Bungalow Los Arcos *

6,7

179 reviews over Bungalow Los Arcos in het Nederlands

Voor ons niet weer

Leonne Scheers, 31-10-2016

De ligging van het park is goed. Yumbo ligt op 300 meter. Het strand is een kwartiertje wandelen, heuvelaf. Onze bungalow lag vlakbij de grote weg, die hoorde je 's nachts wel. De bungalows zijn klein, maar voldoen qua grootte als je met zijn tweeën bent. Wij kregen aanvankelijk 2 bungalows toegewezen. Niet gepland: we hadden een bungalow voor 4 personen geboekt (onze kinderen zijn jong, die leg je niet alleen in een bungalow, raar!). Dus met zijn vieren in 1 bungalow. We kregen er een opklapbed bij. Plus bedbank. De kwaliteit van de bedden was ronduit schandalig. Ook de inrichting van het keukentje was te summier om in te koken. De zwembaden zijn mooi. Constant voorzien van een lifeguard. Van maandag tot vrijdag werd er onderhoud aan het dichtstbijzijnde zwembad gepleegd. Dat betekende herrie van half 9 tot 4 (drilboor en slijptol). Het personeel is vriendelijk, behulpzaam. Kamers werden goed schoongemaakt. Het tuintje bij iedere bungalow is heerlijk! Onze conclusie: wij gaan niet nog een keer naar los Arcos.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

heerlijk rustig

jacobus, 22-8-2016

Is eenvoudig park maar wel compleet. 4 leuke zwembaden allemaal in loopafstand. Huisjes eenvoudig maar gezellig en compleet. Heel erg mooi opgezet park. Vriendelijke receptie. Veel spaanse gezinnen, dus geen lloret de mar achtige omgeving maar echt leuk en heerlijk rustig. Op het park OK eten. Naast het park een Noors ding Nye trolstua ofzo, hele goeie pizza's bij die noor in spanje. Had maar een weekje...was het maar een maand, perfecte vakantie gehad.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Nieuwe eigenaar gaat investeren!

Brinkers, 11-3-2016

Wij komen hier al jaren en eerlijk is eerlijk, er mankeerde nogal eens wat aan.

Je boekt deze accomodatie niet voor zijn luxe maar om zijn eenvoud.

Sinds oktober 2015 is het complex overgegaan naar nieuwe eigenaren.

Zo zijn alle houten buiten- en schuifdeuren uit de jaren '70 al voor een groot deel vervangen door een moderne aluminium variant zodat je geen last meer hebt van buitengeluiden.

Alle bedbanken zijn vervangen door een luxer exemplaar, net als de on hygiënische barkrukken van ska-leer.

Op het moment van schrijven wordt de laatste hand gelegd aan het vervangen van de waterleidingen naar de bungalows.

Alle zwembaden worden volledig gerenoveerd waarvan er al 2 klaar zijn.

Hetzelfde geldt voor de inpandige supermarkt die medio maart 2016 open gaat.

Maar wie slim is loopt in 15 minuten naar de SPAR in San Fernando waar je geen toeristenprijzen betaald.

De zwerfkatten op het park zijn voor een groot deel weg en alle hokken en eetbakken zijn verwijderd.

Verder was er een nieuwe magnetron, 1 kookplaat voor 2 pannen en een nieuw koffiezetapparaat.

Wij hebben dit jaar op het park slechts 2 kakkerlakken gezien.

Als je daar van gruwelt is Gran Canaria sowieso geen fijne bestemming...

De minpuntjes zijn nog steeds de afwerking, slecht werkende kranen of zoals in ons geval de douchekraan op onderbeen hoogte zodat je regelmatig onbedoeld de kraan uit zet of onder een hete straal staat!

De ijskast is nodig aan vervanging toe.

De bedden zijn voorzien van een plooirand die tot aan de grond reikt wat we niet prettig vinden met kruipende insecten.

Die hebben we om geslagen, ook met het idee dat het lijkt of je opgebaard ligt...

Gereisd met partner in februari 2016

nooit weer!

yvonne, 7-1-2016

Twee weken hier verbleven. Hadden al op internet gelezen dat het vergane glorie was, dus de verwachtingen waren al niet hoog. Bungalow was erg schamel ingericht en heel erg gehorig. Bedden waren hard, kakkerlakken en mieren liepen in woonkamer en douche. Ruimte rondom het huisje was goed, veel privacy. Doordat nieuwe nachtportier op goed vertrouwen de sleutel van onze bungalow aan dronken lui gaf, hebben we 2 keer in 1 week meegemaakt dat we 's nachts ongenode gasten in ons huisje hebben aangetroffen! Veilig gevoel (voor zover dat al aanwezig was) was meteen weg. Nooit weer Los Arcos!
Gereisd met vrienden in januari 2016

Prima bungalows

Valentijn Hope, 7-1-2016

Los Arcos is een prima plek om te vertoeven. Wij hadden een bungalow die redelijk nieuw was. Moderne badkamer met regendouche en bidet.

Onze bungalow werd iedere dag schoongemaakt en kregen ook schone handdoeken daarbij. Tuin was alleen maar gras, geen beplanting of afscheiding. Onze reisgenoten hadden een mooi betegeld terras en hek maar een erg basis badkamer. Het verschilt dus per bungalow.

