Appartement Los Caribes 2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Los Caribes 2 bij:

2 reviews over Appartement Los Caribes 2 in het Nederlands

niet aan te raden

rob, 30-9-2016

Na een overboeking in app Los Caribes 2 terecht gekomen.

wandelende receptie nooit iemand aanwezig of je moest hem bellen.

kleine badkamer bij onze kamer.

en een smerige badkamer.

vieze vlek in het beddengoed.

de werkster was wel aardig.

maar daar heb je ook alles mee gehad.

Gereisd met partner in september 2016

goed

hein, 27-9-2015

Wij waren er begin September 2015.Leuk gerenoveerd appartement in de jaren 70 stijl.Niks is symmetrisch en het is goed verzorgd op de tuin na,die kan wel wat beplanting gebruiken en dat is een understatement.Echt leuk ingericht,geen standaard dingen,kleurig en fris.Mooi dakterras,héérlijk wanneer het hard waait op het strand.Ligging in het oude Playa del Inglès vlakbij de Paseo Maritimo.Het werd goed schoon gehouden door de schattige Marie-Carmen,die zelfs nog een pak ´Canarische Gofio¨ voor me heeft meegenomen! Stefano ,die het denk ik iets te druk heeft met de verschillende objecten die hij beheert,doet zijn best, maar kan niet brengen wat zou moeten doordat hij het te druk heeft.Zo was er geluidsoverlast,tamelijk ernstig,mensen boven ons werden er bijna gek van en hebben hun commentaar op internet gezet.Stefano ging praten met de eigenaar van het object naast ons,waar de heibel vandaan kwam,en het was 1 dag rustig en daarna weer helemaal mis.Reparaties werden wel snel uitgevoerd!
Gereisd met partner in september 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Los Caribes 2 in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Los Caribes 2 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Los Caribes 2 scoort een 3.73 uit 10 op basis van 2 reviews.