Vakantiepark Parque Romantico ***

Parque Romantico
8,4

34 tips over Parque Romantico

BvG, 22-11-2015
Ga naar Palmitos Park! Best prijzig maar zo blij dat we hier heen zijn gegaan, echt prachtig! Ga met de reguliere bus, koop retour familietickets. Ook met buggy prima te doen. Huur een auto, in 2 dagen kun je veel mooie plekken bezoeken. Sommige wegen zijn wel heel slingerig, vooral landinwaarts, maar prachtige natuur en bezienswaardigheden.
Mathilde123, 25-7-2015

Boek je excursies via de receptie van Parque Romantico (b.v. bij Low Cost tours). Die excursies zijn veel goedkoper dan de reisorganisaties aanbieden, zoals TUI, maar net zo goed.

Wij hadden de VIP eilandtour via TUI geboekt. Je gaat dan in een optocht van vele kleine busjes over het eiland, met een reisleidster die non stop via een geluidsinstallatie vanuit een ander busje haar informatie over het eiland monotoon opdreunt. Inclusief slechte lunch.

d.doornebosch, 14-7-2015

Ga voor uw diner naar de boulevard, goede prijs en kwaliteit.

Ga ook eens naar het grill restaurant Los Porches, om de hoek van het park.

Dick Doornebosch, 6-7-2015
zorg dat je met kleine kinderen altijd ingedeeld wordt in het eerste park, daar is nl het kinderbad (je).
c.kramer, 8-5-2015
Porte Mogan, goed met de stats bus aan te rijden. Prachtige bloemen en echt Klein Venetie
De Jong, 17-4-2015

Eten op het park is goed en heel goedkoop

Trip met boot dolfijnen bekijken heel erg leuk

met een bus je via neckerman door gran canaria heel erg mooi echt een belevenis.. dan kom je op plekken waar je toch niet komt als je zelf een auto huurt.

Paulien sikkema brondijk, 28-12-2014
Wij kwamen snachts aan. Hek was gesloten en telefoonnummers op het hek klopten niet. Direct reisleiding gebeld,die er voor zorgden dat het hek open ging. Verder vonden onze kids van 5en 8 de jeepsafari geweldig.en wij natuurlijk ook.
Jennie, 16-12-2014
maar er zijn genoeg eet gelegenheden
AS, 19-8-2014
Neem de bus naar Las Palmas.
Mirjam, 6-8-2014
Ga ook eens eten bij Akropolis in de Cita, heerlijk grieks eten.