Hotel Eugenia Victoria ***

Hotel Eugenia Victoria
Eugenia Victoria
7,9

2287 reviews over Hotel Eugenia Victoria in het Nederlands

Geweldig hotel met vriendelijk personeel.

A. Blokker, 15-9-2017

Het hotel is heel gezellig; iedere avond live muziek. De kamers zijn schoon en bieden allemaal uitzicht op het zwembad. Desgewenst kan je dagelijks met een bus van het hotel gratis naar het strand worden gebracht en ook weer worden opgehaald. Het eten is uitstekend.

Er is maar één minpunt; de dagen vliegen om in dit fijne hotel en voor je het weet, ga je met tegenzin weer naar huis.

Volgend jaar kom ik beslist terug.

nooit meer

nadine, 14-9-2017

kamer mooi en proper, niet elke dag verse handdoeken , zwembad ruim genoeg , mooie welness , over het algemeen goed , wij zouden enkel niet meer teruggaan omdat het eten bijna elke dag hetzelfde is , maaltijden niet echt warm , veel lege schalen , vullen ze niet op tijd bij , vaak geen propere borden , veel handdoeken worden aan zwembad gelegd al van 7 uur maar eigenlijk bedden genoeg verder dan het zwembad
Gereisd met partner in september 2017

Fantantisch nooit meer ergens anders heen

Jurgen, 12-9-2017

Ik vond de service heel goed en het eten smaakte ook erg lekker de ligging is ook heel mooi het zwembad is perfect gezellig voor het hele gezin nooit meer ergens anders heen
Gereisd met vrienden in juli 2017

gewoon toppie

mieke, 9-9-2017

Alles is perfect, we kregen een kamer gelegen die niet naar ons zin was, geen probleem werd direct een andere kamer geregeld, ondanks het hotel vol zat, helaas moesten we een dokter raadplegen, werden netjes door verwezen en later werd er gevraagd hoe het ging, het eten toppie, personeel zeer vriendelijk, een fooitje op zijn tijd doet wonderen, verdienen ze ook. één opmerking, gaarne meer parasols bij het zwembad.

heel fijn hotel

bram, 9-9-2017

gewoon een leuk hotel , wel druk en smorgens handdoeken leggers , ook veel last van erg grote opblaas dingen in het zwembad. verder een leuk hotel

Geweldig

M, 1-9-2017

Prima hotel , super vriendelijk personeel, goed eten, schone kamer, goede bedden.

Het enige minpuntje is dat het zwembad schoner kan.

En het gezeur over handdoeken leggen, ja dat klopt maar dat wordt wel "bestraft".

Ik zou dit hotel echt wel aanraden

Slechter dan verwacht

Anoniem, 31-8-2017

Kamers waren keurig schoon. Heel groot nadeel is dat er mensen zijn die denken om 1 uur 's nachts hun handdoeken al neer te kunnen leggen om hun lig bedje te reserveren Het is niet normaal, ik vind dat het aan het hotel is om hier regels voor op te stellen. Het terras, aantal ligbedden staat niet in verhouding met de grootte van Het zwembad en het hotel. Deze is te klein voor Het formaat hotel. Het eten is eentonig, weinig keuze, eten voor de lunch is smaakloos, a la carte voor de lunch is smaakloos en komt 40 minuten nadat je het besteld hebt, de pizza's zijn wel erg lekker oom al moet je er 40 minuten op wachten. Ik weet het is iets persoonlijks, maar ik zou hier niet nog een keer heen gaan. Handdoeken worden om de dag verschoond, asbakken worden niet iedere dag verschoond.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Geweldig!

Wieneke Wapsenkamp, 22-8-2017

Wij verblijven op dit moment in dit leuke hotel. Wij hebben nog nooit zoveel hardwerkende mensen bij elkaar gezien. Ze zijn vriendelijk en maken jouw verblijf tot een heerlijke vakantie. Alles schoon en mooie kamer. Het is druk bij het eten maar in welk hotel niet in het hoogseizoen? Het handdoeken leggen vroeg in de ochtend is inderdaad een probleem maar wie doen dit eigenlijk altijd op vakantie? Juist: de Nederlanders. Ik zou het hotel een acht geven maar beoordeel ze op alles met een tien om het cijfer omhoog te halen. De mensen hier verdienen het.

Leuk voor een keer

lotje, 22-8-2017

Ik ben het eens met de verhalen van de voorgangers, mooie kamer, iedereen doet zijn best maar het hotel is te druk ze kunnen het gewoon weg niet aan. Het buffet niet veel te chaotisch, bedjes drama, (schilderwerkzaamheden midden in het hoogseizoen) ect. Fijne vakantie gehad daar niet van maar helaas het hotel voor ons geen 2e keer

Nooit meer.

Sabine, 21-8-2017

Kamers mooi, eten heel slecht, bestek en servies vies, 5.30 handdoekje leggen, annimatie elke avond hetzelfde. Ondanks de lovende recensies vonden wij het echt erg slecht. Meerdere mensen binnen het gezin last van de darmen.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Eugenia Victoria bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eugenia Victoria in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eugenia Victoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eugenia Victoria scoort een 7.93 uit 10 op basis van 2315 reviews.