Beoordelingen Hotel Eugenia Victoria***

Eugenia Victoria***
2077 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Eugenia Victoria***
Avenida de Gran Canaria 26, E-35100, Playa del Inglés

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eugenia Victoria*** in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eugenia Victoria*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Eugenia Victoria scoort een 8,0 uit 10, op basis van 2077 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eugenia Victoria*** in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eugenia Victoria***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Eugenia Victoria*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 1098 vakantiefoto's van Hotel Eugenia Victoria*** vinden. Je kunt 13 video's van Hotel Eugenia Victoria*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gran Canaria. Vergelijk Hotel Eugenia Victoria*** met andere accommodaties in Playa del Inglés.
Even geduld a.u.b.

7,7
8,2
7,5
8,2
Toon score en beoordelingen van:
"Zeer tevreden geweldig"vertalen
frans en hetty roef...

12-12-2014 voor de eerste keer in hotel Eugenia Viictoria geweest we hebben een
geweldige vakantie gehad super leuk.

personeel heel vriendelijk en gezellig
willen alles doen om het je naar de zin te maken
ook Cindy was erg behulpzaam praten ook nederlands kan nog veel meer opnoemen maar het was geweldig gaan volgend jaar zeker weer terug
heel veel groetjes aan al het personeel toppie

"Gezellig een zeer goed"vertalen
Helma en Martin
6,0

18-11-2014 Perfect eten en goed warm hele grote kamers met heerlijke zachte bedden in aparte ruimte
heerlijk gezellig hotel vooral voor de 40 plussers, wij gaan in ieder geval hier naar terug.....het is hier ZEER GOED en gezellig vertoeven

Met partner, Nov. 2014
"Super gezellig en goed hotel"vertalen
Jaap en Ina
8,0

18-11-2014 Dit was onze eerste keer in Eugenia Victoria en we hebben genoten!
De temperatuur half november was 25/26 graden s"middags werd het vaak bewolkt maar dat was niet erg het was warm genoeg. Geen gedoe met handoeken neerleggen gezien er was overal plaats genoeg, toch was het hotel bijna vol.
Ik word een beetje boos als mensen van dit hotel schrijven " Het eten vonden wij niet bijzonder" deze mensen moesten zich schamen...echt waar! Het eten is hier gewoon super goed en wat ook belangrijk is het is goed warm, het is en blijft een hotel buffet dat werkt/is gewoon anders dan een duur prive retaurant maar geloof ons maar..... het eten is hier prima met ruim voldoende keus in vlees en vis en veel soorten fruit, ijs, verse jus enz. Alle drankjes zijn hier incl ook alle soorten coctails, u vraagt en zij maken het voor je. Vriendelijke en hardwerkende meisjes in de bediening. De kamers zijn helemaal super heel erg groot met een aparte slaapruimte en een grote badkamer. Geen TV in de slaapkamer.

"Super wellness"vertalen
renate_schurmann_1
9,0

17-11-2014 Vriendelijk personeel. Mooie wellness. Eten vonden wij niet bijzonder. Veel gepensioneerden toen wij er waren.

"Absoluut geen aanrader"vertalen
Tessa
5,0
5,0
7,0

24-11-2014 In dit hotel moet je zelf je drankjes halen bij een soort loket, personeel ruimt alleen maar af. ook als halfpensiongast moet je een armbandje dragen, anders ben je niet herkenbaar als gast. Geen wonder als er niet aan tafel wordt bediend.
Geen airco op de kamer, waardoor je het, zeker als je de hele dag zon in je kamer hebt, 's nachts erg warm hebt.

"Fijn Hotel"vertalen
meneer Meupelenberg
8,0

16-10-2014 Fijn Hotel alles goed geregeld. Niets op aan te merken. Kamers zeer ruim.
Playa de Ingles zeer verouderd.

"Tis ons goed bevallen!"vertalen
Annelies Hendriks
8,0

13-10-2014 hotelkamers zijn gedateerd en aan renovatie toe, maar alles werkt. Goeie douche met krachtige straal, een glazen wand ipv douchegordijn zou beter zijn. Jammer dat airco ontbreekt. Wel hangt op de slaapkamer een ventilator aan het plafond. Wij hadden halfpension geboekt, maar dan moet je echt alles handje contantje afrekenen. Niet handig. Waarom geen card uitgereikt zodat je bij checkout alle gemaakte kosten kunt afrekenen? Als je van dansen houdt zoals wij, kom je hier aan je trekken; er is elke avond live muziek op het terras. Tegelijkertijd is er binnen dan een show te zien (zang, dans, spaanse avond, karaoke enz). Je moet dus kiezen of je de show wil gaan zien of naar de live muziek wil voor een dansje. Jammer, dat zou m.i. beter georganiseerd kunnen worden. Het eten is prima en er is voldoende keus. Omdat ze kampen met personeelstekort (bezuinigingen) komt het nogal eens voor dat borden, bestek, eten niet op tijd aangevuld wordt. Ligt niet aan het personeel, dat doet z'n best.

Met een groep, Sept. 2014
"Prima hotel"vertalen
Joke Rijkhoff
8,0

06-10-2014 Hoewel slechts 3 sterren toch een prima hotel. Ruime kamers met een mooie badkamer én nog een huiskamer en ruim balkon. Zeer geliefd bij Nederlanders. Televisie (geen betaal-tv) op de kamer met RTL-4 en SBS6. Zelfs bij de receptie spreken ze Nederlands. Zeer behulpzaam. Het ontbijt- en dinerbuffet waren prima in orde. In het gehele hotel (gratis) wifi. Niet direct bij het strand, maar er schijnt een hotelshuttle te zijn.

Met vrienden, Sept. 2014
"Ga er zeker nog eens heen"vertalen
Hennie
9,0

10-10-2014 mijn eerste ervaring met All inclusive, en ik mag zeggen het is me bevallen, bij het reisbureaux en mijn vakantiegenoot zeiden, je kan het niet vergelijken met Turkije, maar achteraf zei mijn vakantiegenoot, dit is beter dan Turkije, zodra je aankomt bandje om en genieten maar, wij waren vroeg dus de kamer was nog niet klaar, begrijpelijk maar konden wel van alles gebruik maken, snap ook niet wat sommige mensen te zeuren heben, het is gewoon goed daar, het is geen 5 sterren restaurant waar je met alle egards bdient word, dit is all inclusive dus een andere formule, goed en genoeg te eten, tussen de middag heerlijk op terras bij het zwembad eten van de kaart, elke middag om 17.00 uur borreluurtje aan de bar, daarna lekker douchen en aanschuiven aan het buffet, op de dag van vertrek, wij gingen toevallig pas s' avonds weg, kan je de hele dag nog overal van gebruik maken, wel voor 12.00 uur uitchecken, en dan krijg je om 16.00 uur nog even een kamer om te douchen om fris naar huis te gaan

Met partner, Sept. 2014
"Eugenia victoria is een goed verzorgd hotel"vertalen
meneer Dikken
4,0
7,0

09-10-2014 hotel ligt te ver van het strand. Voor mensen die lekker de hele dag aan het zwembad willen liggen is dit prima. Voor mensen die naar het strand willen is dit lastig. Daarom hadden wij in eerste instantie ook voor ander hotel gekozen

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?