9,1

Uitstekend

Zoover award

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Sol Barbacán**** bij :

524 reviews over Aparthotel Sol Barbacán in het Nederlands

Goed maar we waren wel beter gewend.

Rene, 17-8-2017

De ligging is prima maar aan een drukke weg. Dit is geen probleem omdat dit op het complex geen enkele hinder ondervind. Ook ligt het complex lekker centraal. Wel wat ver van het strand maar dit is prima te doen met een taxi want die kost niet veel.

De schoonmaak dit jaar was niet goed. De kamer is niet geveegd/gedweild en het balkon al helemaal niet. De badkamer werd elke dag wel voorzien van schone handdoeken maar daar bleef het dan ook bij. Een doekje heeft de douche in de tien dagen dat wij er verbleven niet eens gezien. De toilet rollen werden niet bijgevuld en zijn we zelf maar gaan halen. Wij waren wel veel beter gewend van Sol Barbacan.

Het eten was prima, de desserts zien er wel goed uit, maar sommige zijn echt te warm om te serveren, niet voldoende gekoeld dus. De variatie in het eten was niet wat wij gewend waren de afgelopen jaren maar zeker niet slecht en er was altijd voldoende. Al met al was het een mindere ervaring dan de voorgaande jaren. Wij vonden dit wel jammer...

Gereisd familie in augustus 2017

Perfect . Niets aan toe tevoegen.😄👍

Co Smal, 12-8-2017

Alles zeer goed. Perfect. Vriendelijk, en geen gezeur met handdoeken bij het zwembad. Altijd genoeg ruimte.
Gereisd met partner in maart 2017

Beste Co Smal

Bedankt voor deze hoge score!

Wij zijn enorm blij om te zien dat u Sol Barbacan omschrijft als perfect.

Wij hopen u zeer snel terug te mogen verwelkomen!

Nogal overgewaardeerd

Roland, 11-8-2017

Ruime bungalow in een verzorgde tuin, maar daar blijft het wat positieve berichtgeving wat mij betreft wel bij. Playa del Ingles is het best te omschrijven als vergane glorie, met niet echt een centrum, wel een aantal shopping malls waarvan een grote om de hoek. Onze bugalow zat in een rij aan de kant van de tennis- en padelbanen (op een paar meter afstand), zorg vooral dat je daar niet terecht komt! Van 's ochtends voor negenen tot 's avonds tot een uur of tien mag je meegenieten van het lawaai, zeker als Nederlanders als Piet en Wim gebruik maken van de banen. Daarnaast was het handdoekje leggen natuurlijk van een 1-sterren campingniveau; middels een briefje heeft men wel een halfslachtige poging gedaan om hier wat aan te doen, maar als er niet echt wordt gehandhaafd heeft dat allemaal natuurlijk niet zo veel zin. Ook het a la carte eten vond nogal tegenvallen, de kok zal z'n dag wel niet hebben gehad. Kortom, ik begrijp de over het algemeen zeer positieve reacties hier niet helemaal.
Gereisd familie in augustus 2017

Beste Roland

Bedankt om uw recensie op Zoover te laten.

Wat jammer om te lezen dat u niet ten volle genoten heeft van u verblijf in Sol Barbacan.

U zal blij zijn te horen dat wij inmiddels maatregelen genomen hebben tegen het reserveren van de zonnebedden

U reactie over onze a la carte restaurant verbaast mij echter, dit wordt uiterst hoog gewaardeerd door al onze gasten.

Heeft u tijdens u verblijf iemand gecontacteerd van onze staff om deze suggesties mee te delen? Wij zouden u graag geholpen hebben.

Wij hopen dat u in de toekomst toch nog een keer voor Sol Barbacan kiest zodat wij de kans hebben om u een geweldige vakantie te bezorgen zoals al onze andere gasten!

Pedro Castro

prachtige bestemming met aardige mensen

meifem, 10-8-2017

Dat het een heel erg leuk eiland is met vele mogelijkheden.

Het was allemaal prima verzorgt .

Het enige wat niet leuk was heeft niets met het hotel te maken , maar we zijn onze foto's kwijt geraakt , moeten dus nog een keer heen voor nieuwe foto's

Gereisd met partner in oktober 2015

Beste meifem,

Bedankt voor deze geweldige recensie!

Het is erg fijn voor ons om te lezen dat u ten volle heeft genoten van Sol Barbacan!

Wat jammer dat u de fotos bent kwijtgeraakt van uw vakantie. Dit is echter wel een redden om ons zeker nog eens een bezoekje te brengen waar wij nu al naar uitkijken!

Fijne goed onderhouden accommodatie

Kruis, 6-8-2017

Ligt in drukke centrum aan rotonde maar heb je binnenin niet in de gaten. Appartement goed onderhouden, wel erg harde matrassen maar dat is persoonlijk. Wat voor ons heel belangrijk is, wij hadden halfpension en dat was zeer goed. Onze zoon moet glutenvrij eten en dat was perfect geregeld! Niks was teveel, heel veel keuze en lekker!

