8,8

Uitstekend

Zoover award

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Labranda Bronze Playa**** bij :

111 reviews over Hotel Labranda Bronze Playa in het Nederlands

Een relaxte vakantie

Jonkers, 16-8-2017

Heel gatstvrij iedereen is heel behulpzaam. Goede animatie en ook erg aardig. Enige minpunt wankelende tafels buiten.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Goed en proper hotel

Wim (Belgie), 5-8-2017

We waren hier met 2 koppels van 22/7 tot 1/8 en vonden het allemaal een goed hotel.

De kamers waren zeer ruim en netjes. De mensen die in het hotel werken zijn zeer vriendelijk. Voor mij persoonlijk zijn Pepe en Vanessa echte toppers!

We hebben in andere 4* hotels al beter eten gehad maar hier was het zeker ook niet slecht (voor mij mocht het zeker ook warmer zijn).

Avondanimatie over het algemeen goed te doen, alleen jammer dat de plaatsen hier beperkt zijn.

Het hotel is zeer proper en dit eigenlijk op alle momenten van de dag (bv de wc's aan het zwembad, we hebben dit elders ooit anders gezien).

Wel spijtig is het 'reserveren' van de ligbedden aan het zwembad, het hotel zegt dat de handdoeken worden weggenomen maar we hebben dit op 12 dagen tijd geen enkele keer gezien. Voeg de daad bij het woord, je zal hier enkel positieve reacties op krijgen.

Ik had ook enkele vragen op voorhand gesteld aan Fabienne en zij heeft alle moeite van de wereld gedaan om deze te beantwoorden, waarvoor dank (email en brief op kamer).

Wij hebben hier een goed verlof gehad !

Gereisd met vrienden in juli 2017

Goede prijs-kwaliteitsverhouding

Lore Coolkens, 2-7-2017

Goed hotel, maar nog enkele verbeterpuntjes.. Tijdens ons verblijf van 1 week, is 6 keer het brandalarm afgegaan, terwijl er niets aan de hand was. Vooral 's nachts was dit vervelend. De kamer was ruim en modern ingericht. Na het douchen vormde er zich wel een plas naast de douche. Het eten was lekker, maar niet zo heel uitgebreid. Zeker voor vegetariërs is er niet heel veel keuze. De ligging is ideaal en bezienswaardigheden liggen op korte afstand.

Het zwembad was voor volwassenen zeker groot genoeg, voor kinderen misschien iets te klein. De verf van het zwembad bleef af en toe aan onze voeten plakken.

De activiteiten georganiseerd door de animatie waren afwisselend en leuk. Ook 's avonds waren er altijd activiteiten.

Samengevat is de prijs-kwaliteitsverhouding zeer goed in dit hotel. We zouden zeker overwegen om hier nog eens terug naartoe te gaan.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Geachte Lore,

hartelijk dank voor uw feedback op deze site. Fijn, om te lezen dat u een leuke vakantie heeft gehad, en het is voor ons ook een grote hulp, dat u wat verbeteringspunten heeft genoteerd. Wel wil ik u laten weten, dat als er een brandalarm afgaat het meestal daardoor komt, dat er mensen zijn, die in de kamers roken. Zoals u gezien heeft, zijn er overal rookmelders en onze receptie of security moet dan nachecken, of er inderdaad niets aan de hand is, of juist wel. Jammer dat sommige klanten denken, dat ze onder een rookmelder kunnen gaan roken. Wat het zwembad aangaat, zo is het inderdaad, dat de verf afbladert. Wij zouden dit in juni gaan repareren, maar aangezien het zo druk is, kunnen wij de mensen niet een week zonder zwembad laten zitten en dat bij temperaturen van ongeveer 35 graden. Zo gauw het iets minder druk is, zal dit zeker gedaan worden.

Fijn , dat u van de animatie genoten heeft. Wij hopen, u nogmaal bij ons te kunnen ontmoeten.

Volgend jaar weer

Marina, 25-6-2017

Midden in Playa dicht bij Strand en centrum , gehorig maar gewoon balkondeur dicht en airco aan.Nederlandstalige pr.waren er al vor de tweede keer.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Hallo Marina,

een 10 / 10, beter kan niet en het zegt natuurlijk al genoeg, dat u hier al voor de tweede keer was. Het is inderdaad zo, als u een kamer aan de straatkant heeft, dan is het wat gehorig en daarom is het dan gewoon beter, de balkondeur te sluiten en de airco aan. Momenteel hebben we die wel nodig.

Wij hopen dan ook, u en uw vrienden zo snel mogelijk weer bij ons te mogen verwelkomen.

PR

zeer fijne vakantie

Fam Smeers, 24-6-2017

Wij hadden een kamer op het 5de verdiep aan het zwembad, was een mooie en zeer ruime kamer. Vriendelijke kamermeisjes die de kamer telkens zeer netjes maakten. Het personeel was heel vriendelijk. Fijne animatie voor groot en klein.

Kortom een goed hotel waar we een fijne vakantie hadden. Zeker een aanrader!!

Wij gaan zeker nog eens terug

Gereisd met partner in juni 2017

Geachte familie Smeers,

hartelijk dank voor uw reactie hier op Zoover. Wat fijn om te horen, dat u bij ons een geslaagde vakantie had en u onze service zowel van de kamermeisjes , als het animatieteam op prijs stelt.

