Hotel Labranda Bronze Playa ****

Hotel Labranda Bronze Playa
8,8

Zoover award

117 reviews over Hotel Labranda Bronze Playa in het Nederlands

Fantastisch hotel , en schoon.

Yvonne Sprong-Peterse, 13-10-2017

Alles is daar gewoon top. Personeel is altijd vriendelijk,( we missen wel een paar obers) . Waar zijn ze gebleven? Weet natuurlijk niet hun naam, maar er was een lange slanke, en een rustige ober. Jammer dat we hem niet hebben gezien. En een wat oudere man, in de bar?

En Fabian, dat is echt een top vrouw, als er iets niet naar je zin is ,lost zij het op. Dus mij n tante en ik gaan volgend jaar weer.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Fam de Ruyter, 4-10-2017

Zeer goed hotel met vriendelijk personeel. Heel schoon en lekker afwisselend eten. Bedden zijn perfect. 1 min puntje vinden wij dat je een minibar en waterkoker moet huren. Maar voor rest perfect
Gereisd met partner in september 2017
Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 7-10-2017

Geachte familie De Ruyter,

hartelijk dank voor uw feedback hier op Zoover. Wij hopen, dat u een fijne terugvlucht heeft gehad, en wij bedanken u voor het bezoek. Fijn , dat u een leuke vakantie heeft gehad. Wij hopen, dat wij in de toekomst een koelkastje en ook een waterkoker kunnen gratis geven. Op dit moment is dit in de Labranda hotels helaas niet in de prijs bij inbegrepen.

Nogmaals hartelijk dank en misschien tot ziens.

Top hotel

Bouw, 5-9-2017

De comunicatie onderling het personeel is soms niet perfect. Maar is een goed Hotel ,goed eten Hygiene is super ,animatie is top. En het is centraal gelegen
Gereisd met vrienden in september 2017
Fabienne Lecomte, Jefa de Relaciones Publicas, 7-10-2017

Geachte Bouw,

hartelijk dank voor uw reactive op Zoover. Wij vinden het fijn, dat u al met al een fijne vakantie bij ons heeft gehad. Wij hopen dan ook, u nogmaals terug te Mogen ontmoeten.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Labranda Bronze Playa bij:

Alles ziet er netjes uit

Bert, 4-9-2017

Het eten voor een 4 sterren Hotel mag wat uitgebreider. De drank aanbod is goed maar een bus slagroom?? De buitenbar is helaas niet voorzien van hapjes. De bedjes BI her zwembad zien er keurig uit
Gereisd met partner in september 2017
Fabienne Lecomte, Jefa de Relaciones Publicas, 7-10-2017

Geachte Bert,

hartelijk dank voor uw feedback. Jammer dat u het algemeen maar met een 7 beoordeelt. Er zijn geen snacks bij het zwembad, aangezien er ook geen keuken is en dus geen mogelijkheid, om de snacks te koelen, of warme snacks te geven. Misschien in de toekomst , wie weet? Wij nemen uw feeback als suggestie en geven dit door aan onze centrale. Zij kijken wat zij kunnen verbeteren. Nogmaals dank voor uw feedback op Zoover.

Labranda Bronze Playa

Heerlijke vakantie in een prima hotel!

Karen, 25-8-2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in dit hotel. We zijn er 11 dagen geweest. Het eten is er prima, de kamers zijn schoon en absoluut niet gehorig! Genoeg bedjes bij het zwembad en het strand op loopafstand. Voor een zeer schappelijke prijs huur je daar bedjes. Enige minpunt wat ons betreft is het feit dat er voor onze huurauto bijna geen parkeerplek te vinden was.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geachte Karen,

hartelijk dank voor uw feedback en de review hier op Zoover. Fijn om te lezen, dat u een leuke vakantie bij ons hebt doorgebracht , het eten u gesmaakt heeft, en u het strand ook bezocht heeft. IN het zomerseizoen, als de Canarios ook vakantie hebben en naar het zuiden komen, dan is het inderdaad heel krap met de parkeerplaatsen. Helaas kunnen wij dit niet verhelpen. Het zou wel mooi zijn, als de gemeente hier iets aan zou kunnen veranderen. Nogmaals hartelijk dank voor de tijd, die u genomen heeft, om hier een reactie te plaatsen.

Mooi Hotel ,goede ligging

Lisa, 25-8-2017

Een mooi Hotel met een goede ligging. De kamers zijn mooi en ruim. Ze worden elke dag schoongemaakt inclusief schone handdoeken. Het eten is ook goed, maar het blijft buffet. Verder is het personeel vriendelijk en snel. Ook de ligging van het hotel is goed, het ligt niet aan het strand, maar dat is slechts 5 minuten lopen. Een auto is een aanrader, alleen je kan moeilijk een parkeerplaats vinden.
Gereisd met partner in augustus 2017

Geachte LIsa,

hartelijk dank voor uw feedback hier op Zoover. Mooi om te lezen dat u tevreden was met uw vakantie en vooral met onze service en ook de schoonmaak tevreden was. Buffet bijft inderdaad buffet, dat is zo. In het hoogseizoen komen de Canarios hier naar het zuiden, en die komen dan met de auto, daarom is het in de zomermaanden moeilijk, om dichtbij het hotel een parkeerplaats te vinden.

