8,1

9 reviews over Appartement Las Perlas in het Nederlands

LEUK

B.Koop, 29-7-2008

leuk,knus apartement,netjes verzorgd,beetje aan de kleine kant .ligt wel aan een erg drukke (verkeer) straat maar ideaal als "uitvalsbasis".fijn zwembadje
Gereisd anders in juli 2008

Leuk als je weinig in je appartement bent.

Ashley, Laura, Patricia, Sonja, 29-7-2008

Goede ligging t.o.v. strand en uitgaan. Kasbah en strand echt heel dichtbij.

Echter veel lawaai van doorgaande weg langs het complex. T lijkt of de bussen langs je bed rijden; t went wel, maar toch.

Eerste week veel ruimte bij het zwembad. Echter tweede week was Spaanse eigenaar (=niet zelfde als beheerder) aanwezig en had veel familie en kennissen in het complex zitten (zo leek het). Vroeg 's ochtends werden alle bedjes al van handdoek voorzien en was er geen plek meer bij het zwembad de gehele dag. Misschien kwam het door spaanse feestdag 25 juli??

Beheerders zijn vriendelijk echter om de dag aanwezig en moeilijk bereikbaar. Waren niet aanwezig bij aankomst; we kregen de sleutel en klaar. Voordeel is dan wel de mate van vrijheid en de rust bij het zwembad als niet alle spaanse familie er is.

Er wordt wel om de dag gedweild; echter maar 1x schone handdoeken gekregen in 12 dagen. Dat is best weinig. Bedden zijn niet verschoond.

Weinig kastruimte in app. 2.

Gereisd met vrienden in juli 2008

H. Bernhardt, 13-11-2007

Leuk appartement op een rustig gedeelte van Playa des Ingles. In totaal slechts 8 appartementen waarmee wij het zwembad vaak alleen tot onze beschikking hadden. Erg gemoedelijk, aardige eigenaresse. Verder slechts 1 kakkerlak tegengekomen.
Gereisd met partner in oktober 2007

M. Hovens, 26-9-2007

accomodatie was prima, ruim genoeg en erg netjes.

Beheerders waren vriendelijk en behulpzaam

Gereisd met vrienden in september 2007

Erwin van der Starre, 4-4-2006

Hier hoef ik niets aan toe te voegen

Erg gemoedelijk, appartement was top.

Kortom vakantie was zeer geslaagd.

Een aanrader voor stelletjes en personen die klein maar fijn waarderen

Gereisd anders in april 2006

frank, 23-12-2005

ik snap de reactie van leo en els niet. Ik heb geen geluidsoverlast gehad, en zat uiteraard ook met mn balkon vlakbij de parkeerplaatsen, en heb nooit ergens last van gehad. HEt app, is perfect netjes, goed voor je geld, perfecte plek ook nog eens
      Gereisd anders in december 2005

anita, 15-6-2005

we hebben eht prima naar ons zin gehad, heerlijk weer, mooi klein zembad, en een leuke inrichting vanb de appartementen. overal dichtbij.
        Gereisd anders in juni 2005

Cookie, 17-4-2005

Heerlijk app. Ik en mijn zoontje zijn net terug. Jammer genoeg geen kinderbadje maar dat was het enige min punt. Verder alles super, ruim en schoon app. met grote koelkast en groot vriesvak,waterkoker, koffiezet apparaat, toost rooster en zelfs een magnatron, fijne bedden wel wat kort maar goed wij zijn ook niet zo groot. Lekker rustig, 1 dag in de week overlast van de feestgangers in Playa zelf. Kortom super rustige fijne locatie in het drukke Playa del Ingles. Hoewel het wel rustiger was dan voorgaande jaren.De beperkte receptie tijden zijn erg beperkt maar goed die heb je ook niet nodig het is goed beveiligd en wat je wilt weten kom je te weten via de mensen die eerder aangekomen zijn. Over het algemeen wat ouderen die lekker voor de rust komen, want rustig is het daar wel. Kortom een aanrader
          Gereisd anders in april 2005

D. Metze, 21-1-2005

Ligt op een mooie plek. Vlakbij de boulevard en ook bij de Kasbah, winkelcentrum. Allelei eethuisjes in de omgeving. Lekker rustig.
            Gereisd anders in januari 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Las Perlas** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Las Perlas in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Las Perlas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Las Perlas scoort een 8.11 uit 10 op basis van 9 reviews.