Beoordelingen Hotel Eugenia Victoria***

Eugenia Victoria***
2035 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Eugenia Victoria***
Avenida de Gran Canaria 26, E-35100, Playa del Inglés

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eugenia Victoria*** in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eugenia Victoria*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Eugenia Victoria scoort een 8,0 uit 10, op basis van 2035 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eugenia Victoria*** in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eugenia Victoria***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Eugenia Victoria*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 950 vakantiefoto's van Hotel Eugenia Victoria*** vinden. Je kunt 12 video's van Hotel Eugenia Victoria*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gran Canaria. Vergelijk Hotel Eugenia Victoria*** met andere accommodaties in Playa del Inglés.
Even geduld a.u.b.

7,7
8,2
7,5
8,4
Toon score en beoordelingen van:
"Overboeking"vertalen
Danielle
5,0
4,0
8,0

26-07-2014 Ik en mijn vriendin zouden 8 dagen genieten in het hotel eugenia victoria. Helaas was het bij de aankomst anders als verwacht. We kregen samen met 12 andere koppels/gezinnen te horen dat we een overboeking zouden krijgen Ivm fout van het hotel. Deze overboeking was voor 1 nacht. We werden slecht geïnformeerd over waar we naar toe moesten en hoe verder. Wel vertelde ze ons dat we de volgende dag 11 uur konden inchecken bij eugenia victoria. Om 5 uur stonden we helaas nog steeds in de lobby te wachten en hadden nog geen kamer. Zo waren wij al 2 volle dagen kwijt van onze vakantie.

Na helemaal een kamer te hebben ontvangen savonds was het hotel prima. Personeel vriendelijke bij receptie. Ligging is prima, leuke winkel centra, barretjes. Het eten was minder het was eentonig en lauw eten. De kamers waren goed alleen het was heel rumoerig in de nacht Door jeugd!

"Twitter beoordelingen"
01-09-2013 @WesleyStannard Puur genieten! (@ Hotel Eugenia Victoria) [pic]: http://t.co/0Gy1LNHUFQ --- Bron: https://twitter.com/WesleyStannard/status/374261735299219457
"Goed en gezellig hotel"vertalen
P&T

14-07-2014 Goed en gevarieerd eten
Geweldige spa
Hartelijk en vriendelijk personeel, wat er al jaren werkt
Grote kamers redelijk goede bedden
Goede schoonmaak
Veel dezelfde vakantiegangers
Iedere avond live muziek

"Super Hotel!"vertalen
Fam Postma

28-07-2014 Mooi en netjes hotel
het hotel ligt wat van het strand maar je kan met een shuttlebusje (Gratis) naar toe. Op het dakterras van het hotel heb je een prachtig uitzicht je an hier lekker genieten in de jacuzzi een mooi groot zwembad en onder het hotel een enorm welness-centre. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. We kregen een bungalow kamer toegewezen.. we dachten eerst we worden ergens afgelegen in een kamertje gepropt maar dit bleek gelukkig niet zo te zijn. Op de bagande grond zijn 10 bungalow kamers gelegen aan een tuin die weer aan het zwembad grenst.. dit was echt ideaal. voor de mensen die dit kunnen boeken zou ik dat echt doen.
Het eten is prima, elke dacht veel variaties maar wel veel vis.. daar moet je wel van houden. Veel activiteiten voor kinderen maar ook voor ouderen. Nederlands sprekend personeel echt ideaal!

Jeep Safari echt een aanrader en Port de mogan (klein venetië) super leuk dorpje (vrijdags markt)

"Fantastisch hotel!"vertalen
Collin
9,0

21-07-2014 Wij zijn 9 dagen in dit geweldige hotel verbleven op basis van All Inclusive. De kamer was mooi, en werd iedere dag goed schoongemaakt! De nieuwe kamers die wij gezien hebben worden ook heel erg mooi. Het eten was goed, en er was veel keuze. De gratis shuttle bus naar het strand is ook erg handig! Het personeel is erg vriendelijk, en ook een pluspunt dat een aantal van de Receptie medewerkers Nederlands spreken. De verschillende winkelcentra zijn ook erg leuk om te winkelen! Dit hotel is fantastisch en zeker een aanrader!

