Vakantiepark Parque Cristobal ***

Parque Cristobal
9,2

• Activiteiten10,0
  • Onderkomen10,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Parque Cristobal bij:

451 reviews over Vakantiepark Parque Cristobal in het Nederlands

Ideale plek voor gezinnen met jonge kinderen!

Maurice, 15-8-2017

Overzichtelijk hotel/resort met comfortabele bungalows vlakbij het strand en de 'het centrum' van playa de las americas. Het voelt niet te groot en het personeel is uitermate vriendelijk en servicegericht. Veel activiteiten voor kinderen die zich al snel thuis voelen op het park. Ook is het een van de weinige parken waar je huisjes met twee aparte slaapkamers en een huiskamer kunt vinden. Het all in principe werkt hier goed. Eten is prima. De zwembaden zijn ook niet al te groot zodat kinderen van jong tot oud snel vertrouwd zijn. Al met al een aanbeveling en dan met name voor gezinnen met (jonge) kinderen. En dat in combinatie met vrijwel altijd zon op Tenerife is het voor ons gezin al meerdere malen een fantastische locatie geweest!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een kinderparadijs

Rianne, 10-8-2017

Net terug van 10 dagen Parque Christobal en een heerlijke vakantie gehad. Echt een park waar je met kinderen tot een jaar of 8 een heerlijke vakantie kunt hebben. Super leuke animatie, huisjes ruim met eigen ligbedjes.

Wij zaten all inclusive en het eten was prima; gevarieerd en vers.

Natuurlijk zijn er altijd puntjes van kritiek, maar daar heeft onze vakantie echt niet onder geleden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Kids hotel

Jessica, 15-7-2017

Hotel is typisch Spaans; niet helemaal stylisch en het en der wat achterstallig onderhoud. Huisje zijn ruim en schoon. Eten is er prima en veel zwembaden en animatie voor de kids. Druk park met luide muziek. Vond het niet slecht maar ben niet laaiend enthousiast. Prijs kwaliteit uit verhouding.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Ok prijs / kwaliteit en met kindjes

Bruno, 24-6-2017

Ligt wel wat van het strand af (20 min wandelen) en hier heb je niets te zoeken als je geen kinderen hebt (druk).
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

heerlijk park

mirre me, 16-6-2017

Fijn park met veel mooie zwembaden en een waterpark. Wij zaten aan het waterpark en konden vanaf ons terras de kids in het zwembad en waterpark in de gaten houden. Ook de bar was erg dichtbij dus een drankje zo gehaald. ook het eten was goed, zowel voor de kinderen als volwassenen. de ligging is prima en de kamers zijn ruim! Echt een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Heel mooi park

Inge, 30-5-2017

Met vijf vrienden een week op dit park verbleven. Mooi park, heerlijk zwembad, goede ligging, vriendelijk personeel.

Vooral voor kinderen is het ideaal, leuk animatieteam.

Wij zaten niet all-in, maar dit was niet erg. Je kan overal heerlijk en goedkoop uiteten en op 5 minuten lopen zit een supermarktje.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Wij gaan hier nooit meer heen

Wesley, 28-5-2017

Dit park kan zoveel beter. De hygiëne is ver te zoeken. Je kan wel eens een plekje vergeten maar als er tussen de bedden nog vuil ondergoed ligt van de vorige huurder doe je het toch echt verkeerd. Haren nog in de doucheput, gadverdamme. Bij aankomst bleek ineens dat het kinderbad gedeelte gesloten was wegens verbouwing. Daar sta je dan als jong gezin, met kindjes die niet vrij kunnen spelen omdat hun zwembad gesloten is.

dit nooit meer

Thijs, 25-5-2017

Schandalig slecht. Het ergste was de kakkerlakken en het ronduit onvriendelijke personeel. Zonder vermelding was een van de zwembaden gesloten. Ik heb spijt dat ik mijn gezin hier naar toe heb genomen.

Super familie park

Fam. De Vries, 8-5-2017

Super vakantie gehad. De bungalow was schoon en goed ingericht. Heel erg vriendelijk personeel overal. Eten was heerlijk, iedere dag genoten met veel variatie. Een speciaal bedankje aan Danielle & Andrea van de kids club. Super vriendelijk en hebben onze kinderen iedere dag weer subliem weten te vermaken in de kids club. Danielle vanuit touroperator super begeleid en de samenwerking met het andere lid van de kids club ivm vertaling. Het andere meisje vonden wij wat minder. Onze kinderen kijken ernaar uit om ooit weer terug te keren.

Geweldige plek

Familie!, 4-5-2017

Heel verzorgd en schoon park, alleen maar positief, ik zou geen negatieve dingen weten.

Wij zijn hier al 5 of 6 keer geweest met kinderen en kleinkinderen, en het blijft een topper.

We hadden 3 bungalows naast elkaar, en dit kan je zelf boeken op hun website.

We hadden all-in en vonden dit heel goed.

De animatie was ook heel leuk,en was leuk actief, de kleintjes gingen graag naar de kidsclub.

Na ongeveer 11 a half 12 is het rustig op het park.

Wij vonden de ruimte om de bungalows, een groot pluspunt, en je hebt bij ieder huisje 2 ligbedden.

Wij zijn ook bij parque cristobal op Tenerife geweest, maar vonden het daar een stuk minder, alles erg dicht op

elkaar, ook bij het zwembad, de ligging van dit park is wel wat centraler.

Wij gaan hier zeker weer een keer naar toe.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Parque Cristobal in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Parque Cristobal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Parque Cristobal scoort een 9.22 uit 10 op basis van 604 reviews.