Beoordelingen Hotel Eugenia Victoria***

Eugenia Victoria***
2057 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Eugenia Victoria***
Avenida de Gran Canaria 26, E-35100, Playa del Inglés

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eugenia Victoria*** in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eugenia Victoria*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Eugenia Victoria scoort een 8,0 uit 10, op basis van 2057 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eugenia Victoria*** in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eugenia Victoria***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Eugenia Victoria*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 1068 vakantiefoto's van Hotel Eugenia Victoria*** vinden. Je kunt 13 video's van Hotel Eugenia Victoria*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gran Canaria. Vergelijk Hotel Eugenia Victoria*** met andere accommodaties in Playa del Inglés.
Even geduld a.u.b.

7,7
8,2
7,5
8,3
Toon score en beoordelingen van:
met partner, sep 2014
"Verouderd, vies en kwalijke service. Nooit meer!"vertalen
vanwerkhoven
7,0

30-09-2014 Ik en mijn echtgenoot zijn daar afgelopen week geweest, Het aanbod van het eten lijkt groot, maar is onvoldoende, de kwaliteit van het eten is zwaar onder de maat, erg vet, koud en smakeloos en er wordt er onhygiënisch mee omgesprongen(de bakken met eten worden op de schouders van de kelners gedragen, zodat de haren en zweetdruppels van de kelners in het eten verdwijnen) Bij aankomst kregen wij al fikse ruzie met de receptioniste omdat mijn schoonmoeder mee was bij het inchekcken (zij verbleef in een ander hotel). Ze dachten dat we haar binnen gingen smokkelen. Deze receptioniste heeft ons de hele vakantie geterroriseerd. Te pas en te onpas kwam ze de kamer in voor controle, dan werkte de pasjes niet meer en had ze ons pas om 20.00 uur 's avonds de kamer, terwijl anderen van de groep (touroperator) direct hun kamer kregen. De kamer was smerig en zwaar verouderd. Dit is typisch een geval van toeristen uitmelken. Schande dat touroperator dit nog aanbiedt!

"Twitter beoordelingen"
01-09-2013 @WesleyStannard Puur genieten! (@ Hotel Eugenia Victoria) [pic]: http://t.co/0Gy1LNHUFQ --- Bron: https://twitter.com/WesleyStannard/status/374261735299219457
"Leuk hotel"vertalen
H Busschers
8,0

29-09-2014 Hotel is prima, ligt iets ver van het strand maar er gaat dagelijks een shuttleservice. Lopend ongeveer 15 min van Yumbo een groot winkelcentrum. Ook ligt het hotel 5 min van een Hollands str met een Heinikencafe en Nederlandse bars.
De leeft van onze vakantie in september was 50+. Er is animatie aanwezig maar niet opdringend.
Het hotel heeft een prima wellness center met bubbel- en zoutbaden, een sauna, turks stoombad en solarium. Alles gratis voor all inclusieve klanten.
Op de 8e verdieping bevindt zich een whirlpool.
De hotelkamers zijn groot en een beetje gedateerd maar er wordt flink verbouwd. (geen hinder van ondervonden). Wat wel vervelend is dat je kamer geen airco heeft alleen een ventilator en dat is ook in september niet uit te houden.
Er is elke avond muziek en ook het animatieteam doet zijn best. Het eten is warm en veelzijdig en niets is te veel. Al inclusieve is dan dit ook echt zelfs cocktails zijn te verkrijgen.
Al met al een prima hotel voor rust en een goede prijs.

"Tegenvaller."vertalen
PaulPC
8,0

22-09-2014 Om positief te starten: personeel in restaurant, bar en receptie is prima! De gerenoveerde kamer op de 8e verdieping goed, ruim en voldoende ingericht, bedden prima. Helaas ook een aantal negatieve kanttekeningen. Bereiding vlees(avond) erg onzorgvuldig, rauw of soms juist veel te doorbakken. Servies niet altijd schoon. Hoewel lastig om in een all-inclusive concept te variëren met voeding hebben wij beter meegemaakt in één van de andere Bull hotels. Schoonmaak van de kamer erg ongeorganiseerd, om 10 uur s’morgens werden de lakens verwijderd en prullenbakken schoongemaakt pas in de middag het bed weer in orde gemaakt en de kamer gedweild. Avond live muziek buiten, de kwaliteit ervan zodanig dat deze de eerste ronde audities van willekeurige talentenjacht niet zou hebben overleefd. Irritant als je op je balkon daar zoveel van mee krijgt. Liefhebbers van volkstheater kunnen s’morgens al rond half zeven genieten van schouwspel rond het zwembad “handoekje leggen en parasol bemachtigen”.

met partner, Sept. 2014
"Na drie keer hebben we het wel gezien"vertalen
Alie
10,0

21-09-2014 Algemene indruk is goed het eten verschild per dag kwaliteit en temperatuur. In de avond bij de live muziek loopt een enkele ober sneller wanneer hij een fooi krijgt geef je die niet vooraf dan loopt hij om je heen en ziet je niet zitten. Terwijl wij er van uit gaan dat een fooi verdiend wordt en niet als omkoopmmiddel gebruikt moet worden. Er wordt verbouwd ondanks dat ze op de verdieping onder ons bezig waren hebben wij het niet als lastig ervaren.

