Beoordelingen Hotel Eugenia Victoria***

Eugenia Victoria***
2052 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Eugenia Victoria***
Avenida de Gran Canaria 26, E-35100, Playa del Inglés

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eugenia Victoria*** in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eugenia Victoria*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Eugenia Victoria scoort een 8,0 uit 10, op basis van 2052 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eugenia Victoria*** in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eugenia Victoria***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Eugenia Victoria*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 961 vakantiefoto's van Hotel Eugenia Victoria*** vinden. Je kunt 12 video's van Hotel Eugenia Victoria*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gran Canaria. Vergelijk Hotel Eugenia Victoria*** met andere accommodaties in Playa del Inglés.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

1977 beoordelingen over Eugenia Victoria***

2052 beoordelingen
7,7
7,5
8,2
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Aug. 2014
"Leuk hotel!"vertalen
Els
8,0

19-08-2014 Wij zijn zonet terug van een deugddoende vakantie in dit hotel. Voor een 3 sterrenhotel was het wel in orde. Groot hotel met vele faciliteiten.
Pluspunten : mooi zwembad en veel ligstoelen, veel nederlandstalig -en vriendelijk -personeel, voldoende aanbod qua eten en drinken niks tekort wat ons betreft, ruime kamers beetje verouderd maar netjes en voldoende ruimte, vers fruitsap bij ontbijt, supermooie welness- puur genieten en gratis!, gratis minigolf en fitness, om half 12 stipt was alles rustig, bijna overal wifi zelfs aan zwembad, mooie omgeving te doen te voet, metde taxi of met de bus, jeepsafari is een topper
Minpunten : geen muziek aan zwembad, shows 's avonds niet top eerder " na 5 min hebben we het gehad", geen spaanse avond
Kortom : wij hebben een fijne vakantie gehad, een aanrader, zeker weten! Er zijn veel 4sterrenhotels die veel minder te bieden hebben

"Twitter beoordelingen"
01-09-2013 @WesleyStannard Puur genieten! (@ Hotel Eugenia Victoria) [pic]: http://t.co/0Gy1LNHUFQ --- Bron: https://twitter.com/WesleyStannard/status/374261735299219457
met oudere kinderen, Aug. 2014
"Geen echte aanrader"vertalen
Fam. van de Weterin...
4,0
7,0

30-08-2014 De accommodatie is behoorlijk gedateerd.
In de omgeving van het hotel is genoeg te doen.
Het avondeten is ronduit slecht.
Pluspunt is de wellness .
Animatie is er alleen voor bejaarden.

met oudere kinderen, 2014
"NOOIT MEER !"vertalen
richard
2,0
3,0

09-08-2014 wat een slecht hotel slechte bediening slechte schoonmaak slecht eten ect
gerenoveerde kamer gehad ,dat was het enige pluspunt
eens maar nooit meer

met partner, Aug. 2014
"Goed hotel!!"vertalen
Josefina
8,0

25-08-2014 Goed hotel, kamer gewoon goed en schoon, ligging is top overal dichtbij max 10 min lopen, zwembad is gewoon goed en de spa is echt een aanrader en gratis.
zijn hier voor de 3e keer geweest en wat ik echt tegenvond vallen dus ook niet meer heen ga nu is het eten, a la carte gegeten maar kreeg gewoon koude kip!! en in het buffet is het ook niet top,vaak koud eten.
enige voordeel is de bar aan het zembad waar je frituur kan eten dat is gewoon goed.
en geen airco is op de rechterzijde toch wel een nadeel, hele middag zon en dus echt super heet.

met een groep, Aug. 2014
"Gewoon goed, absoluut genoten!"vertalen
AM Valies
8,0

15-08-2014 In augustus 2014 met 6 personen in de leeftijd van 5 tot 59 jaar in Eugenia Victoria verbleven. Wij hebben allemaal genoten van ons verblijf. Van tevoren de beoordelingen op deze site gelezen en al het negatieve klopte nagenoeg niet. Het eten is gewoon goed. Er is een basis wat iedere dag gelijk is (bijvoorbeeld rijst, friet, salade) maar iedere dag wordt er iets anders geserveerd. Het eten is warm en wordt constant bijgevuld. Personeel is heel vriendelijk en verstaat NL en sommige spreken het ook (vloeiend). Familiekamers zijn ruim en schoon. Hadden 2 kamers waarvan 1 een badkamers had die wat gedateerd was. Maar wel schoon. Kamers zijn wel gehorig, je hoort wie er over de gang loopt. Plafondventilator aanwezig maar weinig rendement. Zwembaden zijn precies goed. 1 bad tot 3,40 diep en twee kleine badjes voor de kinderen. Verder een nette gym en een midgetgolf. Entertainment is beetje mager maar wel leuk. Prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend, niets op aan te merken!

