Beoordelingen Hotel Eugenia Victoria***

Eugenia Victoria***
2063 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Eugenia Victoria***
Avenida de Gran Canaria 26, E-35100, Playa del Inglés

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eugenia Victoria*** in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eugenia Victoria*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Eugenia Victoria scoort een 8,0 uit 10, op basis van 2063 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eugenia Victoria*** in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eugenia Victoria***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Eugenia Victoria*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 1068 vakantiefoto's van Hotel Eugenia Victoria*** vinden. Je kunt 13 video's van Hotel Eugenia Victoria*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gran Canaria. Vergelijk Hotel Eugenia Victoria*** met andere accommodaties in Playa del Inglés.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

1988 beoordelingen over Eugenia Victoria***

2063 beoordelingen
7,7
7,5
8,2
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Okt. 2014
"Fijn Hotel"vertalen
meneer Meupelenberg
8,0

16-10-2014 Fijn Hotel alles goed geregeld. Niets op aan te merken. Kamers zeer ruim.
Playa de Ingles zeer verouderd.

"Twitter beoordelingen"
01-09-2013 @WesleyStannard Puur genieten! (@ Hotel Eugenia Victoria) [pic]: http://t.co/0Gy1LNHUFQ --- Bron: https://twitter.com/WesleyStannard/status/374261735299219457
Met partner, Okt. 2014
"Tis ons goed bevallen!"vertalen
Annelies Hendriks
8,0

13-10-2014 hotelkamers zijn gedateerd en aan renovatie toe, maar alles werkt. Goeie douche met krachtige straal, een glazen wand ipv douchegordijn zou beter zijn. Jammer dat airco ontbreekt. Wel hangt op de slaapkamer een ventilator aan het plafond. Wij hadden halfpension geboekt, maar dan moet je echt alles handje contantje afrekenen. Niet handig. Waarom geen card uitgereikt zodat je bij checkout alle gemaakte kosten kunt afrekenen? Als je van dansen houdt zoals wij, kom je hier aan je trekken; er is elke avond live muziek op het terras. Tegelijkertijd is er binnen dan een show te zien (zang, dans, spaanse avond, karaoke enz). Je moet dus kiezen of je de show wil gaan zien of naar de live muziek wil voor een dansje. Jammer, dat zou m.i. beter georganiseerd kunnen worden. Het eten is prima en er is voldoende keus. Omdat ze kampen met personeelstekort (bezuinigingen) komt het nogal eens voor dat borden, bestek, eten niet op tijd aangevuld wordt. Ligt niet aan het personeel, dat doet z'n best.

Met een groep, Sept. 2014
"Prima hotel"vertalen
Joke Rijkhoff
8,0

06-10-2014 Hoewel slechts 3 sterren toch een prima hotel. Ruime kamers met een mooie badkamer én nog een huiskamer en ruim balkon. Zeer geliefd bij Nederlanders. Televisie (geen betaal-tv) op de kamer met RTL-4 en SBS6. Zelfs bij de receptie spreken ze Nederlands. Zeer behulpzaam. Het ontbijt- en dinerbuffet waren prima in orde. In het gehele hotel (gratis) wifi. Niet direct bij het strand, maar er schijnt een hotelshuttle te zijn.

Met vrienden, Sept. 2014
"Ga er zeker nog eens heen"vertalen
Hennie
9,0

10-10-2014 mijn eerste ervaring met All inclusive, en ik mag zeggen het is me bevallen, bij het reisbureaux en mijn vakantiegenoot zeiden, je kan het niet vergelijken met Turkije, maar achteraf zei mijn vakantiegenoot, dit is beter dan Turkije, zodra je aankomt bandje om en genieten maar, wij waren vroeg dus de kamer was nog niet klaar, begrijpelijk maar konden wel van alles gebruik maken, snap ook niet wat sommige mensen te zeuren heben, het is gewoon goed daar, het is geen 5 sterren restaurant waar je met alle egards bdient word, dit is all inclusive dus een andere formule, goed en genoeg te eten, tussen de middag heerlijk op terras bij het zwembad eten van de kaart, elke middag om 17.00 uur borreluurtje aan de bar, daarna lekker douchen en aanschuiven aan het buffet, op de dag van vertrek, wij gingen toevallig pas s' avonds weg, kan je de hele dag nog overal van gebruik maken, wel voor 12.00 uur uitchecken, en dan krijg je om 16.00 uur nog even een kamer om te douchen om fris naar huis te gaan

Met partner, Sept. 2014
"Eugenia victoria is een goed verzorgd hotel"vertalen
meneer Dikken
4,0
7,0

