4 reviews over Bungalow Martinica in het Nederlands

Arjan en Ine, 14-3-2005

Wij zijn hier in november 2004 geweest.

Leuk, ruim en net appartement met groot balkon. De bovenste appartementen liggen rustiger, de onderste appartementen liggen aan de straat. Hier zit ook een soort schoonheidssalon en een autoverhuurbedrijfje. Het ligt erg centraal. Veel appartmenten zijn prive bezit. ´s avonds hoor je een live band spelen (maar niet in de slaapkamer). We hebben hier een erg leuke vakantie gehad!

Gereisd anders in maart 2005

anja, 21-11-2004

Niet het mooiste vakantieverblijf waar ik ooit geweest ben. De eigenaar van dit complex is er waarschijnlijk niet erg aan gehecht. Er is geen receptie, het is niet best onderhouden, de muren moeten nodig gewit worden, er is geen kastdeur of geen la die goed sluit en alles ademt de sfeer van een zomaar ergens neergegooid appartementencomplex. Ja, er wordt vaak gedweild, maar om dat nou schoonmaken te noemen... Als je dit hebt geboekt als goedkope lastminute is de prijs/kwaliteitsverhouding prima, maar als je het voor de volle prijs boekt, is het onder de maat. Ligging oké, rumoer van het uitgaansleven stopt na 12 uur 's nachts behalve op zaterdag. Wie Spaans wil eten gaan naar Balcon Canario in het nabijgelegen winkelcentrum, of naar de tapasbar van El Greco vlak bij het strand.
      Gereisd anders in november 2004

Johan en Tineke, 29-5-2004

We zijn in oktober 2003 in Martinica geweest. De bungalows zijn eenvoudig, maar prima ingericht. Ze worden goed schoongehouden. De schoonmaakster ging zelfs onze afwas doen, dat was natuurlijk niet de bedoeling! Overdag is het goed toeven aan het zwembad, heerlijk rustig. 's Avonds barst helaas de herrie los, en dit duurt tot diep in de nacht. Rustig slapen zonder oordoppen is er helaas niet bij. Voor echte rustzoekers is dit complex geen aanrader, voor mensen die van muziek en gezelligheid houden wel. Er is genoeg te doen in Puerto Rico, en alles is op loopafstand van Martinica. Erg leuk is de midgetgolf aan de overkant van de straat, tot laat in de avond geopend. Ook het park dat doorloopt tot aan het strand is leuk, zo kan je op een rustige manier door het plaatsje lopen. Een leuke eetgelegenheid is Waikiki Beach, aan de rechterkant van het haventje.
        Gereisd anders in mei 2004

Ellen en Arend, 24-1-2004

Bezocht in nov/dec 2002. De inrichting eenvoudig, maar wel van het noodzakelijke voorzien. Zitbank in kamer matig, maar bed voortreffelijk.

Ligging: Complex bestaat uit twee rijen geschakelde bungalows tegen een lichte helling. De onderste rij ligt aan een weg en dat geeft (als je op het terras zit) wat hinder. De bovenste rij geniet de voorkeur. Wij zaten onder. Maar; als je overdag toch weg bent, dan heb je er ook geen last van.

Verder ligt het complex (te groot woord; complexje) tegenover een rustig park, dichtbij een winkelcentrum met meer dan genoeg eetgelegenheden, ook voor de kleine portemonnee.

Reis geboekt via Sudtours; Uitstekende service.

Schoonmaken: elke dag (ze wou de eerste dag ook onze ontbijtboel afwassen; dat ging ons te ver)

Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Martinica in Puerto Rico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Martinica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Martinica scoort een 7 uit 10 op basis van 4 reviews.