Het zwembad bij de appartementen wordt bezet door veel repeaters die voor 8 uur al met de handdoeken stonden te wachten om de bedjes te reserveren! Bizar. Maar het 2e zwembad was rustiger en prima toeven. Tevens nog een klein adults Only zwembad. Autohuur aan te raden met parkeerplaats voor gasten.

Gereisd familie in juli 2017

Beste Kruis,

Bedankt om deze review op Zoover te plaatsen.

Wij zijn erg blij te lezen dat u een fijne vakantie heeft gehad.

Ook bedankt om te vermelden dat u genoten heeft van de maaltijden in het hotel, en ook de glutenvrije opties.

Mag ik u informeren dat wij reeds maatregelen genomen hebben om het reserveren van de zonnebedden tegen te gaan.

Wij hopen u zeer snel nog een keer terug te Mogen verwelkomen in Sol Barbacan!

grandioos

AD, 30-7-2017

of je nu met kinderen of zonder gaat ,voor beide partijen altijd wat te doen.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Beste AD,

Bedankt voor deze 10! Wij zijn heel blij dat u een fijne vakantie in Sol Barbacan heeft gehad!

Wij hopen u zeer snel terug te mogen verwelkomen!

Pedro Castro

Super familie hotel met goede sfeer

FAM kok, 28-7-2017

Tweede keer hier na de eerste x te hebben gezegd nooit meer terug te komen.

Elke morgen om 9u gaat de ketting weg en vliegen mensen naar de bedjes.

Zelfs met het tweede zwembad is het elke morgen raak al is het in mindere maten.

Maargoed dat is overal kennelijk

Gereisd familie in juli 2017

Beste FAM kok,

Bedankt om uw review te plaatsen op Zoover.

Wij zijn blij te lezen dat u Sol Barbacan omschrijft als een super hotel voor families met een goede sfeer.

Ik zou u graag informeren dat wij reeds maatregelen hebben genomen om het reserveren van de zonnebedden tegen te gaan.

Wij hopen u terug te Mogen verwelkomen in de toekomst in Sol Barbacan!

Pedro Castro

Heerlijk ontspannen!...voor herhaling vatbaar!

Ansink, 27-7-2017

Wat een heerlijke plek om samen met het gezin lekker te ontspannen. Wij hadden een super kamer met alle gemakken en voorzieningen. Zeer vriendelijk personeel altijd bereid om een stapje extra te doen. Ontbijt en diner allebei uitstekend. Animatie was ook ontzettend leuk. Onze dochter van 7 maanden was helemaal verliefd op Billy. Ik zou zo weer terug gaan!
Gereisd familie in juni 2017

Beste Rohanna,

Bedankt voor deze geweldige review!

Wij zijn ontzettend blij dat u genoten heeft van een geweldige vakantie in Sol Barbacan.

Ook heel leuk om te vermelden dat u genoten heeft van de kamer, het buffet, de animatie en vooral van al ons personeel!

Heel het team van Sol Barbacan en ook Billy kunnen niet wachten om jullie terug te zien!

Pedro Castro

Geweldig voor ouders en kleine/grote kinderen!

wendy, 18-7-2017

Geweldige appartementen/bungalows! er word dagelijks schoongemaakt. Het zijn ruime appartementen met alles erop en eraan. In heel het complex goeie wifi! Kinderen worden goed geëntertaind. Ik heb mijn zoon amper gezien vorig jaar..;-)

Veel terugkerende gasten waaronder wij ook,, Binnenkort gaan we weer. Het is niet goedkoop maar wel waar voor je centen.

Gereisd familie in juli 2016

Beste wendyduijsters,

Bedankt voor uw geweldige review op Zoover.

Wij zijn ontzettend blij dat u een fijne vakantie heeft gehad in Sol Barbacan.

Het is erg leuk voor ons om te lezen dat u genoten heeft van de appartementen en bungalows, de animatie en de wifi.

Wij kijken er alvast naar uit om u terug te mogen verwelkomen!

Fam Poepjes, 5-7-2017

Alles was goed. De service de kamer het personeel was vriendelijk. De kids club was top zwembaden waren netjes en schoon..... het was een top vakantie. Een dikke vette 10
Gereisd met vrienden in juni 2017

Beste Fam Poepjes

Bedankt voor deze 10 die wij erg waarderen!

Wij zijn erg tevreden dat u genoten heeft van de service, het personeel, de kidsclub en de zwembaden.

We kunnen niet wachten om u terug te verwelkomen hier in Sol Barbacan.

Pedro Castro

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sol Barbacán in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sol Barbacán zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Sol Barbacán scoort een 9.05 uit 10 op basis van 565 reviews.