Appartement Roca Verde **

Appartement Roca Verde
Roca Verde
6,6

164 reviews over Appartement Roca Verde in het Nederlands

prima in verhouding tot de prijs

Maud, 3-10-2017

prima, net complex, appartement wordt 5 dgn per week (kleine/lichte) schoonmaak incl handdoeken, gastvrij en zeer vriendelijk personeel, gratis op dag van vertrek opslag bagage. zwembad wordt iedere dag gecontroleerd en schoongemaakt. ligbedden in overvloed. Geen ongedierte gezien. voor 2 personen prima ruimte.

nadeel: gehorig complex, verouderd interieur en piepende bedden.

Gereisd met partner in september 2017

Prima te doen

Pernille, 14-8-2017

Samen met mijn vriend zonder enige verwachtingen dit appartement geboekt. Vorig jaar ook in Gran Canaria geweest en wilden nog een keer terug. Locatie is top, 5 min lopen en je staat op t strand met een leuke boulevard vol restaurants en winkels. Bus op 1 min lopen, net zoals de supermarkt. Helaas was het appartement erg oud en écht aan renovatie toe. We verwachtten al niet veel, dus het was niet erg storend. We waren immers toch vaak buiten. Koken was goed te doen, 2 keer gedaan. Genoeg benodigdheden. Personeel erg behulpzaam. Echter de schoonmaak was erg onder de maat.. 2 keer in de hele week schoongemaakt.. al met al een leuke vakantie gehad samen, verwacht alleen niet teveel van het complex.
Gereisd met partner in augustus 2017

Prima

Chantal, 17-9-2016

Wij zaten hier 'noodgedwongen' door een overboeking op ons geboekte appartement. Misschien kwam het door de lange reis en het lange wachten maar de kamer voelde voor ons als een verademing. Erg ruim, wij hadden een balkon met uitzicht op zee en de drukke boulevard van Playa del ingles. Personeel is erg vriendelijk en denkt graag mee over uitstapjes in de buurt. 2 Minpunten: er is 1 keer helemaal schoongemaakt en 2 keer handdoeken vervangen, bij aankomst werd er gezegd dat er elke dag schoonmaak zou plaatsvinden. daarnaast zaten wij met onze kamer aan de wegkant waar de hele dag, ook 's avonds laat en 's ochtends vroeg ( lees 4 uur), lawaaierige tourbussen doorheen denderen. verder is de ligging prima.
Gereisd met partner in augustus 2016

Prima verblijf!

Joost, 13-8-2016

Ben hier gisteren van teruggekomen! Ligt perfect t.o.v strand en winkels. Er is genoeg te doen in de omgeving, leuk uitgaan en lekker eten. Bushalte om de hoek en taxi bellen ze voor je en kosten niet veel. Het is eenvoudig ingericht maar goed genoeg om je te redden. Wordt bijna dagelijks schoongemaakt. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Is goed zat om vanuit hier zelf dingen te ondernemen en erop uit gaat. Je bent er alleen om te slapen of soms te eten. Voor kinderen is bij het complex zelf vrij weinig te doen, maar zat in de omgeving. Enige minpunt is dat er geen airco is. Het is er 36/37 graden en koelt amper af. Luxe poesjes die alleen maar bediend willen worden en aan het zwembad willen hangen kunnen beter wegkwijnen in de all inclusive hotels waaraan je continu gebonden bent. Houd ik zelf totaal niet van.
Gereisd met partner in augustus 2016

Goed te doen

L de vries, 21-1-2015

Zeer eenvoudig ingericht, maar als je alleen binnen bent om te douchen en te slapen, goed te doen.

Hadden dit jaar kleinere kamer en keuken (nr. 209) dan verleden jaar (116). Wel balkon op de middagzon.

Geen ongedierte gezien. Schoonmaak slechter dit jaar dan verleden jaar. Even bij de receptie melden en wordt geregeld. Ook schone handdoeken kun je daar halen.

Kussens bij zwembad vielen van ellende bijna uit elkaar.

Gewoon luchtbed meenemen of kopen.

Ligging van roca verder is perfect.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

Prima appartementencomplex

Suzanne, 4-3-2014

Het is een prima appartementencomplex, maar wel simpel. Toen wij er waren in 2011 hingen er wel één a twee stopcontacten uit de muur, wij hadden daar persoonlijk geen last van. De receptie spreekt alleen spaans en duits, ze proberen je altijd te helpen. De ligging van dit appartementencomplex is prima! nog geen 200 meter van het strand en maar 500 meter van het uitgaansgebied! Wij hebben hier het prima naar ons zin gehad en hebben het er nog jaarlijks over dat we weer een keer terug willen naar Playa del Ingles!
Gereisd met vrienden in augustus 2011

Goede accommodatie!

