Bungalow Parquemar (+ app.) **

Bungalow Parquemar (+ app.)
Parquemar (+ app.)
7,4

247 reviews over Bungalow Parquemar (+ app.) in het Nederlands

Voor 1 keer prima!

Anoniem, 21-9-2017

Parquemar is een prima verblijf om een tijdje te vertoeven. Alles is schoon, de handdoeken worden dagelijks verwisseld en ze komen dagelijks het vuilnis ophalen. De ligging is ook prima en er zijn voldoende winkels en supermarkten in de buurt om de boodschappen te kunnen doen.

Een groot minpunt: de bedden. Dit zijn de meest slechte bedden waar wij ooit op gelegen hebben, daardoor was onze nachtrust erg slecht.

Wel veel tokkies en ouderen, maar weinig last van gehad.

Gereisd met partner in september 2017

Prima uitvalbasis om het eiland te verkennen!

Ellen, 18-8-2017

Sommige reviews op Zoover spreken over vervallen huisjes en veel geluidoverlast. Echter, het viel allemaal mee! Wij zaten in Bungalow nummer 1, in de hoek van het park. Het huisje werd goed schoongemaakt, en we hebben hier geen één kakkerlak gezien. Fijne grote tuin met een boom en dichtbij het zwembad. Het geluid van de auto's van de doorlopende weg achter het park is niet verstorend voor je nachtrust. Dikke duim voor de service! Bij de receptie gevraagd voor een bed in plaats van de sofabank voor de 5e persoon. Deze werd meteen gebracht! Geen airco in de huisjes, maar je kan wel een ventilator lenen bij de receptie. Taxi nodig? De receptie regelt er graag een voor je. De ligging is prima om het hele eiland te verkennen. In de omgeving van Parquemar zijn genoeg restaurants, bars en winkels te vinden. Als je de deur van het park uitloopt, vind je aan de linkerkant een Italiaans restaurant (waar je 10% korting krijgt) en aan de rechterkant een supermarkt. Tip: huur een auto of scooter om het eiland te ontdekken. Prijs/kwaliteitsverhouding krijgt van mij een dikke 9!
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Nooit meer

Edgar, 23-7-2017

Schoonmaak is goed, ze doen hun best om het vervallen park schoon te houden.

In de morgen moet je heel vroeg je bed uit om een handdoeken neer te leggen anders heb je geen plek.Het spijtige is dat de bedden dan tot 2 smiddags leeg zijn, en gezinnetjes niet aan het zwembad kunnen liggen.

We hadden de bungalow aan het eind van de park, aan de snelweg, aangezien je geen airco hebt moet je ivm de hitte met je raam open slapen waardoor je niet echt toe komt aan je nachtrust. Bij de receptie nagevraagd en een andere bungalow gekregen. Echter dan heb je het geluid tot 3 uur snachts van de omliggende Hollandse cafe’s en bingo.

Prima met een paar oordopjes de nacht doorgekomen. Als je een auto huurt kun je prima de omliggende badplaatsen bezoeken, maspalomas en Anfi de mar, daar zouden wij voortaan naar toe gaan. Alles netjes verzorgd, goed eten ect.

Playa del ingles is echt oud vervallen plaatsje die zijn beste tijd gehad heeft of als je 16 bent en de eerste keer op vakantien bent een prima locatie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldig park

Danny, 24-6-2017

Goeie service, naast het Hollandse plein liggend. Kamers iets gedateerd, er zijn bijv. geen airco's. Maar dat is ook het budget waarvoor je kiest. Niks op aan te merken!
Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijk

Wendy, 17-4-2017

Erg mooi, kleinschalig park. Wij waren hier met ons zoon (2.5) en dochter (4 maanden). Alle huisjes staan min of meer rondom het zwembad, waardoor onze dochter gewoon in het huisje kon slapen en wij met de babyfoon heerlijk bij het zwembad konden liggen.

We hadden een flinke voortuin voor ons huisje (dit geldt voor het merendeel van de huisjes) wat erg fijn was. Een grote parasol voor bij het huisje kun je huren voor 10 euro.

Personeel is erg vriendelijk en schoonmaak is prima.

De lidl ligt op 800 meter lopen, prijzen zijn daar net als in nederland.

Tot slot hadden wij de gehele vakantie (10 dagen) prachtig weer!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

Het was zeer amusant qua het weer en vertier .

Elise Marie Von Amsberg, 26-2-2017

Het weer was heerlijk.

Het verblijf is comfortabel,

ligging van het appartement is geriefelijk op loop afstand naar het strand en het centrum. Boodschappen doen in een supermarkt was wel erg prijzig.

De bevolking was erg vriendelijk, ik voelde mij eindelijk thuis en veilig in een land.

Dineren in restaurants was elke keer geslaagd, want we gingen elke avond uiteten. De meeste activiteiten kosten veel geld.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Vergane glorie

Zino, 16-2-2017

Laat ik met het goede beginnen: schoon, prima bedden, goede service: regelmatig schone handdoeken, ophalen afval e.d. Bungalow is wat gedateerd, maar te doen. Inrichting is matig, ook aangaande de keuken. Allemaal, nog wel te behappen. Wel heel naar is de trap in de woonkamer die een uitstekende punt heeft waar je gegarandeerd hard tegenaan loopt als je naar of van de slaapkamer gaat. Heb ik zelf ervaren. Tip: bind er een handdoek omheen om een gat in je kop te voorkomen! Je bent de klos als je achter in het complex een plekje krijgt. Vlak naast een drukke autoweg. En nog erger als je dan ook nog aan de rechterzijde komt te zitten: elke avond harde muziek van het naastgelegen hotel tot 11.30 uur. Niet bepaald goed voor je rust. Overdag maakt de filtering van het zwembad veel lawaai. Dus niet een plek om voor je rust te komen. Heel Playa del Inglés is overigens rijp voor een grootscheepse renovatie - wat een treurnis. Hoogstens goed om te slapen - overdag wegwezen!
Gereisd met partner in januari 2017

Klein complex

Elise, 24-1-2017

Erg gehorig. Veel zwerfkatten die door de gasten gevoerd worden. Geen eettafel voor 4pers dan tuintafel gebruiken. Vriendelijk personeel en vaak schoonmaak en handdoekwisseling. Zou extra keuken handdoek en theedoek meenemen. Kookplaatjes geschikt voor steelpannetje
Gereisd met partner in januari 2017

Fantastisch.....

Marianne M Eding, 17-10-2016

Een meer dan prima plek om te vertoeven. De bungalows zijn schoon en ruim, zojuist voorzien van nieuwe bedden die comfortabel liggen. Een " kleinschalig " park tussen alle reuzen parken in hier,maar dat maakt het voor ons juist aantrekkelijk.

Prima service, klachten worden direct correct en in goede harmonie opgelost en hoe...

Een fruitmand en een fles wijn als zeg maar goedmakertje en dat had helemaal niet gehoeven want de klacht was al keurig afgehandeld. Top Parguemar! Gracias!

Gereisd met partner in oktober 2016

wij komen hier al 10 jaar en we hebben geen klagen

riny van dun, 29-9-2016

je kan vooral als oudere mensen hier goed verblijven.

het park is schoon de huisjes zijn ruim zat en het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam

het park ligt centraal dus alles is lopend goed te doen.

wij gaan volgend jaar gewoon weer terug .

Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Parquemar (+ app.) bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Parquemar (+ app.) in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Parquemar (+ app.) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Parquemar (+ app.) scoort een 7.42 uit 10 op basis van 266 reviews.