Hotel Cordial Mogan Playa ****

Cordial Mogan Playa
9,1

9 tips over Cordial Mogan Playa

Saskia, 6-10-2017

Er staat op de site vermeld dat er bouwwerkzaamheden zijn waar je overlast van kunt ervaren. Wij hebben hier geen last van gehad (juniorsuite).

Bibi, 4-5-2015
Wie eind april/begin mei naar t zuiden van Gran Canaria afreist, moet rekening houden met een invasie van locals uit het noorden die 1 mei (Dag vd Arbeid) vieren met hun hele familie. Zij verblijven rond die datum graag meerdere dagen in hotels in het zuiden. Ook dit hotel bleek geliefd en vanaf dat moment is het 'handoekje leggen' waar de badmeester dan wel een schriftelijke waarschuwing voor geeft, maar waar verder niets aan wordt gedaan. Daar mag kordater tegen worden opgetreden.
stijn coucke, 16-1-2015
Zelfs een dokter aanwezig in het hotel, welke prima werk leverde om ons kleintje er weer bovenop te helpen

p_vansplunter, 21-10-2014
Ontdek het binnenland van Gran Canaria, het lijkt soms of je in Nevada of Arizona bent! Een huurauto is wel nodig, evt. te huur in het hotel.Prachtige natuur.
tjake, 16-9-2014
Huur een auto want het eiland is ook fantastisch.
timo, 27-9-2013
Auto huren lijkt mij voor degene die graag op uitstap gaan of 's avonds graag een stapje zetten onontbeerlijk, want je zit er rustig maar afgelegen. Als je wil shoppen is atlantico vecindario de beste optie! Alle bekende winkels met alle merken vind je er... Niet zoals sommige shoppingcentra vol met namaakelectronica of zelfs leegstaande winkels...

donv, 11-8-2013

10 dagen is lang genoeg

ga je langer huur een auto en bezoek een aantal plaatsjes (afwisseling)

KUMPS RIA, 19-8-2012
geen strandhanddoeken meesleuren. Alles in hotel aanwezig! In puerto rico de vip catamaran genomen. Leuke uitstap van ongeveer 5h op zee. hebben ook dolfijnen gezien.
Ramon, 5-6-2012
Er wordt in het avondbuffet gewerkt met twee timeslots, waarbij er wordt gewerkt met een vaste tafel voor de hele week. Let hierbij op of de tafel op een leuke plek zit. Wij hadden jonge kinderen, dus dachten we dat het eerste timeslot van 18.00 to 19.30 de meest geschikte was. Als je met personen bent die later naar bed kunnen gaan zou ik zeker voor de het late timeslot gaan: 19.30 - 21.00 maar 21.00 kan natuurlijk ook 22.00 worden