Hotel RIU Papayas ****

8,5

169 reviews over Hotel RIU Papayas in het Nederlands

Voor ons nooit meer

Angel, 17-9-2017

In dit hotel / Ressort komen alleen maar ouderen en met ouderen bedoelen wij de Zonnenbloem!! (Wij zelf zijn 30)

Aangezien de zonnebloempjes vroeg wakker zijn moesten wij elke ochtend de wekker om half6 zetten zodat we in de zon konden liggen!!

Voor ons dus nooit meer!!

Hygiene & eten & klantvriendelijk was prima!

En idd zelfs kleine kinderen mochten niet met een balletje in het water spelen!!

Tip top in orde

Yeahtje, 15-9-2017

Wát een mooi hotel, wát een service, wát een eten! Zeer goed verzorgd, zowel qua eten (ober aan tafel, vriendelijk behulpzaam personeel, enorme diversiteit aan eten en nooit lege schalen) als de ruime, luxe kamer die iedere dag weer schoon en netjes was. Iedere dag vermaak door een erg leuk animatieteam. Hier komen wij op zeker nog een keer terug. Hebben genoten en voelde ons verwend!
Gereisd met vrienden in september 2017

Fantastisch hotel, eten, drinken en personeel

Erika, 14-9-2017

Niks dan lof over dit hotel en het personeel. Echt alles was top. Accommodatie, het eten heerlijk elke dag weer anders voor ieder wat wils. Geen rijen om te eten alles heel gemoedelijk en nooit lege schalen. Kamers geweldig, grote bedden mooi schoon iedere dag weer. Kortom niets negatiefs over dit hotel. Ga hier zeker terug. Fantastische vakantie gehad.

Geweldig hotel

Bart, 2-9-2017

Zeer vriendelijk personeelen geweldige service
Gereisd met partner in augustus 2017

Leuk hotel maar niet voor jongeren.

Baars, 30-8-2017

Je komt in een clubhotel van RIU en dan verwacht je dat je daar waterpolo kan spelen in het zwembad. Niets is minder waar. Geen bal mag er het water in, werkelijk absurd. De omgeving van het RIU strlt ook niets meer voor. Door de all inclusive formule is er niets meer in de omgeving. Voor ons geen Papayas meer en wij hoirden dit van meerdere mensen.
Gereisd met vrienden in januari 2017

Heerlijk hotel

Francis, 17-8-2017

Kamers ruim en bedden liggen heerlijk. Genoeg keuze bij het buffet. Kortom een echte relaxvakantie. Helaas komt het handdoekje leggen veelvuldig voor en er kan er nog onenigheid ontstaan of de zonneschermen open of dicht moeten. Je zit daar met meerdere gasten onder. Zeer gastvrij en klantgericht hotel. Vanuit het hotel is het makkelijk de omgeving te verkennen te voet of met een huurauto.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Super mooi hotel

Ano, 13-8-2017

Super mooi hotel, pas gerenoveerd.

Alles goed schoongehouden, personeel heel vriendelijk.

Mooie kamer, fijn bed, fijne badkamer.

Eten heel uitgebreid, voor ieder wat wils.

Leuk animatieteam, voor iedereen wat te doen.

Heerlijke week gehad!

Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heel relaxed

Lenie, 25-6-2017

Liften zijn buiten en om in de restaurants te komen moet je ook altijd naar buiten. Ook is er geen bar in het hotel alleen buiten . 🙁🙁

Voor gehandicapten is het mogelijk om bij de badmeester een soort invalidenkaart te halen, die leg je op het ligbed bij het zwembad en dan heb je je hele verblijf een plekje.

Kregen een kamer ver van de lift en omdat mijn man slecht loopt heb ik meteen een kamer dichterbij de lift gevraagd. Kregen toen een prachtige familie kamer vlakbij de lift.

Personeel heel behulpzaam en kamer elke dag netjes schoon. Buffetten gevarieerd en heel goed aangevuld...🤗🤗

Gereisd met partner in mei 2017

Super hotel

Armand, 15-6-2017

Mooi hotel, volledig gerenoveerd. Alles is nieuw, werkt en wordt schoon gehouden. De bedden zijn erg goed. Personeel is erg vriendelijk, zeker tegen kinderen. Lekker en mooi zwembad, ook voor kinderen geschikt. Voor kleine kinderen is er een apart bad. Animatie is goed geregeld. Eten is van goede kwaliteit, veel keuze en erg lekker. Voor de afwisseling zijn de twee thema restaurants een aanrader. Op loopafstand van verschillende centra. Strand is ook te lopen, maar het busje van het hotel rijdt je er ook in een paar minuten naar toe en weer terug.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

fantastis is super hotel is nog meer als 10 waard

pierre wijnants, 9-5-2017

je krijg een super de luxe kamer met inloop douche en arparte wc een super bed en niet te vergeten 24 uur alin cluse waar je tijdens vakantie niks ontbreekt en de service is 100 procent
Gereisd met partner in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel RIU Papayas bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel RIU Papayas in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel RIU Papayas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel RIU Papayas scoort een 8.48 uit 10 op basis van 171 reviews.