8,7

Uitstekend

80 reviews over Appartement Terraza Mar in het Nederlands

Prachtig appartementencomplex

Vogel, 7-8-2017

Prachtig appartementencomplex in een rustige omgeving. Daarnaast is het een kleinschalig complex, waar je genoeg privacy vind. Prima zwembad voor een verfrissende duik. Ook zijn de restaurants en winkels allemaal dichtbij het complex gelegen. Wij hebben 2 excursies gedaan, waarbij we het eiland rond gereden zijn en door de bergen. Al met al hebben wij hier een geweldige vakantie gehad.
Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk

Marije, 6-5-2017

Gemoedelijk, goed verzorgd, vriendelijk personeel, perfect gelegen. Onze dochter van 5 heeft zich uitstekend vermaakt.
Gereisd familie in januari 2017

super bestemming

Erna Geerlings, 29-9-2016

Terrazamar is een fijne bestemming als je voor rust komt, de bedden zijn prima en de appartementen zijn super schoon!

het geheel gerenoveerde complex toont fris en schoon.

om de dag schone handdoeken/beddengoed

geboekt via Tui een prima organisatie! de hostess was erg vriendelijk en behulpzaam!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Terraza Mar** bij :

Terraza Mar: in één woord: fantastisch!

Simon van der Bas & Roelf Huisman, 22-9-2016

Wij, mijn partner en een goede vriendin waren er van 27 aug t/m 17 sept en verbleven in het app. nr 26 op de 1e etage. Wij hadden de beschikking over 1 woonkamer, 2 slaapkamers, 2 badkamers, keuken en terras. Alleen jammer dat de 2e wat kleinere slaapkamer geen airco had. Maar met alle deuren open toch goed koel te krijgen! Geweldig zwembad, groot genoeg voor het aantal logerende gasten en geen gevecht om een ligstoel aan het zwembad! Gasten hoofdzakelijk ouderen en vrijwel geen kinderen. Andrea (receptionist) Antonio (klusjesman) geweldig team evenals Danielle (Hostess) die haar gasten heel goed weet te begeleiden en meer dan haar uiterste best doet om het iedereen naar de zin te maken! De schoonmaak zou nog wat beter kunnen maar met een dagelijkse fooi komt dit wel goed! Beddegoed wordt 1 keer per week verschoond, handdoeken bijna dagelijks. Badlakens voor bij het zwembad evenals theedoek en keukenhanddoek zijn aanwezig. Na voor de 5e keer op Gran Canaria te zijn geweest vinden we het wel nu wel genoeg. We hadden gekozen voor Terraza Mar en hebben daar zeker geen spijt van gehad. Een betere afsluiting hadden we ons niet kunnen bedenken!

Wil en Daan, 18-9-2016

Een prachtig en rustig complex, met prachtige appartementen. We zijn hier 8 dagen geweest. Je zit op steenworp afstand van de boulevard en het strand. Supermarkt om de hoek. Heel vriendelijk personeel. Schoonmaak van het appartement elke dag en elke dag schone handdoeken. De hostess( Danielle) was heel vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben het hier reuze naar onze zin gehad en komen hier zeer zeker terug. Echt een aanrader👍🏼

Grandioos

A.J.Floresse, 16-9-2016

Uitstekend appartement.

Waren er voor het 2e jaar en zagen verbeteringen.

Gereisd met partner in mei 2016

Geweldig appartementen complex!

Dennis van Gelderen, 23-7-2016

Pal aan de boulevard, maar toch rustig. Goede moderne gerenoveerde kamers. Veel privacy binnen en buiten door een handige ligging. Adults only, baby's en peuters toegestaan.

Personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Luxe uitstraling en geweldige uitvalsbasis voor het eiland.

Pal aan het strand van Playa del Ingles.

Gereisd met partner in mei 2016

Jacqueline, 21-6-2016

Prachtig ruime appartementen, prachtig en verzorgd..zowel inrichting als tuin met zwembad. Super aardige Spaanse receptionisten. Mijn zus en ik zijn vol lof over alles. Direct aan zee.
Gereisd met vrienden in mei 2016

Fantastische

Teuntje, 11-5-2016

Mooi schoon appartement, met alle gemakken voor zien.

Als je voor de rust gaat vind je deze hier.

Zelfs op de laatste dag nog een plek om te douchen.

Een aanrader.

Gereisd met partner in april 2016

Hoge verwachting en dat bleek uit te komen.

Meine Faas, 29-4-2016

We hebben genoten en hebben geen op- of aanmerkingen.
Gereisd met partner in april 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Terraza Mar** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Terraza Mar in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Terraza Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Terraza Mar scoort een 8.71 uit 10 op basis van 83 reviews.