Bungalow Escape Club Gran Canaria

Escape Club Gran Canaria

2 reviews over Bungalow Escape Club Gran Canaria in het Nederlands

uitstekend

nathalie, 30-1-2012

gezellig goed personeel klantvriendelijk heerlijk eten en alles was erg schoon en goed verzorgd
Gereisd met partner in juli 2011

Een verademing...

Frans, 1-7-2011

Na een aantal keer onze vakantie doorgebracht te hebben op het Beach Boys Resort, kozen we (na wat mindere ervaringen tijdens ons vorige verblijf) nu voor het kleine Escape Club resort, vlakbij de Yumbo. Daar hebben we zeker geen spijt van gehad! Een supergastvrije ontvangst door David, prima huisjes (redelijk basic, maar in verhouding tot de prijs zeker okay), 5 minuten lopen naar de Yumbo en toch een rustige locatie, heerlijk zwembad (al mocht dat een tikkeltje warmer...) en gewoon een heerlijk relaxte sfeer. Verwacht geen superdeluxe all-in-resort (daar betaal je meer voor) en ga hier niet met je kinderen heen (complex is niet gay-only, maar de gasten zijn wel grotendeels gay), maar als je het niet erg vindt om zelf je drankjes in te schenken en achter de bbq te staan dan is dit zeker een aanrader! :-) Ontbijt wordt 's ochtends bij je huisje bezorgd!
Gereisd met vrienden in maart 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Escape Club Gran Canaria in Playa del Inglés, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Escape Club Gran Canaria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Escape Club Gran Canaria scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.