Personeel achter balie was erg aardig en behulpzaam. Bij aankomst bij de ingang een aantal mensen (schoonmaakpersoneel) aan het staken wegens geen salaris maar dat gaat om een kwestie met de oude beheerders van het park. Zij zijn niet agressief of onaardig tegen de toeristen. Alleen beginnen zij met lawaai maken met fluitjes om 9 uur dus uitslapen zit er niet in.

Verder een aangenaam verblijf gehad, 2 kakkerlakken gezien in de tuin.

Gereisd met vrienden in december 2015

Prima verblijf met veel privacy en rust.

Michel, 4-1-2016

Nadeel: al je eten de koelkast in, er komen anders colonnes met miertjes je huis in. Huisjes zijn gehorig. Matrassen zijn te hard. Douche met een te kort douche gordijnen, (klungelig) je badkamer spat deels onder. Geen gratis wifi, wel tegen 20€ betaling!! Oplossing: lokaal een simkaartje kopen en werk je met het 3G/4G netwerk, overal dus. Mooie tv die geen ontvangst heeft: Receptie biedt geen oplossing. Voordelen: In november is het rustig met veel privacy en rust. Prima locaal restaurant op het complex met een voordelige kaart. 2 van de 4 zwembaden waren toegankelijk; de andere 2 in onderhoud. Zwembad met toezicht. Complex ligt centraal en gunstig gelegen. Supermarkt aan de overkant en voordelig shoppen doe je in San Fernando, 15 min lopen. Bushalte 5 min. lopen. Jumbo shopping/uitgaan centrum 10 min. lopen. Huisjes hebben een tuintje; buiten ontbijten! Complex heeft een leuke uitstraling en heb een heerlijke week vakantie gehad.Kom beslist nog eens terug.
Gereisd alleenreizend in november 2015

Nooit meer

Foliant, 22-11-2015

Er was geen internet en de tv had geen ontvangst, de reactie van de receptionist was schouderophalend sorry
Gereisd met partner in november 2015

Juli in Los Arcos, prima tijd!

Elisa, 28-9-2014

Na een eerder bezoek aan Los Arcos zijn we afgelopen zomer de maand juli terug gegaan.

Het huisje waar we inzaten had een nieuwe badkamer en lag wederom op de hoek. In het weekend komen er veel locals naar het park die daar een huisje hebben of huren. Leuk voor de kinderen om te spelen en voor ons om wat Spaans te oefenen, wel even je eigen Nederlandse ritme aanpassen en de kinderen lekker laten meespelen tot een uur of 10/11.

Voor ons een prima vakantie waarvan de prijs/kwaliteit prima in orde is.

Kakkerlakken: Onze ervaring is dat je het zelf in de hand hebt. Wij hebben veel bij het huisje gegeten en op advies van de Spaanse buren altijd alles meteen afruimen, afnemen en aanvegen. We hebben slechts 1 dag 3 kakkerlakken gezien maar eerlijk gezegd was dat de dag nadat we met een aantal vrienden buiten hadden gegeten incl. het nodige geknoei en niet direct opruimen. Wel zat er een wespennest onder de dakpannen maar na contact met de receptie was dat binnen een uur weggehaald.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

nooit meer al was het gratis

peter & Elian, 28-8-2014

na aankomst een bungalow aangewezen gekregen ,was niet te vinden in het donker na een uurtje te hebben gelopen door een bewoner geholpen, receptie had geen tijd. Bungalow was hopeloos en na aandringen een andere bungalow gehad. was wat beter maar moesten via en buitenweg hier binnenkomen. Eten is slecht en elke nacht veel Spanjaarden die met 10 a 14 mensen in bungalow wonen die bestemd zijn voor 4 personen. veel herrie en volgens ons zijn alle kakkerlakken die wonen op playa del inges zijn verzameld en hebben gedumpt in los Arcos elke avond kakkerlakken vangen dus. Ook ramen kun je niet openlaten want dan zitten de vele zwerfkatten in je huisje al met al wil je een fijne onbezorgde vakantie neem dit mee. Een tuintje vol glas en troep geen gras en veel ongedierte.
Gereisd met partner in augustus 2014

Acceptabel voor de juiste Prijs!!

G, 21-7-2014

Typisch Spaans park op vrij rustige ligging aan zijwegen vd hoofdweg. Spaans is de voertaal op dit park. Vriendelijke receptie en schoonmaaksters die rustig en stil hun werk doen, parketen raad ik niet aan. Zwembaden vrij netjes en leuk omkleed met palmbomen en ander groen, ligbedden zijn er voldoende. Je moet er wel tegen kunnen dat je hoofdzakelijk tussen de Spanjolen zit die soms ook vrij rumoerig kunnen zijn. Wel leuk om te zien hoe een andere cultuur Siësta houdt op het heetst van de dag, veelal in de zwembaden. Het huisje is ruim genoeg en de ouderbedden volstaan. Wat niet kan is de erg krakkemikkige slaapbank en de slechte schuifdeuren die ook amper op slot kunnen, zeer slecht. Keukentje volstaat, koffiezetter en magnetron aanwezig alsmede elektr koken, wel weinig bestek en gerei. Strand en meeste winkelcentra zijn ver weg maar beloopbaar. Yumbo ligt naast de deur en is homo georiënteerd. Overall een 6,5 / 7, met name vanwege de lagere prijsklasse vh geheel.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Los Arcos bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Los Arcos in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Los Arcos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Los Arcos scoort een 6.74 uit 10 op basis van 209 reviews.