Appartement Las Fresas ***

Las Fresas

Onvoldoende

4 reviews over Appartement Las Fresas in het Nederlands

Angela, 27-7-2004

Wij zijn hier in februari 2004 geweest, omdat ik te laat was om Bungelows Caribe te boeken. Dat gebeurt me hoop ik nooit meer.

Appartementen niets op aan te merken. Je moet wel van trappen lopen houden. MAAR..... vanaf 22.30 barst het discogeluid los en dat gaat tot diep in de nacht door. Heel erg is dat. Dus, of gewoon niet hierheen gaan, of goede oordoppen mee.

Luc Kleiker, 23-7-2004

We kwamen in las fresas terecht door een overboeking door touroperator. Het discolawaai duurde tot 0330 uur. Daarna gingen de disco bezoekers schreeuwend terug naar hun hotel/app. We troffen ongeveer 3 kakkerlakken per dag aan. Uitrusting van het app. was volgens ons voldoende. Ter compensatie van de overboeking heeft touroperator 60 euro aangeboden. Voor een gezin met kinderen ongeschikt. Ikzelf heb met oordoppen geslapen. Ik zie dat van de 6 bezoekers er drie door overboeking in Las Fresas terecht zijn gekomen. Ik ben nu wel nieuwsgierig geworden wat de andere reisorg. hebben aangeboden ter compensatie.

Sanne Haaima, 17-7-2004

Als je van muziek de hele nacht houdt zul je in Las Fresas een heerlijke vakantie beleven, de discodreunen bonken je het bed uit. Er wordt niks aan gedaan en je komt er niet voor je rust.

Jaap, 27-1-2004

een brok ellende!heel veel keiharde muziek tot 04.00uur.slecht sluitende deuren en ramen.hadden eerst ander appartement geboekt maar kregen een week voor vertrek tehoren dat wij alleen nog naar las fresas konden. nog NOOIT zo,n rot vakantie gehad! evenements-reizen bedankt.heb het uitgevochten tot en met geschillencom. reizen maar daar schiet je ook geen zak mee op!! juni 2002
          Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Las Fresas in Puerto Rico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Las Fresas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Las Fresas scoort een 3 uit 10 op basis van 4 reviews.