Beoordelingen Hotel Eugenia Victoria***

Eugenia Victoria***
2031 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Eugenia Victoria***
Avenida de Gran Canaria 26, E-35100, Playa del Inglés

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eugenia Victoria*** in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eugenia Victoria*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Eugenia Victoria scoort een 8,0 uit 10, op basis van 2031 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eugenia Victoria*** in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eugenia Victoria***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Eugenia Victoria*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 950 vakantiefoto's van Hotel Eugenia Victoria*** vinden. Je kunt 12 video's van Hotel Eugenia Victoria*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gran Canaria. Vergelijk Hotel Eugenia Victoria*** met andere accommodaties in Playa del Inglés.
Even geduld a.u.b.

7,7
8,2
7,5
8,3
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, Juli 2014
"Goed en gezellig hotel"vertalen
P&T

14-07-2014 Goed en gevarieerd eten
Geweldige spa
Hartelijk en vriendelijk personeel, wat er al jaren werkt
Grote kamers redelijk goede bedden
Goede schoonmaak
Veel dezelfde vakantiegangers
Iedere avond live muziek

"Twitter beoordelingen"
01-09-2013 @WesleyStannard Puur genieten! (@ Hotel Eugenia Victoria) [pic]: http://t.co/0Gy1LNHUFQ --- Bron: https://twitter.com/WesleyStannard/status/374261735299219457
met partner, Juli 2014
"Fantastisch hotel!"vertalen
Collin
9,0

21-07-2014 Wij zijn 9 dagen in dit geweldige hotel verbleven op basis van All Inclusive. De kamer was mooi, en werd iedere dag goed schoongemaakt! De nieuwe kamers die wij gezien hebben worden ook heel erg mooi. Het eten was goed, en er was veel keuze. De gratis shuttle bus naar het strand is ook erg handig! Het personeel is erg vriendelijk, en ook een pluspunt dat een aantal van de Receptie medewerkers Nederlands spreken. De verschillende winkelcentra zijn ook erg leuk om te winkelen! Dit hotel is fantastisch en zeker een aanrader!

met partner, Juli 2014
"Goed voor elkaar!"vertalen
Marielle85
5,0
8,0

15-07-2014 Vanaf 7 juli zijn we een week op basis van All Inclusive in Eugenia Victoria verbleven. Kamers waren netjes met een groot balkon en werden iedere dag schoongemaakt. Handdoeken werden eens per 2 dagen verwisseld en soms vaker. Wat betreft het eten was er iedere dag voldoende keuze en ook erg gevarieerd, echt top! Iedere avond vanaf 20.30 - 23.30 uur was er live muziek. Het strand is te voet te doen (ca. kleine 20 minuten lopen) maar er rijdt ook ieder uur een shuttle bus vanaf het hotel. Ga ook eens kijken in Puerto de Mogan (klein Venetie), niet alleen voor de markt (vrijdags) maar ook gewoon om dit dorpje te zien en in de haven te kijken. Je ziet er de mooiste kleuren vissen zwemmen vanaf de kant!

met oudere kinderen, Juli 2014
"Super gezellig"vertalen
constance
10,0

20-07-2014 Het hotel is prachtig en schoon.
Eten is lekker maar zo nu en dan lauw eten, maar zo veel keus en ontbijt ook heel veel keus.
Alleen wat ik mij wel afvraag is wat ze met de restanten eten doen, want er blijft zo veel eten over.
Elke avond voor ieder wat wils, er is zo veel keus zoals: patat, gebakken aardappeltjes, puree, pasta's, pizza, broodjes, vis, vlees, veel soorten groentes, sausen, jus, soep ook kan je in de avond broodjes eten, genoeg soorten fruit en yoghurt, kleine gebakjes, pannenkoeken, enz enz ik zal vast nog wel wat vergeten zijn.
En in de ochtend, zoveel soorten broodjes en gewone boterhammen en stokbroden en mini crossantjes met heel veel soorten beleg, zalm, jam, enz enz en ook engels ontbijt, pannenkoeken, yoghurt, cornflakes, gebakjes enz enz en nog meer. in de ochtend kan je veel soorten drinken pakken zelfs vers geperst jus, en verschillende soorten thee en verschillende soorten koffie.

met vrienden, Juli 2014
"Dit nooit meer ziek van het eten"vertalen
Kimberley
3,0
8,0

14-07-2014 Ik sta met verbazing de reacties hieronder te lezen.. Het hotel en de service was top de kamers zijn ruim en goed verzorgd maar het eten is een ramp! Het eten word geserveerd in buffet vorm en je kan van 6 tot ongeveer 9 uur eten .. Het eten word niet ververst en blijft in grote bakken liggen tot 9 uur dan kan jezelf al invullen hoe slecht het eten daarna er aan toe is er word totaal geen zorg aangegeven en niet 1 keer na gekeken .. Ik snap niet dat mensen kunnen zeggen dat het eten top is .. Ik niet alleen maar een vriendin van mij zijn er allebei ziek van geweest ! En daarnaast kilo's afgevallen..

met vrienden, Juni 2014
"Geweldig hotel!"vertalen
Rene
9,0

29-06-2014 Er hangt een heel gemoedelijke sfeer in en om het hotel! De mensen zijn vriendelijk en er zijn veel vakantiegangers die er al langere tijd komen!

"Prettig hotel"vertalen
meneer de Meer
9,0

21-06-2014 Wij hebben een prima vakantie gehad in Eugenia Victoria.
Het personeel was zeer goed en erg vriendelijk.
De kamer die wij kregen was helemaal opgeknapt.

"Een fijn hotel"vertalen
mevrouw Lieftink
6,0

24-06-2014 Lekker ruim en ze zijn bezig met renoveren, nieuwe kamers worden schitterend, we hebben een modelkamer gezien.

"Prijs kwaliteit goed"vertalen
mevrouw den Holland...
4,0

30-06-2014 Jammer dat ze bezig waren met verbouwen op de verhuurde etage's zodat de overlast van stof en herrie constant aanwezig was zodanig dat je soms met je hand voor je mond de gang moest inlopen dit gaf ons niet echt een vakantie gevoel.

"Prima accomodatie"vertalen
chantal
7,0

01-07-2014 Groot hotel. 8 etages hoog. Goed te eten. Elke dag stond er wat anders op het menu. De kamers waren groot, maar wel wat gedateerd. Ze zijn bezig met het opknappen op de 8e etage. Dus als je er over een paar maanden heen gaat, kies een kamer op de 8e etage, misschien is het al nieuw. Vele leuke cafeetjes en restaurants in de buurt. Er waren heel veel Nederlanders in het hotel. Zelfs het personeel sprak Nederlands. Het eten was in buffet vorm. Elke dat wat anders. Het enige 'min'-punt is dat er veel ouderen ernaar toe gaan. Dus wij als jong stel moesten er even aan wennen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?