niet in het appartement te lezen,maar op een slecht overzicht

in de receptie.Die airco hadden we dan zeker gehuurd.Prijs is in verhouding met de kwaliteit.

Zwembad erg klein.

Gereisd met partner in september 2007

wim, 16-9-2007

Al met al een prima keus voor een fijne vakantie in Puerto Rico.
Gereisd met partner in september 2007

willie mijnders, 12-8-2007

het zou alleen nog beter zijn met arico erin daar de slaapkamer aan de kleine kant is en de warmte blijft hangen en het slapen minder aangenaam is.

Dit vonden wij het enige minpuntje aan het hele app.complex

Gereisd met partner in augustus 2005

Angela en Marieke, 8-2-2005

Bij binnenkomst word je ontvangen door de vriendelijke (engels sprekende!) receptioniste. In ons schone appartement bleek dat de douche het niet deed. Er werd meteen een sleutel geregeld zodat we bij het naast ons gelegen app. konden douchen. De volgende dag werd onze eigen douche gemaakt. Iedere dag werd er schoon gemaakt, na twee dagen schone handdoeken.

Het is heel makkelijk om vanuit het app. ergens te komen. Voor winkels en het strand hoef je maar een klein stukje te lopen. Om in een andere plaats te komen kun je de bus nemen. Bij de centrale bushalte zit een engels sprekende man die je zegt welke bus je nodig hebt, erg handig!

Wat je zeker moet doen is de excursie: vip-trip, je wordt voor het app. opgehaald en gaat met een bus met airco (app. heeft geen airco) een groot gedeelte van het eiland bezichtigen!

Miami is zeker de moeite waard.

Gereisd anders in februari 2005

Peter, 7-1-2005

Een uitstekende keus voor weinig geld.

Goede schoonmaak en 3 x per week schone handdoeken.Het ligt op loopafstand van het winkelcentrum en het strand.

Op 1 januari werden we verrast met een fles wijn.In de naaste omgeving een goede supermarkt.

Het is een absolute aanrader.

Gereisd anders in januari 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Miami bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Miami in Puerto Rico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Miami zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Miami scoort een 8.2 uit 10 op basis van 5 reviews.