Vakantiepark Parque Romantico ***

8,4

538 reviews over Vakantiepark Parque Romantico in het Nederlands

Super relaxte locatie

Frank, 6-8-2017

Fijn voor kinderen en een rustige, veilige omgeving waar je helemaal tot rust kunt komen. Voor een paar euro zit je zo aan het strand met een taxi of je loopt er te voet heen. Het eten op het park is van zeer goede kwaliteit maar voor hetzelfde geld of minder eet je in 1 van de vele eettentjes aan het strand van Playa del Ingles of in de betere eetgelegenheden in Maspalomas. Ook daar zijn de prijzen heel redelijk en de winkeltjes ook de moeite waard. Het personeel op het park is erg vriendelijk en veel gezinnen komen hier dan ook jaarlijks terug. De huisjes zijn prima in orde met een goede airco maar verwacht geen hotelkwaliteit. De huisjes worden iedere dag schoongemaakt. Er zijn een aantal Nederlandse zenders te ontvangen (NPO 1 en 2, en RTL 4.)

Maak zeker een rondreis over het eiland want je ziet prachtige dingen!

De winkelcentra en dan vooral de kleine souvenirwinkeltjes worden vooral beheerd door Arabieren en Chinezen. Je ziet geen prijskaartjes en kunt dus goed afdwingen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijke plek

Miranda, 25-7-2017

We hebben het heerlijk gehad op Parque romantico. Kleinschalig park, voor Nederlandsers, rustig s avonds en overdag veel gezelligheid bij het zwembad. Huisjes zijn goed en worden heel goed schoongehouden . Ik zie ons nog wel eens terug gaan.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijke accommodatie!

Marieke, 25-6-2017

Heerlijke schone bungalows. Groot? Nee dat niet, maar met het weer van gran canaria zit je zelden binnen. Vlakbij winkelcentrum met de nodige winkels en restaurants. Naar het strand lopen is te doen maar wel door de duinen en dus warm midden op de dag. Taxi's kosten nauwelijks iets dus als je ergens heen wilt kun je die ook nog nemen.

Zwembad is super, met de hele dag een lifeguard. Ontzettend vriendelijk personeel. Twee speeltuintjes, zwembad, restaurantje, terrasje, tennisbanen... Voor ons zeker voor herhaling vatbaar wij hebben een heerlijke week in mei gehad!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Geweldig park

Tonny, 24-6-2017

Het is een super mooi park, wij zaten op het kleine park en dat is echt geweldig en alles super schoon
Gereisd met vrienden in maart 2017

Mooi park!

Yvonne, 5-6-2017

Het zijn mooie bungalows, maar te klein voor 4 volwassenen. Meer geschikt voor gezinnen met kinderen. Wel zeer vriendelijk personeel.

Strand is voor ouderen lastig te bereiken en men moet altijd een hoge trap op en af en nog een aardig stuk door het zand lopen. Kan ook een stuk verder lopen via de boulevard zodat je niet door zand hoeft te lopen, maar daar is het gelijk erg druk. Zou er met mijn ouders nooit meer heen gaan.

Gereisd anders in mei 2017

rustige vakantie

brigitte, 23-5-2017

op kleine gedeelte van park altijd plaats bij zwembad .
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Leuke vakantie gehad! (Met een paar tips/ -punten)

Bo, 17-5-2017

Wij hebben een hele leuke vakantie gehad! Buiten een paar min punten om was het echt super!

Locatie, schoon etc... Allemaal perfect.

Ik wil niet zeuren haha maar jullie eerlijk vertellen en jullie (vakantie gangers) tips geven!

Ik weet dat je eigenlijk met goede punten moet beginnen maar die staan onderin mijn review.

- Het warme water was heel snel op. Het bad kon dus maar lauw gevuld worden.

En soms echt alleen maar koud.

(Nou is dat in een warm land niet zo erg maar toch heb ik wel een paar keer rillend in bad gezeten)

En ik paste niet eens in het bad! Haha (Ben 1,63 maar moest met benen opgetrokken liggen)

-Je mist net even de finishing touch. Het zijn net even de kleine dingetjes die handig waren geweest, een pen en een papiertje, kommen voor de soep. Iets om eten in te bewaren.

Dus als je noedels mee neemt haha neem ze dan in een kant en klaar bakje mee anders moet je uit de pan eten!

-Wat wij ook minder fijn vonden was dat je handdoeken maar heel weinig verschoond werden. Vooral met al het zand van het strand zou je graag wat meer handdoeken willen. (Als je ze vraagg krijg je ze niet of heel stiekem van de schoonmaakster) dus neem handdoeken mee.

-En de kamer was best wel gehoorig...

-Als je zelf niet rookt is het heel vervelend als er op 1,5 meter naast je wel gerookt wordt.

En tot slot er is geen brandmelder. Ik neem die zelf wel altijd mee!

Misschien vinden andere dit allemaal niet vervelend maar ik geef toch even mijn ervaring.

Maar nogmaals we hebben echt een leuke fijne vakantie gehad!!

Lekkere airco.

Vriendelijk personeel.

Mooi bungalow park!

Hele mooie bloemen.

Voor kinderen is het ook leuk.

Dichtbij het strand en de winkels!

Lekker zwembadje!

Gereisd met partner in augustus 2016

Mooie, rustige en schone accomodatie

Wessel Kroon, 6-5-2017

De ligging is rustig en toch dicht bij strand en winkels. WC Cita is wel verouderd. Playa Melanoras heeft meer te bieden
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Heerlijk

Lucia Jonker Stam, 5-5-2017

Rustige plek en vriendelijk personeel. Mooie tuin. Niets negatief
Gereisd met partner in januari 2017

Super

Esmée Sidler, 3-5-2017

Het was echt een geweldig verblijf op parque romantico.

Voor het eerst dit jaar in gaan canaria.

Het was een erg rustige omgeving en er kwam pas leven rond een uur of 11.

Supermarkten zitten op loopafstand.

Je kunt superlekker eten in de omgeving maar ook op het park zelf.

Wij zaten in het afgelegen stukje met eigen zwembad. Wat rustiger dan het andere stuk maar voor ons juist beter. Geen kinderen etc in de buurt maar volwassenen en andere stellen.

Aardig personeel en zorgen dat het allemaal in orde komt.

Wij gaan zomer 2017 weer terug en nemen dan 2 vrienden mee, we hebben er nu al zin in

Gereisd met partner in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Parque Romantico bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Parque Romantico in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Parque Romantico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Parque Romantico scoort een 8.44 uit 10 op basis van 545 reviews.