Appartement Guinea

Appartement Guinea
Guinea
7,6

159 reviews over Appartement Guinea in het Nederlands

👍 word elk jaar beter en goedkoop.

L.Bouwens, 7-10-2017

Eigenlijk is alles goed, zwembad word elke ochtend verschoond en gecontroleerd,de kamer is perfect de supermarkt (Spar) ligt om de hoek ( elke ochtend verse broodjes) een nadeel moeilijk een gratis parkeerplek te vinden voor je huurauto,als je een beetje geluk hebt kun je voor de deur parkeren maar dit probleem is in heel Playa del Ingles. 5 minuten lopen naar het strand, dus weer een prima vakantie gehad, een echte aanrader.
Gereisd met partner in oktober 2017

Leuk, goedkoop, gedateerd, mooie locatie

Luuk, 13-9-2017

Ligging van de appartement is heel goed. Lekker dicht bij het strand en boulevard. Personeel super vriendelijk en behulpzaam.

Goede keuken helaas met een beperkte kaart.

Prijs/kwaliteitverhouding goed.

Minder goed is het lawaai s''nachts van komende en vertrekkende bussen die toeristen van andere hotels komen halen en brengen.

Accommodatie net als een groot gedeelte van Playa del Ingles gedateerd.

Overlast van zgn toeristen die zich niet weten te gedragen in de nachtelijke uren.

Veel geschreeuw, drugs- en drankoverlast op de openbare weg voor het complex.

Gereisd met partner in augustus 2017

Kakkerlakken

Michelle, 2-8-2017

Mooie vakantie gehad, prima locatie! Alleen jammer van de kakkerlakken in ons appartement. Kamer 711. Eerst dachten we dat er eentje verdwaald vanuit buiten naar binnen is gekomen totdat we op een middag merkten dat ze vanuit de gaten onder de ingebouwde kast kwamen. Onderhouds dingetje wat dicht kitten betreft. Brrr nooit meer hier heen
Gereisd met partner in juli 2017

Mooie plek

Ivo, 28-7-2017

Alleen de locals in het complex bepalen wat er gebeurd

Heel erg jammer van deze vakantie een afrader voor jongeren en mensen met kinderen

Gereisd met partner in juli 2017

Prima hotel!

Jesper, 25-7-2017

Afgelopen week naar Guinea geweest met een kameraad, prima hotel voor jongeren of volwassenen zonder kinderen. Voor kinderen is er niks te doen in het hotel. Wel zou ik afraden om een reis te boeken met eten, op 300 meter zit een Spar supermarkt waar je ook prima boodschappen kunt doen, en het avondeten aan de boulevard is prima en goedkoop. Verder kan het gehorig zijn, maar daar hebben wij geen last van gehad. Alles is super dichtbij, en elke dag kwam de schoonmaakster om alles schoon te houden! Wij zaten op 602, vrij hoog en hebben geen last gehad van ongedierte zoals ik eerder hier las. Ook grote kamer, met groot balkon met uitzicht op zee.

Kortom; Prima schoon hotel om in te verblijven als Logies, ligging perfect.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Complex met goede en slechte appartementen

BerJanSte, 24-2-2017

De receptie is matig bezet en het receptiepersoneel is meestal onvriendelijk.

De inrichting van ons appartement en de schoonmaak daarvan waren prima in orde. Het schoonmaakpersoneel was zeer vriendelijk en flexibel wat tijden van schoonmaak betreft.

Ons appartement op de eerste verdieping ( nr 104 ) bevindt zich in de kelder ( de receptie is op de derde verdieping ) en stonk als een beerput compleet met kakkerlakken.

De reisleiding heeft dit ook geconstateerd.

Af en toe was het wat beter.

De hoger gelegen appartementen zouden wel in orde zijn.

Overplaatsing bleek echter niet mogelijk omdat alle accommodaties in de omgeving vol zaten.

Gelukkig was het lekker weer zodat we meestal buiten waren.

Het bijgeboekte ontbijt konden we vanaf 9 uur in de tegenover gelegen bar nuttigen.

De kwaliteit was goed maar de hoeveelheid zeer afgemeten : 2 sandwichsneetjes of pistolet met kaas, ham, jam, omelet of roerei, bakje yoghurt met fruit, 2 bekers thee, koffie of hot chocolate.

Barpersoneel was vriendelijk en zorgde 2x voor een prima meeneemontbijt.

Conclusie : zorg dat je niet op de eerste verdieping terecht komt !!!

Gereisd met partner in februari 2017

heerlijke tijd gehad

broncemar, 8-1-2017

App.prima schoon en goede bedden

Bezetting van. de receptie islam slechts 2 maal daags

Gereisd met partner in november 2016

Volgend jaar weer!

Ria, 7-11-2016

De ligging! Daar ben ik het meest mee in mijn sas! Alles kun je lopend doen. Wil je verder, kun je (goedkoop) met de bus of taxi. Prima te doen!

Uit eten is ook supergezellig op de lange boulevard of in WC Yumbo. Men herkende ons van vorig jaar.

Eigenlijk mag ik verder niet klagen, want voor dit kostenplaatje mag ik ook verder niets verwachten.

Volgend jaar weer!

Gereisd met partner in juli 2016

Zeer tevreden over personeel en appartement!

Ton, 7-11-2016

Vriendelijk personeel, reageerde ook snel bij vragen/klachten.

Ligging van het appartement; alles was lopende te doen!

Wat iets minder is, is dat het toch wel gedateerd is en snel 'kapot', maar goed, dat wordt dan ook weer snel gerepareerd.

Gereisd met partner in juli 2016

heerlijke 12 dagen gehad !!

Jacoline van Nugteren, 15-9-2016

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in appartement Guinea, alles wat je maar kan hebben is op loopafstand, strand, boulevard, supermarkten, uitgaansgelegenheden! Appartement vonden wij goed, voldoende ruimte, airco hebben ze niet kan je wel huren, als je s'avonds alles opzet, is het makkelijk te doen.

Wij hebben 12 heerlijke dagen gehad, wij komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Guinea bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Guinea in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Guinea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Guinea scoort een 7.57 uit 10 op basis van 162 reviews.