"Goed voor elkaar!"vertalen
Marielle85
5,0
8,0

15-07-2014 Vanaf 7 juli zijn we een week op basis van All Inclusive in Eugenia Victoria verbleven. Kamers waren netjes met een groot balkon en werden iedere dag schoongemaakt. Handdoeken werden eens per 2 dagen verwisseld en soms vaker. Wat betreft het eten was er iedere dag voldoende keuze en ook erg gevarieerd, echt top! Iedere avond vanaf 20.30 - 23.30 uur was er live muziek. Het strand is te voet te doen (ca. kleine 20 minuten lopen) maar er rijdt ook ieder uur een shuttle bus vanaf het hotel. Ga ook eens kijken in Puerto de Mogan (klein Venetie), niet alleen voor de markt (vrijdags) maar ook gewoon om dit dorpje te zien en in de haven te kijken. Je ziet er de mooiste kleuren vissen zwemmen vanaf de kant!

met oudere kinderen, Juli 2014
"Super gezellig"vertalen
constance
10,0

20-07-2014 Het hotel is prachtig en schoon.
Eten is lekker maar zo nu en dan lauw eten, maar zo veel keus en ontbijt ook heel veel keus.
Alleen wat ik mij wel afvraag is wat ze met de restanten eten doen, want er blijft zo veel eten over.
Elke avond voor ieder wat wils, er is zo veel keus zoals: patat, gebakken aardappeltjes, puree, pasta's, pizza, broodjes, vis, vlees, veel soorten groentes, sausen, jus, soep ook kan je in de avond broodjes eten, genoeg soorten fruit en yoghurt, kleine gebakjes, pannenkoeken, enz enz ik zal vast nog wel wat vergeten zijn.
En in de ochtend, zoveel soorten broodjes en gewone boterhammen en stokbroden en mini crossantjes met heel veel soorten beleg, zalm, jam, enz enz en ook engels ontbijt, pannenkoeken, yoghurt, cornflakes, gebakjes enz enz en nog meer. in de ochtend kan je veel soorten drinken pakken zelfs vers geperst jus, en verschillende soorten thee en verschillende soorten koffie.

met vrienden, Juli 2014
"Dit nooit meer ziek van het eten"vertalen
Kimberley
3,0
8,0

14-07-2014 Ik sta met verbazing de reacties hieronder te lezen.. Het hotel en de service was top de kamers zijn ruim en goed verzorgd maar het eten is een ramp! Het eten word geserveerd in buffet vorm en je kan van 6 tot ongeveer 9 uur eten .. Het eten word niet ververst en blijft in grote bakken liggen tot 9 uur dan kan jezelf al invullen hoe slecht het eten daarna er aan toe is er word totaal geen zorg aangegeven en niet 1 keer na gekeken .. Ik snap niet dat mensen kunnen zeggen dat het eten top is .. Ik niet alleen maar een vriendin van mij zijn er allebei ziek van geweest ! En daarnaast kilo's afgevallen..

met vrienden, Juni 2014
"Geweldig hotel!"vertalen
Rene
9,0

29-06-2014 Er hangt een heel gemoedelijke sfeer in en om het hotel! De mensen zijn vriendelijk en er zijn veel vakantiegangers die er al langere tijd komen!

met partner, Juni 2014
"Prettig hotel"vertalen
meneer de Meer
9,0

21-06-2014 Wij hebben een prima vakantie gehad in Eugenia Victoria.
Het personeel was zeer goed en erg vriendelijk.
De kamer die wij kregen was helemaal opgeknapt.

met partner, Juni 2014
"Een fijn hotel"vertalen
mevrouw Lieftink
6,0

24-06-2014 Lekker ruim en ze zijn bezig met renoveren, nieuwe kamers worden schitterend, we hebben een modelkamer gezien.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?