Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag22°16°
7,9

Wat vakantiegangers zeggen

Een groot hotel waar je je nooit hoeft te vervelen? IFA Buenaventura is zo’n plek. Je moet wel houden van gezelligheid. Als rustzoeker is dit niet de plek voor jou, want echt stil is het hier nooit. Zowel binnen als buiten dit hotel ontkom je niet aan levendigheid. Nieuwe mensen zul je tijdens je vakantie in Lopesan IFA Buenaventura dan ook zeker ontmoeten.

Ben je op zoek naar een hotel waar het gezellig druk is? Dan ben je in Lopesan IFA Buenaventura aan het juiste adres. Hier heb je heel de dag door entertainment. Voor 23.00 uur ‘s avonds is het hier dan ook nooit stil. Minder geschikt dus wanneer je ‘s avonds in rust geniet van een wijntje en een boek. Top wanneer je dan juist graag naar een show gaat. Overdag tussen al het luieren door ook eens iets actiefs doen? Activiteiten als yoga en aquagym staan hier vaak op het programma.

IFA Buenaventura heeft twee zwembaden. Ook hier geldt dat het gezellig druk is en dat je niet om de animatie heen kunt. Het nadeel is dat je er daarom nog wel eens vroeg bij moet zijn om een ligbed te veroveren. Hoef je niet perse aan het zwembad te liggen? Familie Bleeker schrijft: ‘Wat wij prettig vonden, in de grote tuin naast het zwembad staan ook ligbedden waar ook matrassen voor zijn.’ De zwembaden ruil je ook zo in voor het strand, waar je net als bij het zwembad ligbedden vindt. Het strand is 900 meter lopen of je kunt met de shuttlebus. Deze vertrekt elk uur.

Overweeg je om op all-inclusive vakantie te gaan? Dat kan in IFA Buenaventura. Toch koos een deel van de reviewers voor een verblijf met alleen ontbijt. Dat ontbijt is volgens jullie erg lekker en je hebt veel keuze. De meeste all-inclusive vakantiegangers zijn ook tevreden over het eten dat je hier de rest van de dag krijgt. De patatjes worden vers gebakken en bij een speciale gelegenheid word je verwend met een extraatje. Di zegt: ‘Op mijn verjaardag stond er een flesje wijn op de kamer van het hotel!’

De ligging

De ligging van Lopesan IFA Buenaventura? Die is super. Dit hotel ligt middenin het centrum van Playa del Inglés. Wat dat betekent? Dat heel veel to do’s op loopafstand liggen! Zo ook het winkelcentrum Kasbah, dat echt een aanrader is. Onderweg kom je ook nog veel winkeltjes tegen. Erg handig is dat het maar een klein stukje lopen is naar de bushalte. En dat is wel zo leuk als je nog andere plaatsen en hotspots op Gran Canaria wilt ontdekken.

Spreekt het je wel aan om het eiland te ontdekken? Femmie ging op een paar tours. Er is er eentje die zij absoluut aanraadt: ‘We hebben ook nog de VIP tour gedaan met mini-busjes naar de ruige natuur en de bergen. Een prachtige trip, zeker aan te raden.’

Klaar voor jouw trip naar het bruisende Playa del Inglés?

We hebben een aantal aanbieders voor Lopesan - IFA Buenaventura voor je op een rij gezet:

943 reviews over Hotel Lopesan - IFA Buenaventura in het Nederlands

Een weekend naar Gran Canaria, Playa del Ingles vanaf Eelde. Vriendelijke medewerkers bij de receptie, Hotel ziet er goed uit, de 2 pers kamer was schoon en groot met balkon, 2 zwembaden, winkeltjes in het hotel, meerdere cafe's om wat te drinken en een uitgebreid (all inclusieve genomen) restaurant . Goed, lekker, warm en genoeg keuze aan eten. Hotel ligt op loopafstand van het strand, boulevards en uitgaansgelegenheid. Kortom hier moet je heen!

Gereisd alleenreizend in april 2019
IFA Buenaventura, Manager, 15-4-2019

Dear SSZ,

thank you having chosen the IFA buenaventura Hotel for your stay in Playa del Inglés.

