Aparthotel Sol Barbacán ****

9,1

Zoover award

532 reviews over Aparthotel Sol Barbacán in het Nederlands

Jansen-Weijer, 5-10-2017

We zijn er nu voor de derde keer (4 oktober tm 18 oktober 2017) en ze hebben hun best gedaan om aan onze wensen te voldoen. Daar ben ik ze heel dankbaar voor. We komen zeker ook in april voor de vierde keer weer terug.
Gereisd met partner in oktober 2017

Beste Rita Jansen,

Bedankt voor deze geweldige 10!

Wij kijken nu al uit naar april om u voor de vierde keer te verwelkomen!

echt vakantie fantastisch

de Warnsvelders, 28-9-2017

zeer fraaie appartementen en bungalows. Er wordt elke dag schoongemaakt en bovendien elke dag schone handdoeken. eten is geweldig. Heerlijke zwembaden.

Genoeg plaatsen dus beslist geen handdoekjes leggen.

Al met al je komt er altijd weer terug

Gereisd met partner in juni 2017

Beste de Warnsvelders,

Bedankt om uw review op Zoover te delen.

Het is voor on heel fijn om te lezen dat uw genoten heeft van de appartementen en de bungalows en dat u de schoonmaak, het eten en de zwembaden heeft gewaardeerd.

Wij hopen dan ook u snel terug te zien in Sol Barbacan!

Goed hotel

Marjan, 15-9-2017

Goed hotel. Lekker ruime kamer met een groot balkon en zelfs een simpele keuken. Wij hadden alleen ontbijt en dit was goed. Vers en veel keus. Zwembad was prima. Niet direct aan het strand. Omgeving was oud en verpauperd. Ik ga voor de lokatie niet meer terug. Geen fatsoenlijke winkel te vinden in de yumbo shoppingcenter. Alleen maar souvenirwinkels. Horeca in yumbo is prima.

Boottochtje via touroperators is aan te bevelen.

Gereisd met partner in juli 2017

Beste marjantimmer,

Bedankt om uw mening te delen op Zoover.

Wij zijn erg tevreden dat u genoten heeft van uw verblijf in Sol Barbacan en in het bijzonder van het ontbijt en de zwembaden.

Wij hopen dat als u in de toekomst toch beslist om Playa del Inglés weer te bezoeken u opniew voor Sol Barbacan kiest!

Vertrouwd goed!

Rob, 8-9-2017

weer een heerlijk verblijf gehad in een bungalow deze keer. Alles klopt altijd. Meer heb je niet nodig.
Gereisd met partner in september 2017

Beste Rob,

Bedankt om uw review op Zoover te plaatsen.

Wij zijn zeer blij om te lezen dat u een heerlijk verblijf in Sol Barbacan heeft gehad en wij hopen dan ook om u zeer snel terug te mogen verwelkomen!

Super vakantie

Alfons, 1-9-2017

Het verblijf op Sol Barbacan voelt altijd als een thuis komen, gastvrije mensen de appartementen zijn netjes met een groot balkon heb het al jaren super naar mijn zin gehad.
Gereisd alleenreizend in juli 2017

Beste Alfons,

Er is voor ons geen groter compliment dan dat u zegt dat Sol Barbacan voor u voelt als thuiskomen.

Wij zijn blij dat u de appartementen, het balkon en het personeel waardeert.

Wij hopen u nog vele jaren te blijven mogen verwelkomen bij uw tweede thuis!

Super!

Pdavie, 31-8-2017

We hebben een geweldige tijd gehad in Barbacan! Hieronder mijn bevindingen:

Ligging: Dit is gelijk het laagste cijfer. Playa del Ingles is echt verpauperd. Buiten de resorts om, ziet het er armoedig uit. Afstand tot strand vanaf Barbacan is lopend te doen, maar kost met taxi 3 euro!

Service: Niks op aan te merken! Je voelt je erg welkom!

Prijs/Kwaliteit: 4 sterren, meer dan waard!

Eten: Hoewel we slechts 2 maal buffet hebben gehad, vond ik dit goed te doen. Als we dit elke dag moesten doen, denk ik dat het iets eentonig zal worden. Verandering van spijs doet eten.

Kamers: Prima! We hadden een 3-kamer bungalow. Echt ruim en met 2 terrasje, waarvan 1 dakterras.

Kindvriendelijk: Ik heb hiervoor een 10 gegeven omdat ik het animatieteam een dikke pluim wil geven. Voor zowel jong als oud! Favoriet van onze kids was Dana. Dana kan heel leuk met kids omgaan! Top!

Zwembad: 3 zwembaden, waarvan 1, 16+ bad. Helaas enkele handdoekleggers. Als ze dit aanpakken, een 10!

Hygiene: Complimeten voor de schoonmaakcrew! Super schoon en elke dag werd ons huisje schoongemaakt.

Conclusie: Top vakantie gehad en kan iedereen Barbacan aanbevelen!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Beste Pdavie,

Hartelijk bedankt voor uw uitgebreide review!

Wij zijn zeer tevreden om te lezen dat u een topvakantie heeft gehad in Sol Barbacan!

Bedankt om de verschillende aspecten van het hotel te beschrijven, wij zijn dan ook zeer blij dat u op en top genoten heeft hiervan.

Wij geven u woorden zeker door aan ons animatieteam en de schoonmaakploeg.

