Appartement Los Elefantes *

7,5

15 reviews over Appartement Los Elefantes in het Nederlands

Erg prettige locatie

Janneke, 20-7-2009

voor mij is de ligging van een acoomodatie één van de belangrijkste punten om een bepaalde accomodatie te boeken. De ligging van dit complex is heerlijk. Je bent zo op het strand en de Kasbah is ook erg dichtbij! Onder het appartementencomplex zit een supermarkt, ideaal. Inrichting is simpel, maar wel gewoon prima. Zwembad is niet al te groot, maar zijn wel genoeg bedjes. Weinig parasols.
Gereisd met partner in juli 2008

G. Bosman, 13-5-2008

Schoonmaak uitmuntend,bewaking slecht dag en nacht alle deuren open en snachts ligt de bewaker te slapen hoort je niet dus ook een ander niet.

Te veel spaanse eigenaren die in het weekend verhuren aan jeugd uit las palmas daarom veel lawaai, radio,s telefoons ook snachts en smorgens vroeg, jammer want het is een leuke accomodatie maar niet voor mensen die gewoon snachts willen slapen.

Gereisd met partner in mei 2008

JP van Asselt, 10-10-2005

Een heerlijk appartementen complex, waar ik weer veel vrienden heb leren kennen. De mensen die voor het complex een leuk barretje hebben wilde me zelfs aan werk helpen en uiteindelijk helpen me te vestigen in Playa. Dit is en zal altijd een droom blijven, omdat ookj hier in Los elefantes is gebleken, dat6 er plekken zijn op aarde waar mensen respect hebben voor elkaar en dat met die eeuwige lach. Herhaling naar Los Elefantes is zeker niet uiitgesloten mede doordat je vanuit hier snel overal kan komen. Mijn vrienden die in Playa werken zijn dus voor een redelijke prijs goed te bezoeken.
    Gereisd anders in oktober 2005

Annemarie, 20-9-2005

Wij zijn 2jaar geleden in los elefantes geweest en vonden het geweldig voor herhaling vatbaar maar wie weet bij welk reisburo we het appartement kunnen boeken?
      Gereisd anders in september 2005

Roy en co, 18-8-2005

Wij zijn ook bij Los Elefantes geweest, qua prijs een goed app. Wij hadden wel last van kakkerlakken, en vonden de lucht die bij de chinees vandaan kwam niet altijd even prettig... en de receptionist was een beetje stug. Hebben er wel goed geslapen, en verder ook een leuke vakantie gehad. Kun je goed heen gaan!!
        Gereisd anders in augustus 2005

De Boompjes, 19-7-2005

Wij vonden het een super app.de ligging is geweldig vlak bij het strand en de winkelcentra yumbo, kashba en metro liggen er vlakbij. Onder het app. zit een supermarkt met elke dag vers brood. Wij zaten aan de voorkant van het app. dan heb je een mooi uitzicht vergeleken met de achterzijde die is niet veel aan. Ze hebben 2 liften. en de trap.Prima app.vriendelijk pers. en wordt goed schoon gehouden.
          Gereisd anders in juli 2005

Jeroen, 22-10-2004

Wij komen al 6 x in Playa del ingles geweest en o.a ook in Los Elefantes.

Leuk appartement mede door de leuke ligging.

Vriendlijk personeel en bedden die prima waren.

Bijna bij elk appartement in Playa del ingles is het gehorig.

Wat wel zo is dat je aan de voorkant moet zitten van het appartement anders zit je aan de achterkant en kijk je uit op de voordeuren van de appartementen die aan de voorkant liggen en dat is nu niet echt een gezellig gezicht.

Prijs/kwaliteit verhouding scoort dit bij ons hoog mede door de gunstige ligging, de herrie viel bij ons reuze mee!!!!!!!!

Gereisd anders in oktober 2004

Elly, 7-9-2004

Los Elefantes is een eenvoudig maar goed appartement. Alles is aanwezig. Het werd vaak schoongemaakt en we hebben gelukkig geen last gehad van kakkerlakken. Het is inderdaad wel een beetje gehorig. Het zwembad is niet zo groot, maar wel leuk met ligbedden.

Bij de receptie waren ze ook altijd behulpzaam en je kon er terecht met vragen.

De ligging is erg goed. Het is vlakbij het strand en vlakbij de Kasbah. Ik zou het zeker nog een keer boeken!

Gereisd anders in september 2004

Fay, 24-8-2004

Leuke appartement idd wel erg gehorig, maar verder heel goed. De bedden waren ook goed.
                Gereisd anders in augustus 2004

Pascale, 11-8-2004

Het appartement was schoon, er werd iedere dag schoon gemaakt en inderdaad vouwde de housekeeper je pyama op. Wel heel gehorig. Verder heel netjes, alles zit erin wat je nodig hebt. Lekker zwembad, aardige mensen.

De bedden verschillen erg van hardheid. Sommige bezoekers klaagden over een te hard bed, anderen weer niet. Ik had zelf ook een heerlijk zacht bed. Geslaagde vakantie en ik kan het iedereen aanraden om daar heen te gaan.

Gereisd anders in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Los Elefantes in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Los Elefantes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Los Elefantes scoort een 7.53 uit 10 op basis van 15 reviews.