Hotel Lopesan - IFA Catarina ****

8,1

298 reviews over Hotel Lopesan - IFA Catarina in het Nederlands

Heerlijk genoten, super.

Jet, 5-10-2017

Het is een groot hotel maar daar merk je verder niets van. Het is supergoed verzorgd, eten meer dan zalig en voor elk wat wils, heerlijke bedden, gedurende de hele dag hapjes en drankjes. Wij zaten op de begane grond en daardoor konden we overdag niet de balkondeuren lekker openlaten.
Gereisd met partner in september 2017

goed hotel

helmie, 20-9-2017

wij zijn goed te spreken over dit hotel, slechts de dame avonds achter de bar binnen was een chagrijnig mens. kwam niet over dat ze er met plezier werkte. de gerenoveerde kamers zijn erg mooi. zwembad voor nu groot genoeg maar bij topdrukte? in het restaurant was het eten goed, mocht soms wat warmer maar ruime keuze en lekker. het naturisten zonneterras geweldig. nu daar nog een bubbelbad bouwen en een drankautomaat. wij hoefden niets extra s te betalen voor kluis en Wi-Fi op kamer. in verband met all inclusive formule zouden ze wel wat kleine dingen kunnen wijzigen waaronder het vroeger openen van de koffieautomaat in de lobby want koffie in restaurant is slecht. gratis verstrekking handdoeken, gratis kluis en Wi-Fi en eventueel mini bar. dit was in turkije inclusief en 24 uurs drankvoorziening voor de liefhebber. al met al voor ons een hotel om naar terug te gaan. geen 4 sterren maar 3+.
Gereisd met partner in september 2017

Hier zien ze mij Nooit meer terug!!

fam.willekens, 31-8-2017

Gerenoveerde 3pers.kamer geboekt en oude promo kamer gekregen zonder excuses. All in = trek je plan tussen 11u-23u en tussen 23u-11u Nada niks nougat-bollen zelfs geen watertje op de kamer!! All in= betalen voor; kluis,wifi,mini-bar,handdoeken,zelfs je laatste lunch,(Tip aan hotel; vraag ook geld voor je ligbedjes en kapotte parasols)eten= slecht, het verwonderd mij dan ook dat hier nog niemand ziek is geworden!!(rottend fruit, eieren bijna niet gekookt,croque monsieur zwart aangebrand, alles wordt op koelplaten of verwarmplaten gegooid, zelfs de airco in de eetzaal is stuk(maar daar zetten ze wel een emmertje onder).Ook de verbouwingen zijn wel storend net als de animatie. trouwens die verbouwingen hadden al Lang gebeurt kunnen geweest zijn!!!En ze mogen wel opschieten want de vernieuwde zaken zijn al stuk heb ik gemerkt.Tot slot nog even; personeel werkt hard(zelfs aan overbodige zaken) en blijft vriendelijk, het management daar is nog werk aan de winkel.

Nog Veel beterschap en de wind langs achter.

Mensen die toch overwegen te gaan; aan overkant straat ligt een voortreffelijk Italiaans restaurant waar je bediend wordt als gast!!!!!!!!

P.S.; mensen die dit hotel geboekt hebben, tracht zo spoedig mogelijk een ander hotel te boeken. Er zijn voor die prijs veel beter hotels!!ook omgeving is op sterven na dood.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

eachte familie Willikens

Bedankt voor uw recensie en bedankt voor uw grote opinie.

Het spijt ons zeer dat wij niet aan uw verwachtingen konden voldoen en dat u niet ten volle van het verblijf bij ons genoten heeft.

Het is belangrijk om alle informatie met betrekking tot het door u geboekte pakket te lezen om misverstanden bij aankomst te voorkomen.

Het hotel voorziet meer dan 10 nationaliteiten en we proberen ze allemaal tevreden te stellen en we kunnen er niet in slagen om iedereen smaak te geven, maar we blijven het proberen.