"Prima hotel"vertalen
mevrouw Vos
9,0

23-09-2014 Wij hebben in Eugenia Victoria genoten van een fijne vakantie. Het is een prima hotel met uitstekende service, lekker eten en bovendien een
uitstekende wellness.

met partner, Aug. 2014
"Súper 3 Sterren Hotel."vertalen
DENE
9,0

09-09-2014 Het begint bij de entree. Mooie verzorgde lobby en receptie.Met súpervriendelijk en service gericht personeel.Dan is er een grote lounge-ruimte met een nette bar,een groot TV-scherm,een podium voor Cabaret en heerlijke fauteuils waar je zo in wegzakt.Een mooi ruim restaurant met lekker eten.Met een buitenterras, aan 't heerlijke zwembad en de 2 whirlpools (altijd een ligbedje vrij) tussen de palmbomen plus cactustuin.De Poolbar met lekkere broodjes kroket,worst,frikandel,patat,tosti's etc.
En heb je met de lunch trek in een biefstukje van de steengrill, dan ga je naar de andere kant.Daar is een buitenbar met groot terras.
Wil je even relaxen en wat bubbelen.Ga dan even de trap af naar het súper wellness-gedeelte.Met sauna,massage,Turks bad,Hamam,Hot-whirlpool, dodezee-bad etc. etc.
Dat is pas echt genieten met All-inclusive.

Één klein minpuntje: Er is geen airco op de kamer,maar een ventilator aan 't plafond.(Die was goed genoeg)

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Leuk hotel!"vertalen
Els
8,0

19-08-2014 Wij zijn zonet terug van een deugddoende vakantie in dit hotel. Voor een 3 sterrenhotel was het wel in orde. Groot hotel met vele faciliteiten.
Pluspunten : mooi zwembad en veel ligstoelen, veel nederlandstalig -en vriendelijk -personeel, voldoende aanbod qua eten en drinken niks tekort wat ons betreft, ruime kamers beetje verouderd maar netjes en voldoende ruimte, vers fruitsap bij ontbijt, supermooie welness- puur genieten en gratis!, gratis minigolf en fitness, om half 12 stipt was alles rustig, bijna overal wifi zelfs aan zwembad, mooie omgeving te doen te voet, metde taxi of met de bus, jeepsafari is een topper
Minpunten : geen muziek aan zwembad, shows 's avonds niet top eerder " na 5 min hebben we het gehad", geen spaanse avond
Kortom : wij hebben een fijne vakantie gehad, een aanrader, zeker weten! Er zijn veel 4sterrenhotels die veel minder te bieden hebben

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Geen echte aanrader"vertalen
Fam. van de Weterin...
4,0
7,0

30-08-2014 De accommodatie is behoorlijk gedateerd.
In de omgeving van het hotel is genoeg te doen.
Het avondeten is ronduit slecht.
Pluspunt is de wellness .
Animatie is er alleen voor bejaarden.

met oudere kinderen, 2014
"NOOIT MEER !"vertalen
richard
10,0
3,0

09-08-2014 wat een slecht hotel slechte bediening slechte schoonmaak slecht eten ect
gerenoveerde kamer gehad ,dat was het enige pluspunt
eens maar nooit meer

met partner, Aug. 2014
"Goed hotel!!"vertalen
Josefina
8,0

25-08-2014 Goed hotel, kamer gewoon goed en schoon, ligging is top overal dichtbij max 10 min lopen, zwembad is gewoon goed en de spa is echt een aanrader en gratis.
zijn hier voor de 3e keer geweest en wat ik echt tegenvond vallen dus ook niet meer heen ga nu is het eten, a la carte gegeten maar kreeg gewoon koude kip!! en in het buffet is het ook niet top,vaak koud eten.
enige voordeel is de bar aan het zembad waar je frituur kan eten dat is gewoon goed.
en geen airco is op de rechterzijde toch wel een nadeel, hele middag zon en dus echt super heet.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?