Aparthotel Maba Playa ***

Aparthotel Maba Playa
Maba Playa

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Maba Playa bij:

1 review over Aparthotel Maba Playa in het Nederlands

Geweldig

stephanie, 18-8-2009

Ik ben net terug uit maba playa! Wat een ontzettend leuk appartement. De kamers zijn erg schoon en ruim. Ik ben nog nooit in een hotel geweest waar zo ongelovelijk gepoetst werd. We keken ons de ogen uit. Het complex heeft 4 verdiepingen en is gezellig en gemoedelijk. De service in dit hotel was erg goed! De eigenaar was ontzettend vriendelijk. Je zit 5 min lopen van jumbo centrum en kashbar. De supermarkt zit om de hoek evenals de apotheek. Het is echt een aanrader en mocht ik weer naar Gran cararia gaan kom ik hier zeker weer!!
    Gereisd met vrienden in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Maba Playa in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Maba Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Maba Playa scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.