Zoals u kunt zien zijn er veel positieve commentaren en we hopen u en uw familie weer te verwelkomen vanaf november met ons nieuwe merk Abora Catarina van Lopesan met veel veranderingen die een leuke ervaring om bij ons te blijven maken.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lopesan - IFA Catarina bij:

Fijn hotel maar eten is onder de maat

Jeffrey klein herenbrink, 29-8-2017

Fijn hotel, we waren de eerste in de gerenoveerde kamer! Prachtige kamers, alleen bij aankomst het bouwstof nog op de meubels en tegels. Deel van het hotel word nog gerenoveerd geen last van gehad. Alleen het deel wat gerenoveerd word zat gewoon vol met gasten. Kan me voorstellen dat dit niet prettig is daar in te zitten. Het eten is slecht, weinig varieatie en wat warm moest zijn is lauw en wat koud moet zijn is ook lauw. Een keer een kipspies van het buffet gepakt die door en door koud was. Wij vonden dus het eten een tegenvaller deze vakantie. 4 avonden uit eten geweest aan se boulevard hellemaal top! Voor de rest een heerlijk hotel met een prachtig zwembad en een gevarieerd animatie programma. Ook voor ons als 26 jaarige! Elke avond muziek of een show! Heerlijke vakantie gehad op het eten na!
Gereisd met partner in augustus 2017

este Jeffrey

We zijn erg blij dat je tijdens je verblijf een leuke ervaring hebt meegemaakt en we danken je dan ook voor het delen van je recensie.

We hopen u volgend seizoen weer welkom te heten onder het nieuwe merk Abora Catarina van Lopesan en wensen u een mooie resterende zomertijd.

Kon ermee door

Jaleesa, 8-8-2017

Zwembad is prima,wel veel te weinig parasols.

Eten was niet de moeite waard.

Kamers waren prima.

Het was een standaard hotel maar niet de moeie waard om all inclusive te nemen omdat het eten elke dag hetzelfde is en zeer weinig keuze.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Geachte Jaleesa

Hartelijk dank voor uw recensie en bedankt voor het delen van uw ervaring.

Wij zijn blij dat u van uw verblijf genoten hebt en wij hebben uw commentaar over voedsel gelezen en wij sturen uw bezorgdheid door naar onze chef en Food & Beverange Dept.

Wij hopen dat u ons de kans geeft om u opnieuw te verwelkomen onder het nieuwe merk Abora Catarina van Lopesan en wensen u een mooie resterende zomertijd.

Enrique Giersberg Carrión,

Hotel Manager

Top hotel voor deze prijs

Scheepers, 3-8-2017

Echt een hele leuke vakantie gehad! Hotel wordt compleet gerenoveerd maar geen last van gehad. Alleen maar profijt! Zwembad en eetgedeelte al helemaal opgeknapt. Eten echt gevarieerd en lekker! Genoeg bedjes ook aan het zwembad...ook om half 9 nog! Degene die te klagen heeft kan ik niet begrijpen.....playa del ingles is niet veel....pak de taxi naar meloneras boulevard en daar is het prachtig.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Top vakantie!

Jessica, 3-8-2017

Prachtige locatie, dichtbij winkelcentra Cita en het drukkere Yumbo. De duinen liggen op 5 minuten loopafstand, maar de lange boulevard met veel winkels en terrasjes ligt op ongeveer 20 minuten lopen. Gelukkig kost een taxi naar het strand niet veel (overdag +/- €2.90, 's avonds +/- €3.80).

Tevens is de omgeving erg mooi en het weer heerlijk en stabiel.

Tip: huur een auto (Avia Car bijv.) voor een dag om het eiland en de bergen te zien.

Eten en drinken, zowel op de terrasjes als in de winkels, is erg goedkoop. Tevens is bijna alle parfum zeer laag geprijsd (er wordt veel korting op gegeven). Ik twijfel echter aan de echtheid van alle zaken, daarom bij de Douglas in Cita gekocht.

Overdag en 's avonds is er veel animatie (ook voor volwassenen), wat erg leuk is en iedere dag verschillend. Het zwembad is van prima omvang en er zijn genoeg bedjes, maar niet genoeg parasols.

Er was alleen een buffetrestaurant, maar groot, genoeg plek en geen rijen. Het eten is prima, maar simpel (pasta, pizza, patat, aardappeltjes, saladebar). Wel altijd genoeg aangevuld en warm. De ene dag zaten er veel lekkere dingen tussen en de andere dag minder (voor ons).

Helaas is all inclusive niet écht all incl.: voor 8 euro p.p. per dag kan je all incl. premium erbij nemen om recht te hebben op meerdere merken alcohol (dit zou gaan veranderen).

Budget kamer geboekt: raad ik niet aan, is verouderd en wij hadden veel mieren op het terras en in de kamer, het terras grenst aan de tuin aan de straatkant - meerdere keren aangegeven en telkens schoongemaakt, na de 3e keer geen last meer gehad van de mieren. 2 keer een kakkerlak in de kamer gehad, op straat loopt vaker een kakkerlak (in het donker).