We are really pleased to read we totally matched up with your expectations and that you enjoyed of your stay with us very much! It is the best reward we can have.

We sincerely hope you visit us once more!

Een prima locatie.

P Muijrers,
26-3-2019

Een ouder hotel met zeer goede service. Kamers elke dag schoongemaakt en nieuwe handdoeken. Een prima verzorgd ontbijtbuffet.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
IFA Buenaventura Hotel, Manager, 27-3-2019

Dear guest,

Thank you so much for having chose us for your stay in Gran Canaria!

We also would like to thank you your nice comments to ours F&B services. We are glad to know that you enjoyed at our Ifa Buenaventura Hotel.

We really hope to see you next time!

Regards,

Ontspannen

Kyra Jacobs,
25-3-2019

10 dagen genoten. Vlakbij het strand waardoor we elke dag konden kiezen: strand of zwembad. Beiden waren prima te doen wat betreft aantal ligbedden. (Prijs van een ligbed op strand is ook zeer goedkoop). Wel kwamen we aan en lag onder het bed een hoop glas, maar nadat wij het hadden aangegeven, hebben ze meteen alles opgeruimd en nog een keer schoongemaakt. Animatie ook leuk, spreken veel talen, zijn kindvriendelijk en betrekken bij de avondshows het publiek (niet te veel, niet te weinig). Al met al: een prachtige vakantie.

Gereisd met partner in juli 2018
IFA Buenaventura Hotel, Manager, 26-3-2019

Dear Kyra,

We would like to thank you for choose our IFA Buenaventura Hotel for your stay in Playa del Inglés.

We are happy to know that we matched up with your expectations and that you had a fantastic time with us!

We are looking forward to see you next time.

Regards,

Prima hotel

Bob,
24-3-2019

Dit is een erg groot hotel dat 900 meter van de kust ligt. Je kan dus prima te voet naar het strand, maar het hotel heeft ook een pendelbusdienst voor wie niet wil of kan lopen. Het hotel is zo te zien al een paar decennia oud en is toe aan een grondige renovatie. Toch hebben wij er een prima verblijf gehad. Het eten was voor ons voldoende uitgebreid qua keuzemogelijkheden. Er zijn 2 zwembaden en ondanks de policy van het hotel worden er 's ochtends overal handdoekjes gelegd om een mooie plek te claimen. Blijkbaar een onuitroeibare gewoonte van zontoeristen. Het personeel is vriendelijk en correct en zijn we al met al tevreden over onze vakantie.

Hotel IFA Buenaventura, Manager, 26-3-2019

Dear guest,

We would like to thank you for having chosen us for your stay in Gran Canaria!

We are happy to read that you enjoyed your holiday with us! Thank you for your nice comments, as we work hard everyday to fulfill our guests expectations.

We would be pleased to see you soon!

Yours faithfully,

Nooit meer!

W.Evenhuis,
23-3-2019

We gaan niet weer naar Ifa Buenofentura,we zaten heel ver van de lift terwijl we gevraagd hadden naar een kamer dichter bij de lift! Bovendien zaten we in onze Comfort View kamer pal boven het podium waar het animatie team de mensen overdag en tot ‘s avonds half 11 knoerharde muziek vermaakten!

We konden zelfs met de schuifpui dicht de programma’s op de televisie niet verstaan!We zijn veel op vakantie geweest maar hebben zoiets nooit meegemaakt!Er wordt daar kennelijk alleen maar rekening gehouden met feestgangers!Bovendien gebeurden er in het hotel meer dingen waar we ons aan stoorden b.v het door de hall fietsen door bikers ,konden om half 7 bij vertrek niet ontbijten,geen airco,geen koelkastje op de kamer en nog enige dingen meer.Door dit alles is het voor ons geen optie hier nog eens naar toe te gaan! Met vriendelijke groet, Marchien en Willem Evenhuis.

Geboekt bijneckermann.nl
IFA Buenaventura Hotel, Manager, 27-3-2019

Dear guest,

Thank you very much for sharing with us your opinion about your stay and for having chose our IFA Buenaventura Hotel.

We are very sorry we could not match up with your expectations and we would like to apologize for any possible inconvenience you had during your stay. We can assure you we all do our best to create a very pleasant stay for all our guests.

