8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bungalow Todoque (Dertusa)* bij :

70 reviews over Bungalow Todoque (Dertusa) in het Nederlands

Heerlijk verblijf gehad

Sander Has, 9-5-2017

Heerlijk, rustgevend verblijf gehad bij dit klein maar gezellig bungalowparkje! Het is wat kleiner dan andere parkjes, wat voor ons zo zijn voordelen had. Het is daarom wat rustiger en je kunt genieten van je tijd. Ook is er een zwembad met genoeg bedjes. Hierdoor zijn er nooit problemen met het "reserveren" van ligbedjes. Ook de locatie is erg prettig, je bent zo bij het strand of restaurantjes die in Playa del Ingles liggen.

Al met al, heerlijk genoten, vriendelijk personeel op een super locatie! Wij komen zeker weer terug!

Gereisd met partner in februari 2017

Prima

Wana, 5-1-2017

Heel vreemd je wordt toch een beetje gedwongen om een kluisje te nemem. 15 euro p.w

60 voor 4 weken. Na een discussie 45,00 voor 4 weken.

Gereisd met partner in januari 2017

Heerlijk park voor volwassenen

Pieter Koppenol, 5-8-2016

Cita tegenover het park. Park het hele jaar volgeboekt
Gereisd met partner in juni 2016

Fijn kleinschalig bungalowpark

Marion en Johan, 13-6-2016

Zijn voor de derde keer (met steeds enkele jaren ertussen) op deze fijne bungalowpark geweest. Er zijn maar 18 bungalows en daarom zo heerlijk rustig.Je hebt allemaal je eigen ligbedjes ,dus hoef je niet optijd je badlakens neer te leggen.Het ligt heerlijk centraal van de verschillende centrums en je loopt op een mooie wandelboulevard naar het strand(10 minuutjes).Wij komen beslist terug .
Gereisd met partner in mei 2016

Een top vakantie!

Ed en silvie, 16-2-2016

Wat een heerlijk kleinschalig app. Complex waar veel oudere voor een aantal maanden hier heerlijk overwinteren.

Ondanks wij maar 8 dagen er waren voelden wij ons er toch erg welkom op het complex.

Het personeel is super vriendelijk.

Alles oploop afstand zoals het heerlijke strand op 5min. Lopen en het winkelcentrum aan de overkant van de straat.

Het is zeker een aanrader als je een rustige vakantie wil waar je niet zoals in vele complexen om een bedje hoeft te vechten want ieder huisje heeft zijn eigen ligbedden.

Voor mij krijgt het een dikke 10

Gereisd met partner in februari 2016

Heerlijk park

Mary, 3-9-2015

dat het een heerlijk park is en een super ligging , overal dicht bij
Gereisd met vrienden in september 2014

Terug van een fijne vakantie

Elke Dekkers, 24-8-2015

Wij zijn terug van een vakantie bij Todoque. Een fijne accomodatie, heel kleinschalig en midden augustus was ongeveer de helft bezet niet erg druk dus. Toen we aankwamen rond 22:30 uur was in de cita bijna alles gesloten (wegens crisis?) Later is er wel wat meer open gegaan. Taxi is zeker een aanrader, en ook een bus richting Amadores is zeker de moeite waard! Echt een prachtig strand.. en voor €6 ben je retour.

De plaats zelf vonden wij niet zo, vorig jaar in tenerife geweest in vergeleken is dit flink verouderd. De Yumbo is echt super leuk, met travestietenshows en gaybars (vriend vond het niet zo :).

In de centra's allemaal dezelfde winkeltjes met dezelfde troep, voor ons gevoel hadden we in Turkije kunnen zitten.

Tip is om naar Maspalomas/Meloneras te lopen langs het strand, veel moderner/chiquer! En wat leuke winkels! Ook de restaurants zijn daar niet veel duurder en zien er in verhouding stukken beter uit.

Gereisd met partner in augustus 2015

het is hier echt heerlijk

ronald_hennevelt, 10-7-2015

wij zijn net terug van deze vakantie

ik kan niet anders zeggen wat een top lokatie alles word heel goed schoon gehouden je bungalow word 6 keer per week schoon gemaakt je bed word opgemaakt en je vuilnis neemt deze vriendelijk vrouw mee als je een kope heb staan was ze die ook nog af je zit vlakbij het winkelcentrum cita hier kan je lekker winkelen er zit een grote spar voor je verse broodjes

het strand ligt om de hoek en het winkel centrum yumbo ligt ook niet ver van deze locatie met de taxi kost het je 3 euro uit eten is ook niet duur het is gewoon top daar wij gaan zeker hier terug na toe

Gereisd familie in juni 2015

Mooi maar wel geluidsoverlast

Ineke, 5-12-2014

Kleinschalig zeer schoon en net complex met 18 bungalows. De schaduwkant zont aan de achterkant, de zonkant bij het zwembad. Aardig personeel. 6 keer schoonmaak, 2 keer handdoekwissel pw. Laatste zou meer mogen. Slaapkamer en keuken aan kleine kant, verder genoeg ruimte. Wel douchen in bad. Basic inrichting, maar voldoet prima. Bed wel hard, maar viel in te "slapen". Wij hadden de eerste bungalow aan de zon- en straatkant. Daar ligt de bushalte en taxistop. Hadden hier 's nachts veel geluidsoverlast van. Bungalows verder het park op, schijnen minder tot geen last te hebben. WC Cita ligt recht tegenover het complex. Wifi werkt prima, alleen in de slaapkamer wilde het nog wel eens wegvallen. Winkels tot 10 uur 's avonds geopend. Zou hier zeker terug komen, maar dan wel in een bungalow achter op het park.
Gereisd met partner in november 2014

Alles onder de zon

Wadjeveen, 26-6-2014

Zeer verzorgd bungalowparkje. 18 bungalows in 2 rijen van 9 met in het midden een zwembad. Zwembad direct te bereiken vanuit eigen tuintje. Brede zwembadrand waar 2 eigen ligbedden en parasols staan. Verder een algemene tuin met schitterende palmbomen. Alles redelijk gelijkvloers. Afgesloten park met camerabeveiliging. Receptie alleen overdag. Geen restaurant. Zeer behulpzaam personeel. Park is rustig gelegen met toch alles in directe omgeving, zoals: winkelcentrum Cita, bushalte, taxi, autoverhuur, dokterspraktijk, boulevard en niet te vergeten waanzinnig mooi strand!

Bungalow: sfeervolle woonkamer met open keuken, badkamer/ toilet, slaapkamer met 2 eenpersoonsbedden. Kluisje (Ipad kan erin) in kledingkast. Woonkamer heeft kleine flatscreen met RTL4, BVN en Ned1. Prima wifi. Goede bank en fauteuil. Geen airco of verwarming. Keuken is basic uitgerust. Bedden in slaapkamer ook basic comfort. Bungalow heeft dubbele beglazing en is goed af te sluiten.

Veel Nederlanders. Touroperator top.

Gereisd met partner in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Todoque (Dertusa) in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Todoque (Dertusa) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Todoque (Dertusa) scoort een 8.34 uit 10 op basis van 70 reviews.