Hotel Pepe Casas ***

7,1

4 reviews over Hotel Pepe Casas in het Nederlands

Super!

Laura, 11-9-2017

Tijdens onze vakantie hebben wij ons afgevraagd waarom dit complex maar 2 sterren heeft, want het verdient op zijn minst echt wel 3 sterren! De appartementen zelf, maar ook de ontbijtzaal e.d. zien er super netjes en schoon uit. De locatie kan niet beter, op loopafstand van het strand, restaurantjes, winkels en shoppingcenter Yumbo. Wel hebben wij tijdens ons verblijf last gehad van kakkerlakken (2) in ons appartement, maar als je naar Gran Canaria gaat weet je dat deze beestjes hier rond lopen. Wij zullen dit appartementencomplex zeker aanraden om te boeken. Heerlijke vakantie gehad!
Gereisd met partner in augustus 2017

Keurig appartementencomplex

Henk Sp., 2-8-2017

Casas Pepe is een kleinschalig en keurig onderhouden appartementencomplex. Het ziet er niet alleen fris uit (in tegenstelling tot zoveel andere complexen in Playa del Ingles), het is daadwerkelijk schoon en goed onderhouden.

Plus:

- Zeer complete appartementen

- (bijna) Dagelijkse schoonmaak, waarbij zelfs de afwas wordt gedaan

- Airco op de kamer

- Goed ontbijt (indien geen ontbijt geboekt, dan broodjes s'ochtends aan de deur)

- Lunchpakketjes bij vertrek

- Voldoende zwembadbedjes

Min:

- Geen barretje om s'avonds even een drankje te doen (restaurant is tot 6 uur geopend)

- Appartementen zijn eigenlijk te klein voor 4 volwassenen (bedbank voor 2 personen is niet optimaal)

- Verschoning van handdoeken vindt niet dagelijks plaats (wekelijks worden ongeveer 3 grote en 3 kleine handdoeken p.p. klaargelegd). Het is natuurlijk ook geen hotel, echter mocht dit toch problemen opleveren, dan is er iets te regelen met de receptie.

Conclusie: een zeer leuk en netjes complex, uitbreiden met een barretje voor in de avond en het is helemaal top!

Groet Henk Sp.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Prachtig hotel, slechte service en kakkerlakken

Hugo, 16-7-2017

Het hotel en de kamers zijn prachtig en volledig. Het hotel is echter vergeven van de (grote) kakkerlakken. Op het moment dat je hiervan wat zegt bij de receptie halen ze hun schouders op en zeggen ze dat er niemand is om je te helpen en dat sprays ook niet helpen omdat er meer komen, je moet 'm zelf maar vermoorden. Daarnaast wordt op dit moment vermeld dat het een 16+ hotel is maar via Duitsland komen er gewoon kinderen in. Daarnaast zijn er ook geen handdoekenwissels (op internet staat 6x per week) maar je krijgt er 3 p.p. en daar moet je het mee doen. Ook was er maar 3x per week schoonmaak i.p.v. 5x. Wij troffen dagelijks een kakkerlak aan en regelmatig stond ie 2 dagen onder een glas of vaas tot dat er weer schoonmaak was.
Gereisd met partner in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Pepe Casas bij:

Leuk, schoon en kleinschalig appartementencomplex!

Marieke, 29-6-2013

Leuk, schoon en kleinschalig appartementencomplex met veel groen / tuinen. Goede (directe) ligging aan de boulevard & strand. Casbah (25 min) en Jumbo (10 min) op loopafstand, ook mogelijk om dit met de taxi te doen uiteraard. Redelijk eenvoudig en goedkoop om met het openbaar busvervoer naar naastgelegen steden te gaan.

Opmerkingen: Wifi werkt niet best en het appartement heeft geen airco.

Gereisd met partner in januari 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Pepe Casas bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pepe Casas in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pepe Casas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pepe Casas scoort een 7.09 uit 10 op basis van 4 reviews.