09-10-2014 hotel ligt te ver van het strand. Voor mensen die lekker de hele dag aan het zwembad willen liggen is dit prima. Voor mensen die naar het strand willen is dit lastig. Daarom hadden wij in eerste instantie ook voor ander hotel gekozen

Met partner, Sept. 2014
"Verouderd, vies en kwalijke service. Nooit meer!"vertalen
vanwerkhoven
2,0
2,0
1,0
1,0
7,0

30-09-2014 Ik en mijn echtgenoot zijn daar afgelopen week geweest, Het aanbod van het eten lijkt groot, maar is onvoldoende, de kwaliteit van het eten is zwaar onder de maat, erg vet, koud en smakeloos en er wordt er onhygiënisch mee omgesprongen(de bakken met eten worden op de schouders van de kelners gedragen, zodat de haren en zweetdruppels van de kelners in het eten verdwijnen) Bij aankomst kregen wij al fikse ruzie met de receptioniste omdat mijn schoonmoeder mee was bij het inchekcken (zij verbleef in een ander hotel). Ze dachten dat we haar binnen gingen smokkelen. Deze receptioniste heeft ons de hele vakantie geterroriseerd. Te pas en te onpas kwam ze de kamer in voor controle, dan werkte de pasjes niet meer en had ze ons pas om 20.00 uur 's avonds de kamer, terwijl anderen van de groep (touroperator) direct hun kamer kregen. De kamer was smerig en zwaar verouderd. Dit is typisch een geval van toeristen uitmelken. Schande dat touroperator dit nog aanbiedt!

"Leuk hotel"vertalen
H Busschers
5,0
8,0

29-09-2014 Hotel is prima, ligt iets ver van het strand maar er gaat dagelijks een shuttleservice. Lopend ongeveer 15 min van Yumbo een groot winkelcentrum. Ook ligt het hotel 5 min van een Hollands str met een Heinikencafe en Nederlandse bars.
De leeft van onze vakantie in september was 50+. Er is animatie aanwezig maar niet opdringend.
Het hotel heeft een prima wellness center met bubbel- en zoutbaden, een sauna, turks stoombad en solarium. Alles gratis voor all inclusieve klanten.
Op de 8e verdieping bevindt zich een whirlpool.
De hotelkamers zijn groot en een beetje gedateerd maar er wordt flink verbouwd. (geen hinder van ondervonden). Wat wel vervelend is dat je kamer geen airco heeft alleen een ventilator en dat is ook in september niet uit te houden.
Er is elke avond muziek en ook het animatieteam doet zijn best. Het eten is warm en veelzijdig en niets is te veel. Al inclusieve is dan dit ook echt zelfs cocktails zijn te verkrijgen.
Al met al een prima hotel voor rust en een goede prijs.

"Tegenvaller."vertalen
PaulPC
5,0
8,0

22-09-2014 Om positief te starten: personeel in restaurant, bar en receptie is prima! De gerenoveerde kamer op de 8e verdieping goed, ruim en voldoende ingericht, bedden prima. Helaas ook een aantal negatieve kanttekeningen. Bereiding vlees(avond) erg onzorgvuldig, rauw of soms juist veel te doorbakken. Servies niet altijd schoon. Hoewel lastig om in een all-inclusive concept te variëren met voeding hebben wij beter meegemaakt in één van de andere Bull hotels. Schoonmaak van de kamer erg ongeorganiseerd, om 10 uur s’morgens werden de lakens verwijderd en prullenbakken schoongemaakt pas in de middag het bed weer in orde gemaakt en de kamer gedweild. Avond live muziek buiten, de kwaliteit ervan zodanig dat deze de eerste ronde audities van willekeurige talentenjacht niet zou hebben overleefd. Irritant als je op je balkon daar zoveel van mee krijgt. Liefhebbers van volkstheater kunnen s’morgens al rond half zeven genieten van schouwspel rond het zwembad “handoekje leggen en parasol bemachtigen”.

Met partner, Sept. 2014
"Na drie keer hebben we het wel gezien"vertalen
Alie
10,0

21-09-2014 Algemene indruk is goed het eten verschild per dag kwaliteit en temperatuur. In de avond bij de live muziek loopt een enkele ober sneller wanneer hij een fooi krijgt geef je die niet vooraf dan loopt hij om je heen en ziet je niet zitten. Terwijl wij er van uit gaan dat een fooi verdiend wordt en niet als omkoopmmiddel gebruikt moet worden. Er wordt verbouwd ondanks dat ze op de verdieping onder ons bezig waren hebben wij het niet als lastig ervaren.

"Prima hotel"vertalen
mevrouw Vos
9,0

23-09-2014 Wij hebben in Eugenia Victoria genoten van een fijne vakantie. Het is een prima hotel met uitstekende service, lekker eten en bovendien een
uitstekende wellness.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?