7,6

8 reviews over Hotel Radisson Blu & Spa in het Nederlands

Super mooi resort

Kc, 19-8-2017

Mooi hotel, ruime slaapkamer met douche en bad. Groot balkon met ligstoelen en een zitje. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker uitgebreid ontbijtbuffet (brood/fruit/yogurt/verse jus/eieren enz). Diner is lopend buffet. 3 zwembaden: kinderbad, bad waar je met ballen en luchtbedden in mag en een zwembad om te zwemmen en relaxen. Dicht bij het strand. Kamers elke dag schoongemaakt en ook de omgeving van de zwembaden werd goed onderhouden. Genoeg strandbedjes en parasols bij het zwembad ook als je s middags komt. Geen minpunten kunnen ontdekken. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd familie in augustus 2017

Super luxe kamers, comfort, heerlijke regendouche

Margriet, 8-8-2017

Super kamers, ruim. Geboekt voor junior suite voor 4 personen, 2 volwassenen en 2 kinderen van 6 en 8 jaar. We kregen 2 zeer ruime kamers naast elkaar en glazen balkondeur kon zo open geklapt worden zodat je een lange balkon had. Schoon, bij welkom bubbels bij receptie en fles wijn en tapas op de kamers. Enig minpuntje is de hotelanimatie. Alles stopt om 11:00 uur. Jammer. Ook voor kinderen vielen de activiteiten in het hotel wat tegen. Maar voor de rest een top vakantie gehad. Qua kamers en comfort echt best hotel ever!
Gereisd familie in juli 2017

Heaven on earth

Joke, 5-8-2017

Prachtig nieuw hotel. Mooie ruime kamer. Badkamer modern en ruim. Superior room met terras en uitzicht op het zwembad (2155) geweldig met de ochtenden in de schaduw en de middagzon tot zonsondergang.

Vriendelijk personeel. Ontbijt is fabuleus goed. Zelfs speciale counter voor glutenvrij. Helemaal top. Schoonmaak is voldoende, maar kan nog beter. Het bevalt hier zo goed dat wij zeker nog een keertje terugkomen. Puero de Mogan en prachtig met authentieke kenmerken. Na een boottocht naar Puerto Rico waren wij heel blij dat wij in Mogan verblijven. Eten in Fellini is heerlijk en zeker niet te duur. Al met al een tophotel van Radisson.

Waar de eerder op zoover vermeldde klachten vandaan komen weet ik niet, maar volgens mij klopt daar niets van. Het is gewoon heerlijk hier.

Gereisd met partner in augustus 2017

mooi

Familie Pillaert, 3-8-2017

Het hotel was zeer mooi, alsook de kamer die rechtstreeks uitgaf op het zwembad.

Mat glas in de badkamer is wat storend daar er daardoor weinig privacy is in de badkamer (als je het licht aansteekt zie je er gewoon door). De omgeving van het zwembad, ontbijt, ... was altijd netjes en er werd heel veel schoongemaakt. Kamer mocht wel netter. Het ontbijt was lekker maar het avondmaal daarentegen was niet goed. Er was heel veel te verkrijgen maar volgens ons vergeten ze de kruiden! Het badplaatsje Mogan is rustig en op zich valt er niet veel te beleven. Auto huren is gemakkelijk en op deze manier kan je ook eens op stap. Mochten we nog eens terug naar Gran Canaria reizen dan zou ik Maspalomas als verblijfplaats verkiezen daar er op deze plaats wat meer valt te beleven.

Wij hadden wel last-minute geboekt zodat de prijs goed was maar hadden we volle prijs betaald dan vind ik dit hotel geen 5 sterren waard.

Gereisd familie in juli 2017

Mooi hotel maar ....

Jutta Setzepfandt, 17-7-2017

Slechte hygiene , op 9 dagen tijd werd de omgeving van het zwembad en idem de ligstoelen nooit gekuist. De vlekken die er gemaakt worden blijven gewoon liggen. Ik werd er op den duur vies van. Het eten s morgens was zeer goed. Als je tenminste tijd hebt om te wachten op een ober. Er lopen er genoeg rond maar daar is het veelal mee gezegd. Service kan veel beter. Beetje chaos altijd. Het avondbuffet is zeker geen 5 sterren waard. Simpele voeding en weinig variatie. Het dessertbuffet was alle dagen hetzelfde. De kamers konden ook properder. Het is spjjtig want het heeft een mooi potentieel. Maar zo , neen danku geen Radisson meer voor mij 😟
Gereisd met partner in juli 2017

Super mooi nieuwe resort met klasse

Parmentier, 12-7-2017

Grote klasse elke dag twee flessen water op je kamer en wat een service en aandacht van het gehele Crew en perfecte schoon met prachtige schone kamer met een zeer mooie uitzicht op zwembad en super mooie en schone water waar elke dag meer dan een keer per dag de water hygiëne werd nagekeken en dan nog maar niet te spreken over de aandacht van personeel van de dag van aankomst tot de dag van vertrek super schoon en heerlijke buffet restaurant met zelfs elke dag weer verse echt sinas pers komt er zeer zeker niks te kort een A b s o l u t e aanrader kon alleen maar via

touroperator Boeken maar daar was zeer zeker niks mis mee hoor

Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig hotel maar eigenlijk te duur.

Fernand, 27-5-2017

Alles is zeer goed verzorgd, maar het personeel is er nogal erg op uit om "tips" te krijgen.
Gereisd met partner in maart 2017

Niet goed voor elkaar

Fre, 2-1-2017

De service in dit hotel is ronduit slecht.

Onze kamer was niet schoon bij aankomst (wattenstaafjes van vorige gasten op de vloer etc). Na beklag bij de receptie zou de kamer direct schoongemaakt worden, terwijl wij gingen dineren. Niet gebeurd. Toen onze kinderen al op bed lagen kwam housekeeping eindelijk aankloppen.

Er zijn te weinig plekken om te dineren voor zoveel gasten. Zelfde geldt voor het ontbijt. Ontbijtbuffet was vaak ook alles een half uur of langer op.

Reserveringen via de receptie kun je beter ook niet maken. Van de 7 telefonische reserveringen, zijn er 7 niet doorgegeven aan het restaurant. Autohuur idem dito. Uiteindelijk zelf gebeld met het autoverhuurbedrijf.

Gereisd familie in december 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Radisson Blu & Spa bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu & Spa in Puerto de Mogán / Mogán, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Radisson Blu & Spa scoort een 7.55 uit 10 op basis van 8 reviews.