met vrienden, Juli 2014
"Overboeking"vertalen
Danielle
4,0
8,0

26-07-2014 Ik en mijn vriendin zouden 8 dagen genieten in het hotel eugenia victoria. Helaas was het bij de aankomst anders als verwacht. We kregen samen met 12 andere koppels/gezinnen te horen dat we een overboeking zouden krijgen Ivm fout van het hotel. Deze overboeking was voor 1 nacht. We werden slecht geïnformeerd over waar we naar toe moesten en hoe verder. Wel vertelde ze ons dat we de volgende dag 11 uur konden inchecken bij eugenia victoria. Om 5 uur stonden we helaas nog steeds in de lobby te wachten en hadden nog geen kamer. Zo waren wij al 2 volle dagen kwijt van onze vakantie.

Na helemaal een kamer te hebben ontvangen savonds was het hotel prima. Personeel vriendelijke bij receptie. Ligging is prima, leuke winkel centra, barretjes. Het eten was minder het was eentonig en lauw eten. De kamers waren goed alleen het was heel rumoerig in de nacht Door jeugd!

met oudere kinderen, Juli 2014
"Gedateerd, maar wel aan te raden."vertalen
yvon123
8,0

12-08-2014 Gedateerd hotel. Kamer ietsjes stoffig. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, wel elke dag hetzelfde. Avondeten in buffetvorm, elke dag salades, patat, vaak pizza en vis. Diner varieert dagelijks, is goed te doen maar er zijn voldoende restaurantjes in de buurt. Technische problemen in badkamer werden telkens snel opgelost. Klein koelkastje in kamer. Geen airco, wel plafondventilator boven tweepersoonsbed. Zijn aan het verbouwen. Je kunt gratis koud drinkwater tappen bij de bar. Voldoende ligbedjes met matje en voldoende parasols, ook in hoogseizoen. Op het dak kun je ook zonnen en bubbelbad, ook nudistengedeelte daar. Vertrek je laat dan kun je een sleutel van een andere kamer krijgen om even te douchen. Dat is een vriendelijke service. Publiek is vooral Nederlanders, Belgen en enkele Engelsen en Duitsers. Elke dag animatie voor volwassenen en kinderen, maar moet je van houden.Ga je dolfijnen kijken, kies dan voor een kleinere boot/catamaran. Op de grote zit je als sardientjes in een blik.

met vrienden, Juli 2014
"Goed en gezellig hotel"vertalen
P&T

14-07-2014 Goed en gevarieerd eten
Geweldige spa
Hartelijk en vriendelijk personeel, wat er al jaren werkt
Grote kamers redelijk goede bedden
Goede schoonmaak
Veel dezelfde vakantiegangers
Iedere avond live muziek

met partner, Juli 2014
"Super Hotel!"vertalen
Fam Postma

28-07-2014 Mooi en netjes hotel
het hotel ligt wat van het strand maar je kan met een shuttlebusje (Gratis) naar toe. Op het dakterras van het hotel heb je een prachtig uitzicht je an hier lekker genieten in de jacuzzi een mooi groot zwembad en onder het hotel een enorm welness-centre. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. We kregen een bungalow kamer toegewezen.. we dachten eerst we worden ergens afgelegen in een kamertje gepropt maar dit bleek gelukkig niet zo te zijn. Op de bagande grond zijn 10 bungalow kamers gelegen aan een tuin die weer aan het zwembad grenst.. dit was echt ideaal. voor de mensen die dit kunnen boeken zou ik dat echt doen.
Het eten is prima, elke dacht veel variaties maar wel veel vis.. daar moet je wel van houden. Veel activiteiten voor kinderen maar ook voor ouderen. Nederlands sprekend personeel echt ideaal!

Jeep Safari echt een aanrader en Port de mogan (klein venetië) super leuk dorpje (vrijdags markt)

met partner, Juli 2014
"Fantastisch hotel!"vertalen
Collin
9,0

21-07-2014 Wij zijn 9 dagen in dit geweldige hotel verbleven op basis van All Inclusive. De kamer was mooi, en werd iedere dag goed schoongemaakt! De nieuwe kamers die wij gezien hebben worden ook heel erg mooi. Het eten was goed, en er was veel keuze. De gratis shuttle bus naar het strand is ook erg handig! Het personeel is erg vriendelijk, en ook een pluspunt dat een aantal van de Receptie medewerkers Nederlands spreken. De verschillende winkelcentra zijn ook erg leuk om te winkelen! Dit hotel is fantastisch en zeker een aanrader!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?