Wij hopen dan ook, u nog eens bij ons te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten uit Gran Canaria

LABRANDA BRONZE PLAYA

Leuke vakantie, in een fijn hotel

Jesse, 19-6-2017

Bronze Playa is een hotel waar je gastvrij wordt ontvangen en verblijft in schone en ruime kamers.Het personeel is zeervriendelijk. Het voordeel is dat je kan kiezen voor strand of zwembad door de goede ligging. Ook het centrum ligt op loopafstand. Bij het zwembad waren (juni) genoeg lig bedjes en en een prima poolbar. Bodem van het zwembad was wel aan het afbrokkelen. Het eten was prima te eten maar werd soms slecht bijgevuld wanneer het op was (op=op). Zelf service tijdens het eten was een pluspunt. Tijdens de avonden vaak erg druk op het terras van het hotel en dus te weinig zitplaats. Ook 's avonds was er vanwege de enkele bar in het hotel vaak een erg lange rij om een drankje te halen. Wel waren de drankjes/cocktails van prima kwaliteit desondanks een B-merk te zijn.

Over het algemeen wegen de pluspunten allemaal sterker dan de minpunten. Zeker voor herhaling vatbaar en iedereen aan te raden.

Kortom een week lang genoten!

Gereisd met partner in juni 2017

Beste klant, hallo Jesse,

Hartelijk dank voor uw recent verblijf in Hotel Labranda Bronze Playa. Het was een groot genoegen u als gast te mogen verwelkomen. Steeds fijn te weten dat u genoten hebt van uw verblijf in ons hotel.

Wij kijken er nu reeds naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen. Wij proberen altijd zo snel mogelijk bij te vullen, maar als er ineens ca. 400 man eten, dan is het ene vaak sneller op als het andere. Ik ga hierover met onze keukenchef praten, om te zien, of we dit evt nog kunnen verbeteren.

Met vriendelijke groeten,

FabienneL

publicrelations.bronzeplaya@labranda..com

leuk verblijf

sandra spriet, 18-6-2017

Hotel La Branda Bronzé playa is een heel leuk hotel, natuurlijk niet te vergelijken met de Turkse hotels, maar prijs/kwaliteit zeker in orde. Heel vriendelijk personeel,heel mooie kamers, het eten was ook best goed, zwembad echt proper. Animatieteam vond k minder goed. Behalve dit kleine minpuntje is het hotel een echte aanrader,zeker zo dicht bij de zee en he bruisende centrum met zijn vele winkeltjes. Top!
Gereisd met partner in december 2016

Geachte Sandra,

hartelijk dank voor uw feedback op Zoover. Fijn te lezen , dat u bij ons een geslaagd vakantie heeft gehad. Wat de animatie aangaat, zo zullen wij met de externe firma, die bij ons de animatie verzorgd, kijken wat er eventueel verbeterd kan worden.

Misschien tot de volgende keer.

LABRANDA BRONZE PLAYA

Goed hotel

Ellen, 5-5-2017

Goed en modern hotel. Grote kamers met een beetje te harde matrassen. Opgelost met een deken eronder. Eten was heerlijk en warm. Voor ieder wat wils. Veel winkels in de omgeving en dichtbij het strand en boulevard. Stand is moeilijk te bereiken, met veel trappen. Er is ook een lift maar dan moet je nog een gedeelte met trappen of steile helling naar beneden. Is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Maar verder was het toppie, we hebben genoten en we hadden mooi weer!!
Gereisd anders in april 2017

Geachte gast,

hartelijk dank, dat u na de vakantie nog even de tijd heeft genomen, om een review achter te laten hier op Zoover.

Fijn, dat u een fijne vakantie heeft gehad en u het naar uw zin had in Labranda Bronze Playa. Mooi om te lezen, dat het eten u ook heeft gesmaakt. Wij hopen u dan ook snel weer bij ons te Mogen begroeten.

Met zonnige groeten

Relax vakantie

Annie, 20-3-2017

Wij verblijven momenteel in het labranda bronze playa hotel. Het hotel is zeer modern, ruime kamers. Enige minpunt is dat er geen mini bar is op de kamer. De ligging is zeer goed en centraal in playa del ingles. Vriendelijk personeel en het hotel is erg schoon.
Gereisd met vrienden in maart 2017

Goedemiddag,

hartelijk dank voor uw reactie hier op Zoover. Bedankt ook dat u het personeel waardeert, wij denken dat dit een van onze grote pluspunten is,

Het is inderdaad zo, dat er geen minibar op de kamer is, maar dit is wel te huur voor 2,50 Euro per dag, voor de klanten die dit echt nodig vinden. En aan de receptie is er koud water altijd te verkrijgen.

Door minibar etc extra te doen, is het bij Labranda Bronze Playa mogelijk, de prijzen laag te houden , als u dit bvb. met andere 4 sterren hotels vergelijkt, bvb in onze omgeving.

Labranda Bronze Playa

Goed hotel maar het zou elders moeten liggen.

Michel Van den Eynde, 4-3-2017

Omgeving verouderd en vervallen.
Gereisd met partner in februari 2017

Geachte Michel,

bedankt voor uw kort verslag. Het is inderdaad zo, dat de omgeving verouderd is, maar aangezien al veel hotels gerenoveerd zijn of dit in de planning hebben, gaan wij er van uit, dat de gemeente Playa del Inglés ook hier binnenkort verandering in zal brengen. Misschien beslist u dan toch nog een keer, om naar Playa del Inglés te komen. Verder is het zo, dat als u bvb eens een taxi naar Meloneras neemt (5 km) u zult zien, dat de gemeente wel bezig is, om tegen het verval iets te doen.

Wie weet dan toch tot de volgende keer.

Labranda Bronze Playa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Labranda Bronze Playa in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Labranda Bronze Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Labranda Bronze Playa scoort een 8.83 uit 10 op basis van 116 reviews.