We are not sure if you reported all the mentioned aspects to our Reception staff, but we could had arranged a room change to a quieter area.

Regarding to your comment about the amenities in the room, we do not offer fridge nor air-conditioning, but actually you could hire it in the Reception desk by an extra price.

We also offer to all our guests the possibility to order a lunch-packet early in the morning the day they check-out.

We sincerely hope you could give us a second chance.

Guest Relations

In een woord gewoon geweldig

jack de Leeuw,
22-3-2019

Heerlijk gran canaria, buenaventura mooi hotel veel animatie goed eten dicht bij het strand.

Gereisd met partner in mei 2018
IFA Buenaventura, Manager, 24-3-2019

Dear Jack,

Thank you for choosing the IFA Buenaventura Hotel for spending your holidays with us.

We are really happy to know that you had a great stay with us!

We would be very pleased to welcome you once more in the Hotel for your next visit to the island.

With our best regards, Guest Relations

Super vakantie en n geweldige reis organisatie

Haakma,
21-3-2019

Gewldig hotel goede verzorging

IFA Buenaventura, Manager, 22-3-2019

Dear Haakma,

Thank you very much for having chosen us as well as for sharing your opinion.

We are so happy to know that you had a fantastic time in our hotel during your holiday and we matched up with your expectations.

We hope to see you soon in our hotel!

Geweldig

Thea,
16-3-2019

Fijn hotel, heel groot maar dat merk je niet. Vriendelijk personeel, behulpvaardig en attent.

Gereisd met vrienden in maart 2019
Geboekt bijneckermann.nl
IFA Buenaventura Hotel, Manager, 19-3-2019

Dear Thea,

Thank you very much for choosing our IFA Buenaventura Hotel,

We are very satisfied to see that in general we have managed to fulfill your expectations.

We would like to welcome you again in our hotel after our refurbishment!

IFA Buenventura

Akkie Vliet,
17-2-2019

Vakantie in Buenventura, Bij aankomst erg laat kregen we een kamer ver afgelegen op de begane grond in een hoekje. Met een tuin op de wegkant. Erg lawaaierig en storend! Met name snachts. De muziek van t entertainment team is niet storend. Dit stopt om 23.00uur. Onze kamer is oudbollig. Het bed kraakte erg en viel zowat uit elkaar. Meteen aangegeven. Ander bed gekregen met erg smerig matras. Bed is ook erg hard. Ontevreden hierover. Het ontbijt is goed maar het diner is waardeloos. En erg koud/smakeloos. Jammer hier betalen we toch voor. Het zwembad en de tuin en de ligging van het hotel is daarin tegen erg goed! Echter kom ik hier niet een keer weer.

Gereisd anders in februari 2019
IFA Buenaventura, Manager, 21-2-2019

Dear Akkie,

Thank you for sharing with us your opinion about your holidays with us in IFA Buenaventura.

We are not satisfied to know that we did not match up with your expectations and would like to apologize for any possible inconvenience.

We sincerely hope you would give us a second chance and you choose us once more for your next stay in the island.

With our best regards, Guest Relations

Niet goed en niet slecht

Theo van der Plas,
28-1-2019

Hotelkamers waren netjes. Eten was redelijk, veel eten was niet warm genoeg. Zwembad was erg luid, animatie was steeds erg luidruchig aanwezig. Animatie was ook erg amateuristisch De tuin was mooi en daar mocht je ook in liggen. Genoeg ligbedden, jammer dat mensen nog steeds een bedje claimen voor de hele dag terwijl ze niet aanwezig zijn.

Gereisd met partner in januari 2019
Guest Relations IFA Buenaventura, Manager, 31-1-2019

Dear Theo,

We would like to thank you for choosing our Hotel for your holidays in Playa del Inglés and also for sharing with us your opinion about it.

We are pleased to read that in general we have matched up with your expectations, but would like apologize for any possible inconvenience you might have had and for those aspects you mention that could have made your holiday greater. We will inform the respective departments about it, as our aim is to improve our services everyday.

We sincerely hope you would choose us again for your next stay in Gran Canaria.

With our best regards,

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieZand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lopesan - IFA Buenaventura in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lopesan - IFA Buenaventura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.