Mag ik u informeren dat wij inmiddels wel maatregelen hebben genomen tegen het reserveren van de ligbedden.

Wij hopen u snel terug te mogen verwelkomen!

Prima!

dds, 30-8-2017

Wij hebben een 3 kamer appartement gehuurd. Deze was schoon en werd elke dag schoongemaakt. Elke dag schone handdoeken, schone theedoeken, de bedden werden opgemaakt. Top!

Er zijn 3 zwembaden, waarvan 1 voor 16+. De andere 2 zijn lekker groot en er zijn genoeg ligbedden. Helaas wel handdoekleggers terwijl het personeel kettingen om de ligbedden vastmaakt.....ze hebben borden hangen dat het niet mag maar doen vervolgens niks.

Het ontbijt is divers, genoeg voor jong en oud. Wel jammer dat ze naast de donuts, koekjes en cake ook snoep neerleggen. Voor mij (mijn kinderen zullen me tegenspreken) is dat too much.

Playa del Ingles is niet ons ding; oud, vies en toeristisch!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Beste dds,

Bedankt om uw review op Zoover te plaatsen.

Wij zijn heel tevreden dat u genoten heeft van uw vakantie in Sol Barbacan.

Bedankt om de schoonmaak en de zwembaden te vermelden, wij waarderen dit erg!

Betreffende de ligbedden, wij hebben reeds maatregelen genomen om het reserveren hiervan tegen te gaan.

Wij hopen u snel terug te mogen verwelkomen in Sol Barbacan!

top accommodatie

kelly, 25-8-2017

voor mijn werk als reisadviseuse heb ik door heel Europa al heel veel accommodaties gezien maar Sol Barbacan is voor mij echt nummer 1!

Alles keurig schoon, vriendelijk personeel en heerlijke zwembaden. wij haalde zelf broodjes bij de supermarkt en gingen vaak uiteten. diner bij de accommodatie 1 avond gedaan en was ook super geregeld. Volgend jaar gaan wij gebruik maken van 4x diner.

Gran Canaria is een super leuk eiland en het is dan ook aan te raden een paar dagen een auto te huren om alle andere leuke plekjes van het eiland te zien.

Wij zijn net als vele andere gasten verliefd geworden op Sol Barbacan en komen zeker volgend jaar terug!

Gereisd met vrienden in augustus 2017
Pedro Castro, General manager , 26-8-2017

Berste kvb1988,

Bedankt voor deze geweldige review!

Wij zijn enorm blij met deze 10 en ook om te lezen dat u een geweldige vakantie heeft gehad.

Bedankt om te vermelden dat u de schoonmaak, de zwembaden en het personeel heeft gewaardeerd.

Wij kijken er nu al naar uit om jullie terug te mogen verwelkomen volgend jaar in Sol Barbacan!

Pedro Castro

Goed maar we waren wel beter gewend.

Rene, 17-8-2017

De ligging is prima maar aan een drukke weg. Dit is geen probleem omdat dit op het complex geen enkele hinder ondervind. Ook ligt het complex lekker centraal. Wel wat ver van het strand maar dit is prima te doen met een taxi want die kost niet veel.

De schoonmaak dit jaar was niet goed. De kamer is niet geveegd/gedweild en het balkon al helemaal niet. De badkamer werd elke dag wel voorzien van schone handdoeken maar daar bleef het dan ook bij. Een doekje heeft de douche in de tien dagen dat wij er verbleven niet eens gezien. De toilet rollen werden niet bijgevuld en zijn we zelf maar gaan halen. Wij waren wel veel beter gewend van Sol Barbacan.

Het eten was prima, de desserts zien er wel goed uit, maar sommige zijn echt te warm om te serveren, niet voldoende gekoeld dus. De variatie in het eten was niet wat wij gewend waren de afgelopen jaren maar zeker niet slecht en er was altijd voldoende. Al met al was het een mindere ervaring dan de voorgaande jaren. Wij vonden dit wel jammer...

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Pedro Castro, General manager , 22-8-2017

Beste Renkim,

Bedankt om uw mening op Zoover te delen.

Wij zijn blij om te lezen dat u de ligging van het hotel aangenaam vind en dat u ook genoten heeft van het buffet.

Het is jammer dat u de schoonmaak van de kamer dit jaar iets minder vond. Graag willen wij u informeren dat als u ons in de toekomst ons nog een keer bezoekt, wij graag vragen om deze zaken direct te vermelden in de receptie, zo kunnen wij u onmiddelijk verder helpen.

Wij hopen u nog een keer te mogen verwelkomen in Sol Barbacan zodat u terug een geweldige ervaring kan meemaken!

Perfect . Niets aan toe tevoegen.😄👍

Co Smal, 12-8-2017

Alles zeer goed. Perfect. Vriendelijk, en geen gezeur met handdoeken bij het zwembad. Altijd genoeg ruimte.
Gereisd met partner in maart 2017
Pedro Castro, General manager , 15-8-2017

Beste Co Smal

Bedankt voor deze hoge score!

Wij zijn enorm blij om te zien dat u Sol Barbacan omschrijft als perfect.

Wij hopen u zeer snel terug te mogen verwelkomen!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sol Barbacán bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sol Barbacán in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sol Barbacán zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Sol Barbacán scoort een 9.06 uit 10 op basis van 573 reviews.