Aparthotel Sol Barbacán ****

9,1

Zoover award

33 tips over Sol Barbacán

Yvon, 6-11-2016
Wij hadden kamer 173 en zaten pal naast de bar en het restaurant en liepen ook zo het zwembad in.
Yvon, 19-10-2016

Ga eens eten bij Pica Pica, bij winkelcentrum Chapparal en Victoria Eugene hotel. zit in een zijstraat naast het winkelcentrum, er staan grote borden.

Heerlijk tapas eten daar.

Yvon, 19-10-2016
vraag naar kamer 172, dat is begane grond en dan loop je zo het zwembad in en je zit pal naast het restaurant.

Jan Fransen, 13-7-2015
We gaan hier voor de rust en het gegarandeerde mooie weer en het lekkere eten maar de plaatsen in de omgeving zijn niet echt bezienswaardig. Playa del Ingles bestaat in haar huidige vorm pas sinds 1962 en is duidelijk met maar één doel opgezet: toerisme. Wat wel een leuk plaatsje is is Puerto de Mogan. Wij huren een auto en gaan het binnenland in en je weet niet wat je ziet: prachtig! Wat een contrast ook. Las Palmas is niks aan: druk, chaotisch en lelijk. Vermijden dus.
Corine, 25-2-2015
Indien je een appartement boekt vraag dan naar een appartement niet aan de straatzijde (je kijkt dan uit op de rotonde) en zeker niet boven de bar, dit scheelt een hoop geluidsoverlast!
M van den Berg, 13-9-2014
Appartementen zijn rondom zwembad en restaurant gelegen. er is daar wat meer "reuring". In het bungalowpark is het rustiger. Dus net waar je voorkeur naaruit gaat

Kwerreveld, 4-9-2014
Eten bij El Duke is een echte aanrader. Restaurant licht schuin tegenover Barbacan. Locatie misschien wat minder, maar kwaliteit en vriendelijkheid weten ons al jaren te trekken.
Adrienne, 2-9-2014
prima verbliljf voor gezinnen, bungalows zijn super, voor stellen buiten hoogseizoen gaan
Fam van Dorst, 24-8-2014

Het enige nadeel was dat mensen een handdoek in bedden bij zwembad leggen ook al gaan ze eerst een paar uur hier geen gebruik van maken, dit is jammer want zo waren de meeste stoelen om 9 uur s'ochtends al bezet.

Dus als je net als ons in drukke periode gaat en een dag bij zwembad bij hotel wil vertoeven dien je om 9uur bij bedden te gaan staan.

Tip neem een paar goedkope slippers mee of koop ze daar, de grond wordt s'middags behoorlijk warm, vooral op het strand maar ook bv in Aqualand

Victor, 7-7-2014
Om Gran Canaria goed te leren kennen is een Jeep Safari een must!!