Beoordelingen Bungalow Parquemar (+ app.)**

Parquemar (+ app.)**
238 beoordelingen
Beoordelingen Bungalow Parquemar (+ app.)**
Avenida Gran Canaria 28, E-35100, Playa del Inglés

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Parquemar (+ app.)** in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Parquemar (+ app.)** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Bungalow Parquemar (+ app.) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 238 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Parquemar (+ app.)** in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Parquemar (+ app.)**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Bungalow Parquemar (+ app.)** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 155 vakantiefoto's van Bungalow Parquemar (+ app.)** vinden. Je kunt 1 video van Bungalow Parquemar (+ app.)** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gran Canaria. Vergelijk Bungalow Parquemar (+ app.)** met andere accommodaties in Playa del Inglés.
Even geduld a.u.b.

7,6
7,8
7,5
8,3
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Mei 2014
"Voor ons een super bungalow"vertalen
Bea Veldhuis
9,0

31-05-2014 Wij zijn in mei 2014 geweest en hebben een super vakantie gehad. De inrichting van de bungalowtjes zijn eenvoudig maar alles is aanwezig, en je bent toch het grootste gedeelte van de dag buiten. De schoonmaaksters waren ontzettend vriendelijk en als er een probleem was werd dat dezelfde dag nog opgelost. De katten die er rondlopen zijn puur voor het vangen van ongedierte en ze zijn allemaal gezond en verzorgd. De bedden zijn inderdaad wat hard maar het is te doen. Wij weten nu al dat wij in september/oktober weer hier heen gaan.

Apr. 2014
"Heerlijke vakantie gehad"vertalen
M. Weggen
8,0

08-05-2014 We zijn net terug uit Gran Canaria en hebben een heerlijke vakantie gehad. Het huisje waarin we verbleven zag het prima uit! Het was behoorlijk ruim! Een beneden en boven verdieping, 2 badkamers met toilet/ wastafels en douche. Een eenvoudige maar praktische keuken. En alles zag er schoon uit, om de dag kwam de schoonmaakster om alles schoon te maken. In het woongedeelte was een bank/ tafel/ tv, deze had zelfs Nederlandse tv maar ook radio zenders die ze kon ontvangen.

Nadeel is dat je bepaalde 'nodige' spullen erbij moet 'kopen', het gebruiken van een parasol, en het gebruiken van een kluis zit niet bij de prijs in begrepen. En het complex ligt niet echt in het centrum, maar lopend of met taxi is dit best te doen!

Al met al een super vakantie gehad en mochten we een volgende keer weer naar Gran Canaria gaan zouden we zeker hier weer boeken!

met vrienden, Mrt. 2014
"Super weekje gehad !"vertalen
andrea oostland
8,0

28-03-2014 Wij zijn net terug gekomen van een weekje Gran Canaria.
We verbleven in een appartement. Iedere dag kregen we schone handdoeken en werden je bedden netjes opgemaakt. De kamer was ook voorzien van een koffiezet apparaat een broodrooster en een waterkoker. De tv die er hangt heeft ook Nederlandse zenders: NED1 TV Noord TVoost en nog een aantal radio zenders.
We hebben ons hier prima vermaakt, je zit midden in het centrum en alles is op loopafstand.
Het personeel is ook erg vriendelijk en het zwembad word in de gaten gehouden door een badmeester!

Wij komen zeker nog een keertje terug !

Mrt. 2014
"Een aanrader"vertalen
S. Nolden
5,0
9,0

01-04-2014 Vorige week genoten van een heerlijke week vakantie bij ParqueMar via touroperator. Dit park ligt niet heel erg in het centrum, maar lopend of de taxi is goed te doen naar bijvoorbeeld het strand of restaurantjes. Wat wel jammer is dat de bushaltes best ver liggen. Het complex zelf is heel erg goed, wij zaten in een studio. Niet heel groot maar voor ons prima te doen. De bungalows zagen er ook erg gezellig uit. Zwembad met (meer dan voldoende) ligbedjes eromheen waar je prima kunt liggen. Service en vriendelijkheid: meer dan goed. De laatste dag mochten de koffers in de lobby staan en was er een aparte kamer om even te kunnen opfrissen of douchen voor de terugreis. Kortom: aan te raden!

