Appartement Los Nardos **

Appartement Los Nardos
Los Nardos

6 tips over Los Nardos

Sarena, 1-5-2015
Begane grond appartement is toch wel het makkelijkste :) wij hadden geluk. Trips en uitstapjes kun je het beste boeken via de recptie hebben wij ontdekt. Helaas hadden wij alles al via corendon geboekt maar later via de buurman van het appartement bleek dat je via de receptie dus ook prima trips kon boeken en wel voorde helft van het geld. Dus voor ons helaas te laat maar voor een volgende bezoeker een goeie tip ;)
J. de Haas, 29-4-2015
Geniet van de diverse eetgelegenheden in de directe omgeving.
Willem4, 19-3-2015
Restaurants; Centrum en Martel in de Yumbo. Onder in de Yumbo zijn een aantal leuke terrasjes voor 's avonds, oa Gio's. Ga gewoon zitten en alles komt voorbij

helen_kant, 2-11-2013
    Canary lounge is leuk restaurant kleinschalig en vriendelijk pers. Met lift naar beneden en je loopt en recht tegenaan. Maspolomas duinen mooi om te zien.
    Monique, 17-11-2012

Boek een VIP tour over het eiland bij zig/zag tours, met een Nederlandse gids in kleine personenbusjes en alle aandacht voor het maken van foto's. Je betaald iets meer dan de reguliere aanbieders maar je ziet zoveel meer en is de meerprijs meer dan waard.

Laat het strand een dagje achter je ronddar hoe mooi Gran Canaria eigenlijk is

Ben Evers, 9-10-2012
    Wij hebben een boottocht gemaakt, dit was zeker een aanrader