Hotel Labranda Playa Bonita ****

8,4

26 reviews over Hotel Labranda Playa Bonita in het Nederlands

Redelijk

Stefan, 14-9-2017

Mooie ruime kamer. Schoonmaak prima. Ligging aan een drukke weg waar de ligweide direct aan grenst. Dat merk je goed. Is herrie. Personeel heel vriendelijk. Ruim zwembad met net te weinig ligbedden. Eten goed maar soms niet warm. Een groot minpunt is dat je tot 23.00 uur maar drinken kon krijgen. Daarna nietmeer en geen koelkasten op je kamer! Animatieteam zijn toppers. Genoten van hun activiteiten! Winkels en verder vertier in nabije omgeving.
Gereisd met partner in september 2017

Viel tegen

Anoniem, 16-8-2017

Het hotel heeft een goede ligging, alles wat je nodig hebt is dichtbij. Als het niet dichtbij is pak je de taxi (€ 2,40 starttarief). Het hotel heeft mooie kamers, precies zoals op de foto. Wij hadden in eerste instantie een kamer op de begane grond, aan het zwembad. Er liepen veel kakkerlakken in de kamer en er zaten meerdere vlekken op de 'schone' lakens. Na klagen hadden we binnen een paar uur een nieuwe kamer. Qua eten is er niet erg veel keus (ik ben tenminste meer gewend). Elke middag en avond wel patat en pizza voor kinderen/moeilijke eters. Erg lekker is het echter niet. Vaak een rij bij de bar. In het hotel wordt aangegeven dat 'handdoekje leggen' niet nodig is omdat er genoeg bedjes zijn, als je dit wel doet kan je handdoek na 30 minuten weggehaald worden. Er zijn echter niet genoeg bedjes en er wordt maar 2 dagen per week opgelet hoelang de handdoeken er al liggen. Laatste dag 12 uur uitchecken = geen eten of drinken meer.. terwijl je wel voor je laatste dag hebt betaald.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

waarschijnlijk nooit meer

NAPBONWDS, 23-7-2017

De kamer was mooi

Het eten was lekker

De all in trok op niets , zeker niet als men de Turkse hotels gewend zijn

Tijdens de avonden was men verplicht om naar de optredens te gaan anders kon men niets meer drinken

tijdens de dag slechts één klein barretje waar het voortdurend aanschuiven was

Gereisd met partner in juni 2017

Uitstekend hotel

Dido, 28-3-2017

Goeden formule, netjes en schoon. Goed bijgehouden. Moderne, ruime kamers, precies zoals op de plaatjes.

Eten was prima. Iedere dag twee soorten pasta's en genoeg keuze in vlees, groenten, meerdere verse salades en heerlijk fruit.

Heerlijk zwembad met prima animatieteam, niet te opdringerig. WiFi kan wat beter, maar niet het meest belangrijkste. Altijd WiFi in het restaurant.

Dicht bij boulevard, beide kanten leuk te lopen, ook als t weer wat minder is. Kortom centraal gelegen.

Gereisd met partner in maart 2017

Erg ontspannend

Lot, 4-3-2017

Vriendelijk personeel. Aardige animatie. Aan drukke weg maar toch geen last van. Goed eten.
Gereisd met partner in december 2016

Goed verzorgd hotel

johnboy12, 7-2-2017

Het hotel ligt aan een drukke weg (achterkant) dus bij het zwembad hoor je wel het verkeer langskomen. Op 400 meter lopen van de boulevard waar je heerlijk kunt wandelen en ook naar het strand kunt. Vele shops en eetgelegenheden in de buurt maar het eten in het hotel was uitstekend. Daar hoef je niet voor buiten de deur te gaan eten. Ook was er elke avond een voorstelling in het eigen theater.
Gereisd met partner in januari 2017

Super genoten!

Maarten, 11-1-2017

Waar moet ik beginnen, alles is exact zoals op de foto's. Mooie, nette, schone, ruime kamers. Wij zaten op de begane grond, ideaal. Eten is super en gevarieerd, drinken volop keuze. Personeel zeer vriendelijk, zowel van de horeca, schoonmaak als het animatie team. In 5 minuten lopen ben je op de boulevard die je helemaal tot het strand van Maspalomas brengt. Diverse supermarktjes en winkeltjes in de buurt, ook het Jumbo shopping center. Als er 1 heel klein minpuntje te vermelden is, dan is dat dat er achter het hotel een doorgaande weg loopt die je hoort op het zwembad terras. Er wordt relaxte muziek gedraaid, maar die overstemd het geluid vd weg niet helemaal. Voor ons geen reden om te klagen, maar als je aan die kant een kamer hebt geboekt dan kan ik me voorstellen dat dat wat minder fijn is. Al met al, super en als we ooit terug gaan naar Gran Canaria wordt dat zeker weer dit hotel!! Super!
Gereisd met partner in december 2016