Vincent, 4-3-2014

Roca Verde is een een accommodatie gelegen tussen het uitgaansgebied (shopping center) en de boulevard. het strand is (ondanks een trap van 100 treden) prima bereikbaar. In de accommodatie heb je totaal geen last van deze twee gebieden.

Het appartement is ruim ingericht. Het bed en het woongedeelte kan gescheiden worden door een gordijn. De badkamer is klein maar prima. Ook beschikt de kamer over een balkon. deze is ruim genoeg ingericht lekker een avond buiten te zitten. helaas had het betreffende appartement een balkon boven het zwembad wat jammer was.

Het verschonen werd twee keer gedaan in onze vakantie (8 dagen) en het personeel was de gehele tijd vriendelijk en aanspreekbaar.

Gereisd met partner in augustus 2013

Vlakbij strand en centrum

Marina Rood, 24-1-2014

Roca Verde is een ruim opgezet appartementencomplex.

Je kan zowel met een lift als met de trap naar je appartement.

Als je niet te veel eisen stelt aan het appartement is het een prima verblijf.

Er zijn 2 inductiekookplaten, koelkast, koffiezetapparaat, weinig pannen en prima bedden.

Er wordt goed schoongemaakt. 5x per week en 2x per week schone handdoeken.

Qua ligging is het ideaal voor strandliefhebbers. Het is zo 250 mtr. lopen naar het strand. Je moet wel een trap van 124 treden af om op het strand te komen.

Op 500 mtr. zijn er volop supermarkten, restaurants en winkeltjes.

Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Wij waren er begin januari en je betaald een goede prijs voor deze tijd.

Bij het zwembad is een klein restaurantje, waar je heerlijk kunt eten.

Er zijn 2 kleinere zwembaden. De 1 was 172 mtr. diep en de ander 264 mtr..

De ligstoelen bij het zwembad waren goed en er waren ook voldoende parasols.

Op het moment dat wij er waren waren er geen kinderen.

Gereisd met partner in januari 2014

Liever niet meer

Mariska, 26-11-2013

Voor weinig geld verwacht je niet veel. De ligging was prima te doen. Het straatje uit en dan nog wat trappen naar beneden en je was op het strand, perfect (niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn) Helaas hadden wij erg veel last van alle jongeren om ons heen, maar dat kan natuurlijk ook anders zijn. Badkamer was dramatisch! Zelfs als je met je kont tegen de muur stond werd je haar nog niet nat. De wc bleef ook maar doorlopen. Dit gemeld, er is iemand van de receptie komen kijken maar helaas niets aan gedaan. De eerste dag lag er een dode kakkerlak bij binnenkomst, die lag er op de laatste dag nog steeds. Onze buren hielden feestjes tot 4 uur snachts, luide muziek en helaas werd daar ook niets aan gedaan. Eten in het restaurant was echt slecht, voor €7.00 pizza gegeten, die smaakte naar een oude schoenendoos. Als je 18 bent en voor weinig geld wilt verblijven vlakbij alle discotheken is dit een prima plek, anders zou ik er nog eens over nadenken of je dit wel wilt.
Gereisd met partner in augustus 2013

Goede ligging, maar erg sober en niet schoon

S & A, 22-9-2013

Na een lange reis kwamen we 's avonds aan in Roca Verde, kamer 407. Bij binnenkomst hebben we meerdere dode en levende insecten (kakkerlakken / ander ongedierte) aangetroffen in de kamer. Voornamelijk in de keuken (en kastjes, bestekla, fornuis), maar ook in de badkamer en het slaapgedeelte. Behoorlijk teleurgesteld. Gelijk naar de receptie gegaan, maar zij konden de eerste twee dagen "niks voor ons betekenen". Sowieso was hun Engels nogal beroerd, alleen de manager kon een redelijk woordje Engels spreken.

Na twee dagen konden we eindelijk verhuizen naar een schoner appartement (301). Nog steeds vrij sober en gedateerd, maar wel vrij van ongedierte. Schoonmaak hield nog steeds te wensen over. In plaats van vijf dagen schoonmaak, is dit slechts eenmaal gebeurd tijdens onze achtdaagse vakantie.

Roca Verde is een eenvoudig appartement met een fijne ligging. Prima geschikt voor een slaapplek, maar als luxe en hygiëne belangrijk voor je zijn, boek dan deze accommodatie niet!

Gereisd met partner in september 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Roca Verde bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Roca Verde in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Roca Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Roca Verde scoort een 6.56 uit 10 op basis van 166 reviews.