Misschien tot de volgende keer

Een relaxte vakantie

Jonkers, 16-8-2017

Heel gatstvrij iedereen is heel behulpzaam. Goede animatie en ook erg aardig. Enige minpunt wankelende tafels buiten.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Geachte klant,

hartelijk dank voor uw feedback hier op Zoover. Wij stellen dit zeer op prijs en het is niet enkel belangrijk voor ons, maar vooral voor andere toekomstige klanten. Zo weten zij ook, wat zij hier kunnen verwachten.

Wij zullen proberen, iets te doen aan de wankelende tafels, maar daarvoor hebben we een gelijke vloer nodig, en dat hebben we helaas niet...Spain is different :)

Met de hartelijke groeten uit het Labranda Bronze Playa hotel

FAbienne L

Goed en proper hotel

Wim (Belgie), 5-8-2017

We waren hier met 2 koppels van 22/7 tot 1/8 en vonden het allemaal een goed hotel.

De kamers waren zeer ruim en netjes. De mensen die in het hotel werken zijn zeer vriendelijk. Voor mij persoonlijk zijn Pepe en Vanessa echte toppers!

We hebben in andere 4* hotels al beter eten gehad maar hier was het zeker ook niet slecht (voor mij mocht het zeker ook warmer zijn).

Avondanimatie over het algemeen goed te doen, alleen jammer dat de plaatsen hier beperkt zijn.

Het hotel is zeer proper en dit eigenlijk op alle momenten van de dag (bv de wc's aan het zwembad, we hebben dit elders ooit anders gezien).

Wel spijtig is het 'reserveren' van de ligbedden aan het zwembad, het hotel zegt dat de handdoeken worden weggenomen maar we hebben dit op 12 dagen tijd geen enkele keer gezien. Voeg de daad bij het woord, je zal hier enkel positieve reacties op krijgen.

Ik had ook enkele vragen op voorhand gesteld aan Fabienne en zij heeft alle moeite van de wereld gedaan om deze te beantwoorden, waarvoor dank (email en brief op kamer).

Wij hebben hier een goed verlof gehad !

Gereisd met vrienden in juli 2017

Goede prijs-kwaliteitsverhouding

Lore Coolkens, 2-7-2017

Goed hotel, maar nog enkele verbeterpuntjes.. Tijdens ons verblijf van 1 week, is 6 keer het brandalarm afgegaan, terwijl er niets aan de hand was. Vooral 's nachts was dit vervelend. De kamer was ruim en modern ingericht. Na het douchen vormde er zich wel een plas naast de douche. Het eten was lekker, maar niet zo heel uitgebreid. Zeker voor vegetariërs is er niet heel veel keuze. De ligging is ideaal en bezienswaardigheden liggen op korte afstand.

Het zwembad was voor volwassenen zeker groot genoeg, voor kinderen misschien iets te klein. De verf van het zwembad bleef af en toe aan onze voeten plakken.

De activiteiten georganiseerd door de animatie waren afwisselend en leuk. Ook 's avonds waren er altijd activiteiten.

Samengevat is de prijs-kwaliteitsverhouding zeer goed in dit hotel. We zouden zeker overwegen om hier nog eens terug naartoe te gaan.

Gereisd met vrienden in juni 2017
Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 13-8-2017

Geachte Lore,

hartelijk dank voor uw feedback op deze site. Fijn, om te lezen dat u een leuke vakantie heeft gehad, en het is voor ons ook een grote hulp, dat u wat verbeteringspunten heeft genoteerd. Wel wil ik u laten weten, dat als er een brandalarm afgaat het meestal daardoor komt, dat er mensen zijn, die in de kamers roken. Zoals u gezien heeft, zijn er overal rookmelders en onze receptie of security moet dan nachecken, of er inderdaad niets aan de hand is, of juist wel. Jammer dat sommige klanten denken, dat ze onder een rookmelder kunnen gaan roken. Wat het zwembad aangaat, zo is het inderdaad, dat de verf afbladert. Wij zouden dit in juni gaan repareren, maar aangezien het zo druk is, kunnen wij de mensen niet een week zonder zwembad laten zitten en dat bij temperaturen van ongeveer 35 graden. Zo gauw het iets minder druk is, zal dit zeker gedaan worden.

Fijn , dat u van de animatie genoten heeft. Wij hopen, u nogmaal bij ons te kunnen ontmoeten.

Volgend jaar weer

Marina, 25-6-2017

Midden in Playa dicht bij Strand en centrum , gehorig maar gewoon balkondeur dicht en airco aan.Nederlandstalige pr.waren er al vor de tweede keer.
Gereisd met vrienden in juni 2017
Fabienne L, Jefa de Relaciones Publicas, 29-6-2017

Hallo Marina,

een 10 / 10, beter kan niet en het zegt natuurlijk al genoeg, dat u hier al voor de tweede keer was. Het is inderdaad zo, als u een kamer aan de straatkant heeft, dan is het wat gehorig en daarom is het dan gewoon beter, de balkondeur te sluiten en de airco aan. Momenteel hebben we die wel nodig.

Wij hopen dan ook, u en uw vrienden zo snel mogelijk weer bij ons te mogen verwelkomen.

PR

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Labranda Bronze Playa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Labranda Bronze Playa in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Labranda Bronze Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Labranda Bronze Playa scoort een 8.79 uit 10 op basis van 122 reviews.