8,2

89 reviews over Bungalow Los Girasoles in het Nederlands

Grandioos mooi park schoon goede service niet duur

John Ipema., 8-7-2017

service op de receptie een 10 .schoonmaken kamers 9. bedden super groot 10.leuk en aardig personeel behulpzaam.Zwembad klasse schoon en fris bubbelbad en massage straalen met badmeester. kinderbadje top. ligbedden en parasols genoeg heel en schoon. wij waren er met 4 stellen en een alleen allemaal een eigen bungalow.grote tv met wel 30 zenders .wifi was goed overal op het park.Het barretje was heel gezellig goed personeel geduldig en vak mensen kun je heerlijk eten drinken en rilaxen.echt een aanrader wij komen hier volgend jaar zeker terug met zn allen plus anderen vrienden. ligging heel centraal vlak bij supermarkten uitgaancentra.s en naar het strand.Taxi .s genoeg bestellen aan de balie .Mensen en een heerlijk en mooi bungalowpark een oprechten aanrader.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Geweldige vakantie gehad

Melissa schaafsma, 6-5-2017

Afgelopen zomer 14 dagen naar los girasoles geweest.

Het was een top vakantie, de ligging van het park is erg fijn. Overal vlak bij in de buurt. Het zwembad is klein maar fijn.

Voor het aankomende seizoen weer geboekt

Gereisd met vrienden in juli 2016

Super verzorgd park

Bianca Honing, 26-8-2016

Los Girasoles is een fijne, net en kindvriendelijk park. Onze dochters van 5 en 1,5 hebben genoten van het zwembad. Ook de hoeveelheid ruimte in het huisje vond ik erg prettig,bedden lagen comfortabel.Parkeren met onze huurauto was echter verschrikkelijk, bijna alles tegen betaling en nooit plek. Maar over all een topvakantie geha, complimenten voor alle medewerkers van Los Girasoles !
Gereisd familie in augustus 2016

Verouderde bungalows

Ingrid, 22-8-2016

Veroudere bungalows. zoals eigenlijk heel veel in deze plaats. Geen glazuur meer op het bad. Redelijk netjes maar schoner kan. Bedden prima. Airco moeten huren en dat was geen overbodige luxe. Wij zaten vlak aan het zwembad top. Poolboy is een topvent. Vliegt voor je, zijn vervangster deed niks. Restaurantje op het park was simpel maar prima. Personeel ook zeer vriendelijk
Gereisd familie in augustus 2016

Heerlijk verblijf gehad!

Fam. Wennekes, 6-8-2016

Prima kleinschalig park met geweldige service en kwaliteit. Hartelijk dank voor de fijne vakantie team Girasoles!

Redelijk

Pino, 5-8-2016

De bungalows zijn redelijk schoon. De matrassen zijn 1 meter breed en vrij confortabel. De ramen beschikken over horren, maar we hebben buiten ook geen muggen of vliegen gezien. De inventaris in de keuken is zeer envoudig maar we hebben ons gered, geen afwasborstel, spons of afwasmiddel, wel een theedoek. Geen parasol in de terras, dat vonden we een beetje lastig want het was te warm en die warmte kwam ook naar binnen. Zwembad best klein, maar genoeg zonnebedden en parasols. Bar bij het zwembad niet gebruikt behalve voor het halen van ijsjes, om 19h ging het dicht.

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Huisjes liggen vrij dicht bij elkaar, met een beetje pech kun je last van je buren hebben.

Strand op 1km afstand. Bushalte om de hoek. Winkelcentrum dichtbij.

In het najaar wordt airco in de bungalows geïnstalleerd (werd gezegd).

Geweldige plek

Korsten agterbosch, 5-8-2016

We hebben hier een heerlijke vakantie gehad.mooie,nette en schone bungalows.9 jaar geleden zijn wel hier voor het laatst geweest en na 9 jaar jaar was nog alles prima!iedereen is even vriendelijk en vliegen voor je.het park ligt mooi centraal.de huisjes waren wel heel warm maar in september/oktober krijgen alle huisjes een airco.voor kinderen is er een speeltuintje en een kinderzwembad en er is een badmeester aanwezig die het iedereen ook echt naar zijn zin wil maken

Geweldig!!

D van der Meer, 29-7-2016

Superbungalows hotel service
Gereisd met partner in juli 2016

Super schoon goed verzorgd

Karssenberg, 19-7-2016

Mooi restaurant goed aanbod vriendelijk personeel
Gereisd met vrienden in januari 2016

Erg relaxed..

Dave en Diny, 13-6-2016

Heerlijk rustig bungalowparkje waar elk huisje zijn eigen tuintje heeft.

Grote teleurstelling was dat er geen airco is.

(ventilatortje kopen in shopping centre)

Fijne douche met krachtige straal.

Kitrandjes en voegen mogen wel opnieuw gedaan worden.

En...geen föhn !?

Inrichting beetje oudbollig. Maar stevig.

Keukentje heeft 2 inductiekookplaten (te weinig)

waar helaas 2 (veel te grote pannen) bijna niet tegelijk op kunnen.

Fijne bedden, slapen heerlijk, stevig nieuw matras, poten zijn wat roestig.

Lekker zwembad met apart bubbelbad..mmm

De badmeester is een geweldige kerel, loopt de benen onder zijn billen uit om het iedereen naar de zin te maken.Niks is hem te veel.

Altijd op zoek om iemand te helpen, iets schoonmaken, opruimen.

Dat telt voor heel het park, alles is schoon en goed onderhouden.

En iedereen echt heel vriendelijk en behulpzaam.

Wel jammer dat de bar 's avonds niet even open is.

En ....dat WiFi best duur is...

Locatie is helemaal perfect... Bijna alles is om de hoek...

Wij hadden via een aanbieding geboekt, de normale prijs is iets te veel

gezien het gebrek aan (nodige) airco, fohn en bv een paar ligbedjes in eigen tuin

(eventueel tegen kleine betaling)

Maar... dingen zitten mee..en dingen zitten ietsje tegen.

En.....Wij komen graag nog eens terug..

Gereisd met partner in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bungalow Los Girasoles** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Los Girasoles in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Los Girasoles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Los Girasoles scoort een 8.22 uit 10 op basis van 92 reviews.