Rustig, net en schoon hotel

Daphne, 16-9-2016

Kamers zijn ruim en netjes. Incheck ging redelijk snel en vriendelijk personeel. Eten was erg lekker en voldoende keus. Elke dag lag er vis en vlees. Daarin werd voldoende afgewisseld. Verder was het rustig. Elke avond was er wel wat te doen. Vanuit het hotel was je lopend vrij snel bij div. shoppingcenters. Al met al een erg goed hotel.
Gereisd met vrienden in september 2016

Veel te doen en hotel is prijswaardig!

Corneillie Ine, 29-7-2016

Toen we aankwamen op de vlieghaven, verliep alles vlot en reed er volledige bus, direct naar het hotel. Het inchecken verliep daardoor wat trager. Daarna zijn we naar de kamer geweest en zag er zeer proper en ruim uit, zoals op de foto. Daarna zijn we gaan eten voor avond en er was altijd wel voldoende keuze. Frietjes, pasta, pizza was er altijd als er iets was dat je minder lust. Qua dessert was het fruit, de chocolade fondue en enkele ijssoorten wel lekker. De taartjes en pudding waren minder. 'S morgens lag er ook veel nl; pannenkoeken, churros, chocolade koeken, eieren.. Het zwembad is niet heel groot maar wel groot genoeg voor het hotel. Er was ook veel plaats rondom. Spelletjes zoals aquagym, waterpolo enzo daaraan kon je meedoen als je wil. Het meisje van de animatie deed dat zeer goed! Ook de security die aan het zwembad zat, had veel aandacht voor de kinderen en hielp waar nodig. Ook qua animatie is er ook elke avond iets te doen; dansavond, quiz.. Het personeel van het hotel was ook zeer beleefd. Daarnaast vonden mijn vriend en ik de promenade heel leuk langs het strand en er waren veel gezellig cafétjes en restaurants, heel levendig overdag en s'avonds. Ga zeker eens naar de Duinen, Jumbo centrum en Puerto de Mogan! Wij hebben alle dagen goed weer gehad maar wat wil je als het maar 7 dagen in het jaar regent. Beetje wind maar was verfrissend :) Ook één uitstap gedaan naar Gran Canyon, hoogste punt... maar veel te lang op de bus. De drankjes All in waren ook in orde. Kortom mooie reis!

Enkele minpuntjes:

De badkamer die soms overliep, eerste dag weggegleden

Geen vers fruitsap

Geen water of minibar op kamer

We waren tevreden :)

Gereisd met partner in juli 2016

Super gelegen, gefaciliteerd, geregeld, voor elkaa

Matthew, 25-7-2016

De prijs kwaliteit verhouding is enorm goed. De kamers zijn ruim en netjes, mede doordat er elke dag schoongemaakt wordt. Er is een lekker zwembad, centraal gelegen met een poolbar en voldoende ligbedjes. Weliswaar niet allemaal rond het zwembad maar over de gehele accommodatie gezien is er altijd plek.

Het eten beviel ook zeer goed, elke dag een ander thema met bijbehorende gerechten, zoals sushi en loempia's bij aziatisch, taco's en wraps bij mexicaans etc.

De soort gasten is erg divers. Toen ik er was, waren er enkele gezinnen, wat oudere stellen maar voornamelijk jonge stellen van verschillende nationaliteiten. Hierop is de animatie ook ingedeeld, elke avond was er wel wat te beleven maar ook overdag werden er activiteiten georganiseerd

De ligging is ook ideaal. Na de bustransfer vanaf de luchthaven was ons hotel al de eerste stop. Je bent na 5 minuten lopen bij het strand of bij de uitgaansgelegenheden en binnen 2 minuten kom je de eerste restaurantjes al tegen. 100 meter richting het centrum de eerste pinautomaat en op ongeveer 150 meter zit een supermarktje.

Ik en mijn maat waren erg tevreden en zouden volgend jaar gerust terug gaan!

Gereisd met vrienden in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Labranda Playa Bonita bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Labranda Playa Bonita in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Labranda Playa Bonita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Labranda Playa Bonita scoort een 8.41 uit 10 op basis van 27 reviews.