Vanwege de vele animatie en gezellige omgeving zijn wij weinig op de kamer geweest. De kamer was echter wel erg ruim.

Voor de prijs die we hebben betaald, voldeed de kamer niet aan de gestelde eisen.

Het hotel wordt vernieuwd en is op sommige plekken niet helemaal af, maar wij hebben er (naast de verouderde kamer) geen last van gehad. Het nieuwe concept zou per november ingaan.

Er waren veel verschillende groepen mensen, voornamelijk gezinnen en stelletjes. Niet veel russen e.d. en veel Nederlanders.

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, het hotel wordt de gehele dag schoongehouden. De kamer was iets minder schoon (deels door veroudering), badkamer kon schoner en onder het bed stoffig en kruimels bij binnenkomst.

Gereisd met partner in juli 2017

Gran Canaria fantastisch, maar in ander hotel.

Bart, 14-4-2017

Gran Canaria, zeker een aanrader. Voor iedereenw at te beleven.

Hotel IFA Catarina, viel me tegen. Wellicht waren mijn verwachtingen te hoog, maar als een hotel een 'all in arrangement' heeft, verwacht ik ook dat hier alles inbegrepen zit. Dit bleek niet het geval. Er bestaat namelijk ook nog zoiets als 'all in plus' of 'all in extra'. Dat snap ik niet.

Daarnaast vond ik het personeel aan de receptie tegenvallen. Misschien heb ik net de verkeerde mensen op het verkeerde moment getroffen, maar bij het vragen naar tafeltennis batjes, werd al moeilijk gedaan, laat staan dat we ook nog een tafeltennis balletje nodig hadden en meteen kregen.

Het eten en de kamers ben ik zeer over te spreken. Het zwembad en de mooie ligging vlakbij de duinen zijn ook zeker het noemen waard.

Handig om te weten is dat IFA Catarina zich dichtbij de gay scene bevind. Dat lijkt mij in het vervolg in ieder geval handig om vooraf te weten, niet dat ik er verder problemen mee heb ondervonden.

Gereisd met vrienden in december 2016
Enrique Giersberg Carrión, Manager, 15-4-2017

Geachte Bart,

Wij bedankt voor uw beoordeling en voor de tijd die je hebt genomen.

We zijn blij dat u van de grote tuinen, de grote kamer en de locatie vlakbij de Duinen van Maspalomas geniet.

We willen vermelden dat wij alle gasten, waaronder onze LBTGI-groep, welkom verwelkomen en het spijt ons ons niet om de Gay Prinde Maspalomas te kunnen hosten vanwege de geplande renovatie vanaf 24 april en tot eind juni.

Ij hopen al het feestje voor Winterpride 2017 te verwelkomen.

Ik zou u graag willen verwelkomen bij de IFA Catarina en wens u een fijn paasweekend.

Met vriendelijke groet,

Hotel Manager

Zeer goed en geweldig hotel

Fam.h.stap, 12-3-2017

overal in het hotel is het goed verzorgt en netjes.

Personeel is soms niet even vriendelijk maar dat kan komen of het druk is of niet. Goede en leuke zwembaden en ook leuk animatie team voor kinderen oudere dan 11jaar.

Het hotel ligt op een goede plaats in playa del ingles alles zit erg dichtbij winkelcentrum,strand,ect.

Wij hebben er twaalf dagen gezeten en gaan er zeker nog wel een keer terugkomen voor een volgende vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

goed hotel met ruime kamers

jurien, 27-2-2017

We werden goed ontvangen en in het Nederlands te woord gestaan.

We verbleven hier voor 1 nacht omdat het 3 sterren hotel dat we geboekt hadden, overboekt was voor 1 nacht.

Dit hotel heeft 4 sterren en de verschillen tussen 3 en 4 sterren vind ik erg klein. De inrichting is strak en zakelijk. Het eten was prima en er is ruimte om buiten te eten. Buiten bij zwembad vond ik de ruimte beperkt en op een zonnige dag zit je daar in de schaduw.

De kamer was ruim en schoon met een koelkast, ruim balkon en ruime badkamer.

Het hotel ligt aan weg met rotonde en het is lekker rustig, niet veel verkeer. De strand duinen liggen op 5 min lopen van het hotel.

De bediening is keurig en hartelijk.

Gereisd met partner in februari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lopesan - IFA Catarina bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lopesan - IFA Catarina in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lopesan - IFA Catarina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lopesan - IFA Catarina scoort een 8.05 uit 10 op basis van 306 reviews.