Feb. 2014
"Fantastische plek om heerlijk te genieten"vertalen
Michael
10,0

12-03-2014 Dit jaar als nood voor het eerst hier geweest maar ik moet zeggen dat dit geen verkeerde plek is om te belanden. Het personeel is erg vriendelijk en altijd bereikbaar en ik heb nog nooit zulke vriendelijke schoonmaaksters meegemaakt die netjes alles om de dag verschonen. Als je van katten houdt zit je hier ook op de goede plek aangezien er veel rond lopen. Ander groot voordeel is je eigen terras waar, als je goed gesitueerd zit, je de hele dag van de zon kan genieten op zeer comfortabele ligbedden. Het zwembad is zeer groot en lekker warm. Het is wel zeer afhankelijk waar je precies zit. sommige bungalows hebben de hele dag zon en niet al teveel geluid en andere liggen tegen gran chaperal aan of de snelweg en heb je niet de hele dag zon.

Nadelen: afhankelijk van huisje 1 badkamer/WC, Kleine boiler, te kleine kookplaat, te weinig stopcontacten.

met partner, Jan. 2014
"Eenvoudig maar praktisch"vertalen
Bertjev01
7,0

14-02-2014 Voor: geen animatie, geen disco, geen restaurant, geen zwembadbar, lekkere ligbedden, eigen tuin, TV met 4 regionale zenders w.o. rtv Noord, koelkast met ruim vriesvak, vriendelijk personeel, baliemedewerkers altijd bereid om naar een oplossing te zoeken
Tegen: bungalows gedateerd, zeer gehorig, maar twee elektrische kookplaatjes, boilers voor douchen aan de kleine kant, meubilair zeer oud.

met een groep, Nov. 2013
"Wel prima"vertalen
SP
7,0

14-01-2014 Nette vakantiehuisjes. Bijna elke dag schoonmaak en schone handdoeken.
Als je met 4 man in een huisje zit, zorg dan dat je boven slaapt. Onderste slaapkamer is namelijk wel heel erg klein in vergelijking met boven. Douche zeer matig. Na ongeveer 4 minuten douchen is het warme water op en ga je koud verder. Al met al wel prima. Strand is wel redelijk ver weg.

met partner, Okt. 2013
"Voor de 4e keer"vertalen
michielhartman
8,0

24-10-2013 komen al een aantal jaar in dit park.gewoon basic bungalows maar voor een goede prijs. ieder jaar zie je wel wat verbetering. enige nadeel is dat er dit jaar wat veel katten rondliepen, daar zijn we niet echt blij mee. en als je een lichte slaper ben, gan niet aan de kant van de gran chaparal zitten want dan doe je tot een uur of 3 geen oog dicht. verder een heerlijke plek met leuke medewerkers

met oudere kinderen, Okt. 2013
"Goede prijs/kwaliteit verhouding"vertalen
atrompbakker
2,0
7,0

26-10-2013 Kleinschalig appartementencomplex. Wordt goed schoongehouden. Leuke huisjes met 2 badkamers. Een absoluut minpunt is dat het zich in een zeer lawaaierige omgeving bevindt, al is de gehele plaats iets dergelijks. Voor het heerlijke weer en dito eten is het een prima plek voor 8 dagen.

met partner, Aug. 2013
"Lekker centraal"vertalen
Ineke
7,0

06-09-2013 Net doch eenvoudig complex. Kasbah en Jumbo op ongeveer 400m. Gran Chaparel en supermarkt naast het complex. Behulpzaam personeel. Schoonmaak gaat 5 x per week met franse slag. Bungalow was al niet echt schoon toen we kwamen helaas. Handdoekwissel 2/3 x per week wat voldoende was voor ons 2-en. Wel veel geluidsoverlast van het naastgelegen hotel waar 's avonds animatie was. Er lopen helaas katten op het park, maar deze zijn volgens mij wel geholpen. Ze misten een stukje van hun oor. Geen uitzicht vanuit de tuin. We keken op het appartementengebouw. Vanaf het balkon konden we het park overzien. Matrassen hebben kunststof omhulsel. Wel hygiënisch maar maakte wel herrie als ik me bewoog. Koffiezetapparaat, magnetron enz aanwezig. Wifi is tegen betaling te krijgen over het hele park. (20 euro voor 7 dagen) 1 kakkerlak in het huisje gezien de eerste dag, maar dat komt omdat de deuren de dag ervoor de hele dag openstaan. Konden bij aankomst 11 uur meteen in het appartement.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?